הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

הנדסאי בניין – מה זה ולמה זה כדאי?

במהלך השנים האחרונות ההנדסאים על כל סוגם הפכו להיות בעלי מקצוע חשובים וחיוניים מאוד בשוק העבודה, אחד מתארי ההנדסאי הנפוצים והמבוקשים ביותר בשנים האחרונות הוא הנדסאי בניין, מסלול הלימודים של הנדסאי בניין הינו מסלול לימודים קצר יחסית, מדובר במסלול לימודים פרקטי במיוחד אשר מקנה לבוגריו את הידע הנדרש על מנת להתחיל לעסוק בענף כבר בעת סיום מסלול הלימודים.

ענף הבנייה הוא ענף שמתפתח בקצב מהיר מאוד במדינת ישראל במיוחד בשנים האחרונות, בכל רחבי הארץ אנו יכולים לראות כי ענף הבנייה עבר קפיצת מדרגה, ניתן לראות זאת בפרוייקטים נרחבים של בנייה, חידוש של ערים שונות בארץ, פרויקטים של פינוי ובינוי, בניית תשתיות חדשות ומתקדמות, בניית גשרים ועוד.

עקב ההתפתחות המהירה של ענף הבנייה והתשתיות יש צורך גדול יותר מאי פעם בהנדסאי בניין, אם אתם מעוניינים לעסוק בענף מתפתח, מעניין ומשתלם, יכול להיות שלימודי הנדסאי בניין הם בשבילכם.
במאמר זה נציג בפניכם מידע חיוני בנוגע להנדסאי בניין, מידע זה יעזור לכם להחליט האם מסלול הלימודים הזה אכן מתאים לכם.

מהם הנושאים הנלמדים במהלך מסלול הלימודים?

במהלך מסלול הלימודים של הנדסאי בניין יש התעסקות בשני נושאים עיקריים הלא הם: תכנון קונסטרטקציות וניהול ופיקוח.

במהלך ההתעסקות בנושא ניהול קונסטרוקציות הסטודנטים יגעו בתתי נושאים שונים ביניהם: סטטיסטיקה, קרקע וביסוס, קונסטרוקציות בטון וכו'.
במהלך ההתעסקות בנושא ניהול ופיקוח הסטודנטים יגעו בתתי נושאים שונים ביניהם: ניהול של אתרי בנייה, חישובי כמויות, פיקוח על פרוייקטים של בנייה ועוד.
בנוסף על כך, הסטודנטים יגעו גם בפרקי מבוא שונים ביניהם: מתמטיקה, יישומי מחשב ואנגלית טכנית.
כמו כן הסטודנטים יתעסקו גם במקצועות יסוד מסוימים לרבות: דיני בנייה, כבישים, תשתיות, חומרי בנייה ועוד.

השנתיים הראשונות במסלול הלימודים של הנדסאי בניין והשנתיים הראשונות במסלול הלימודים של מהנדס בניין הן זהות, סטודנטים שרוצים לקבל התמחות גם בתכנון מבנים צריכים להמשיך בלמידה של סמסטר נוסף. כל סטודנט אשר סיים את מסלול הלימודים המלא לתכנון מבנה יהיה רשאי לחתום על תוכניות של מבנים שגובהם מגיע עד לארבע קומות.

הנדסאי בניין – המשכורת הממוצעת במשק

המשכורת הממוצעת של הנדסאי בניין במשק עומדת על 10,000 שקלים, מדובר במשכורת גבוהה ביחס למסלול הלימודים הקצר של המקצוע. בשל הצורך הרב שקיים בהנדסאי בניין ובשל ההתפתחות של ענף הבנייה בארץ, ניתן להגדיל את השכר החודשי ולהגיע לסכומים הרבה יותר גבוהים.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד