הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מרגישים לא בטוחים במרפסת שלכם? הנה כמה שיטות לייעול

הגבהה למעקה

כשרוכשים דירה, או נכנסים לדירה שכורה, יש כאלה שיאהבו את הרעיון של מרפסת. מרפסת יכולה לתת את הרגע הזה בחוץ שלפעמים חסר בדירות רבות, ביום נעים מרפסת יכולה להיות הפתרון לישיבה באוויר הפתוח.

אך לעתים, בכדי לייפות את המרפסת, נוטים לשכוח את נושא הבטיחות ולעתים משמיטים סנטימטר פה, סנטימטר שם כדי להתאים את המעקה הכי יפה, לריצוף הכי נכון ולאווירה הכללית שרוצים להעניק למרפסת.

אך אם אתם לא מרגישים בטוחים במרפסת שלכם, הבאנו לכם כמה טיפים לייעול השהות בה והרגשת ביטחון כללי בזמן הישיבה במרפסת-

הגבהה למעקה

אחד הדברים הכי לא בטיחותיים במרפסת הוא המעקה. בזמן שאתם לא רוצים להרגיש כאילו אתם בתוך כלוב ולא בתוך מרפסת, ניתנת לכם האפשרות להתקין מעקה עם הגבהה. מה זה אומר בעצם? אתם ממש לא חייבים להחליף מעקה אם זה מה שחשבתם. מעקה עם הגבהה הוא למעשה האפשרות שלכם להגביה את המעקה שלכם ועם זאת לא לפגוע בנראות הכללית של המעקה או של המרפסת.

הרחיקו רהיטים מקצה המרפסת

אחד המקרים השכיחים ביותר למעידות ונפילות מן המרפסת היא כאשר ממוקם רהיט כלשהו ממש על קצה המרפסת, בצמוד למעקה. כאשר נעשה שימוש ברהיט יכולה להיות הישענות אל עבר המעקה. אם המעקה לא עמיד ולא חזק מספיק בכדי לתמוך באדם הנשען עליו, הדבר עלול להוביל לקריסת המעקה ויחד איתו הבן אדם. לכן, כדי למנוע תאונות מיותרות, עצבו את המרפסת בצורה כזו שהרהיטים יפנו אל עבר המעקה ולא צמודים אליו.

רשת ביטחון

עוד אביזר נפוץ בנישת ההגנה במרפסת היא רשת הביטחון. מדובר ברשת גמישה הנתלית מגג המרפסת ועד למעקה שלה. הדבר מעניק מעין 'כלוב' כאשר המרפסת סגורה על ידי הרשת והמעקה. חשוב לציין כי הרשת יכולה לגרוע מהנראות הכללית של המרפסת וכמו כן גם החיצונית שלה. זהו דבר שאתם צריכים לקחת בחשבון אם אתם מעוניינים להשכיר את הדירה או למכור אותה.

התקינו תאורה טובה

גם אם אתם אוהבים לשבת עם תאורה אינטימית במרפסת בערב נעים, תאורה טובה לאו דווקא חייבת להיות המאירה ביותר. תאורה טובה יכולה להיות למשל נורות היוצאות מרצפת המרפסת, בצמוד למעקה. סדרת נורות כאלו לאורך המעקה יכולה לתת לכם את האינדיקציה היכן מסתיימת המרפסת והיכן כדאי להיזהר בצעדיכם. תאורה זו יכולה להיות בעלת דימר (עמעם אור) וכך תוכלו הן לשלוט באווירה והן לדעת בדיוק היכן אתם נמצאים במרפסת.

בניינים רבים ברחבי הארץ מספקים לדייריהם מרפסות ביתיות. עם כניסתכם לדירה, ודאו כי המרפסת עומדת בתנאי הבטיחות הנורמטיביים. במידה ולא, אתם ודאי רוצים למנוע תאונות, הבטיחו את ביטחון המרפסת שלכם.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד