הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מה הוא קורס Big-Data?

אם הגעתם לפה סימן ששמעתם לא מעט על ביג דאטה. לפני שאנחנו מתחילים לספר לכם אודות קורס ביג דאטה ועל יתרונותיו הרבים בשוק העבודה עלינו להבין לפני הכל מה זה בעצם ביג דאטה.

ביג דאטה בלועזית, או נתוני עתק(בעברית), הוא למעשה פתרון טכנולוגי אשר אתם מייצרים לאחסון ואנליזה של כמויות מידעים גדולה – אלו יכולים להיות רשתות חברתיות, חברות הייטק המתמחות בתחום הדאטה ואפילו במכשיר הסלולר הפרטי שלכם.

כאשר אנחנו מדברים על ביג דאטה אנו מדברים על ענף טכנולוגי אשר מתפתח משנה לשנה. בעזרת ביג דאטה אנו יכולים לשמור נתונים רבים וכן לאחסן אותם בצורה נכונה מבלי למחוק אותם.

לימודי ביג דאטה – את מי אנחנו נראה שם?

כאשר אנחנו מדברים על קורס Big Data אנו מדברים על קורסים אשר מיועדים לאנליסטים או לאנשים אשר מעוניינים לצבור ניסיון, ותק ומעניין אותם עולם הטכנולוגיה, בין היתר בתחומים כמו: מערכות מידע, פיתוח של תוכנות חומרה, עבודה עם מסדי נתונים שונים, תחום ניהול מוצר, חווית לקוח, חיזוי תחזוקה, יעילות תפעולית ועוד.

מה הם השימושים של Big Data?

לביג דאטה יש שימושים רבים בעסקים שונים, הן בתחום חווית הלקוח, הונאות ואפילו שיפור של המערכות. בין השימושים המרכזיים ניתן לראות:

שימור לקוחות – בעידן של היום עסקים עובדים קשה הרבה יותר על מנת לשמר לקוחות. על מנת לדעת איך לשמר את הלקוח עלינו להכיר את הלקוח בצורה טובה הרבה יותר. באמצעות ניתוח של נתוני ביג דאטה נוכל לאסוף מידע על לקוח פוטנציאלי ו/קיים בעקבות החיפושים שלו, נתוני הגלישה שלו, יומני שיחות, חיפושים ועוד. באמצעות ניתוח נכון נוכל לשמר את הלקוח, להגדיל מכירה ולתת ערך גדול הרבה יותר ללקוח.

שיפור וייעול – כל עסק מחפש להתייעל. לייצר כמה שיותר בכמה שפחות זמן. לדעת לגשת לבעיות, לחזות אותם ולתקנם. בעזרת קורס Big Data תוכלו ללמוד איך לעשות את כל אלו ולתת ערך מוסף לכל עסק אליו אתם מגיעים.

ניהול מוצר – כאשר אנחנו מדברים על ניהול מוצר אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש. בעזרת ביג דאטה נוכל לעקוב אחרי הפעולות השכיחות של הלקוחות שלנו, נוכל לעקוב אחרי הביקושים שלהם ולהתאים להם שירותים ומוצרים חדשים אשר יתאימו להם. דרך קריאה נכונה וחיזוי של הלקוחות שלכם תוכלו לדעת מה הדברים החדשים שמעניינים אותם ולהישאר תמיד בקדמת הבמה.

קורס Big Data – הדלת שלך לעולם ההייטק

קורס Big Data הוא למעשה דלת הכניסה שלכם לעולם ההיי-טק. עולם ההייטק בנוי על חדשנות בלתי מתפשרת, היות לכך אנו רואים ביקוש כמעט שלא נגמר לאנשי מקצוע בתחום הביג דאטה. אנשים אלו הופכים להיות חוד החנית של העסק בו הם עובדים, אחראים לתהליכים היום-יומיים ומרגישים תחושת סיפוק אדירה.

כמו כן, מאחר והתחום הולך וגדל מיום ליום כך גם ההיצע עולה – אגב, היום כמעט ולא ניתן למצוא נישה בה אין צורך במומחה ביג דאטה.

אגב, זה לא רק שאתם נכנסים אל עולם ההיי-טק, משרות ביג דאט המאופיינות בשכר מתגמל מאוד. ניתן לראות את מומחי הביג דאטה מככבים במקומות הראשונים ברוב משרות ההיי-טק השונות. אז למה אתם מחכים?

 

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד