הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

לימודי אנגלית לכיתה ח

אנגלית לכיתה ח

אין ספק כי כיתה ח היא כיתה מאתגרת עבור חלק גדול מן אוכלוסיית התלמידים במדינת ישראל. אחד ממקצועות הלימוד הבולטים ביותר בו תלמידים מתקשים במיוחד הוא אנגלית. אנגלית היא שפה שרובנו לא נוטים לדבר בה במהלך השגרה שלנו, קפיצת המדרגה שנעשית במקצוע זה במעבר בין בית ספר יסודי לחטיבה היא גדולה מאוד ותלמידים רבים מוצאים את עצמם משתרכים מאחור ולא מצליחים להדביק את הפער הלימודי שנוצר.

תלמידים יקרים, במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר טיפים בהם תוכלו להיעזר על מנת ללמוד אנגלית באופן עצמאי, אם תיקחו את הטיפים הבאים ברצינות אתם תחוו שיפור משמעותי בשפה האנגלית.

הציבו לעצמכם יעדים הגיוניים

כמו בכל תחום בחיינו, למידה היא תהליך ולא משהו שקורה תוך יום אחד, גם אנשים אשר השפה האנגלית היא שפת האם שלהם תמיד יכולים ללמוד עוד ולהעשיר את הידע שלהם בשפה.

ההמלצה הראשונה שלנו אליכם היא להציב מראש יעדים הגיוניים בהם תרצו לעמוד, לצורך העניין: תרצו ללמוד 100 מילים חדשות באנגלית תוך 30 ימים. תוכלו לקבוע לעצמכם יעדים בכל תחום בשפה האנגלית, לא משנה אם מדובר בקריאה, שיפור התחביר שלכם, שיפור ההתמצאות שלכם בזמנים השונים בשפה האנגלית ועוד. שלבו את היעדים שקבעתם לעצמכם במהלך שגרת היום יום שלכם והשתדלו לשמור על רצף לימודי.

שיטת הלימוד המתאימה לכם ביותר

לכל אחד ואחת מאיתנו יש שיטת לימוד שמתאימה לנו יותר – חלק מאיתנו לומדים את השפה בצורה הטובה ביותר על ידי הקשבה לשירים ולמילים שלהם, חלק מאיתנו לומדים את השפה בצורה הטובה ביותר על ידי חזרה על מילים פעמים רבות, אחרים יעדיפו לקיים שיחה באנגלית עם חבר, יש כאלה שיעדיפו לפתור מבחנים באנגלית והרשימה עוד ארוכה.
כאשר אתם מתעסקים בלמידת אנגלית לכיתה ח בביתכם, אנו ממליצים לכם להפנות את תשומת הלב שלכם אל שיטות הלימוד בהן אתם משתמשים ולנסות להבין איזה שיטת לימוד היא היעילה ביותר עבורכם, יכול להיות ששילוב של מספר שיטות לימוד יחדיו יהיה הפתרון האידיאלי עבורכם.

נסו לעבור על כמה שיותר שיטות לימוד כדי שתוכלו למצוא את שיטת הלימוד המתאימה לכם ביותר, נסו להשתמש בכמה שיותר אמצעי לימוד כגון: משחקי לימוד בשפה האנגלית, חוברות לימוד, צפייה בסרטים ועוד.

דברו אנגלית כמה שיותר

המלצה נוספת מאיתנו אליכם היא לתרגל את דיבור השפה האנגלית כמה שיותר, ככל שתדברו יותר באנגלית כך יהיה לכם קל יותר לדבר בצורה שוטפת. תוכלו לתרגל את ההגייה שלכם בעמידה מול המראה, תוכלו לקיים מפגשים עם חברים בהם תדברו אך ורק בשפה האנגלית, מומלץ תמיד לשלב במפגשים אדם שדובר אנגלית ברמה גבוהה יותר מכם כדי שהוא יוכל לתקן אתכם במידה ואתם טועים. באופן הזה תלמדו להכיר מילים חדשות באנגלית שעדיין לא יצא לכם להכיר, בנוסף על כך תלמדו להכיר כללי תחביר חדשים שבעזרתם תוכלו לנסח בצורה נכונה יותר את המשפטים שלכם.
אנו מקווים כי הטיפים שאספנו עבורכם יעזרו לכם בלימוד השפה האנגלית ובזכותם תחוו שיפור ניכר בכל הנוגע לשפה האנגלית.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד