הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

בטוחים שאתם יודעים כמה כסף יש לכם?

אמנם בעבר אנשים רבים היו נוהגים להחביא את הכסף שלהם מתחת למזרון, במקפיא ואפילו מתחת לבלטות, אך אין זה אומר שזה המצב בזמן האחרון. חשבונות בנק רבים נסגרים ונפתחים, פוליסות ביטוח נפתחות, נפרעות ולעתים אף נשכחות. אז בימים כאלה, שנדמה שהמרדף אחרי הכסף הוא המרדף הכי חשוב, איך תדעו שכל הכסף שלכם, למעשה נמצא אצלכם?

חשבונות נשכחים

מערכת חדשה מבית בנק ישראל נותנת לכם את האפשרות לחפש את חשבון הבנק שהזנחתם, אי שם, מאחור. זה לא מוזר שאנשים עוברים מבנק לבנק עבור עמלות נמוכות יותר או תנאים טובים יותר, אך אם לא סגרתם את חשבון הבנק שלכם כמו שצריך, יכול מאוד להיות שתמצאו כסף ששייך לכם ומעולם לא ידעתם שהוא שם.

חשבונות נשכחים הוא עניין ידוע עבר בנק ישראל ולכן הוא עומל עבורכם ונותן לכם את האפשרות לבדוק האם קיים לכם כסף שלחלוטין שלכם.

הר הכסף

מאוד דומה למערכת החשבונות הנשכחים, אך עם זאת, שונה ממנה. בזמן שהחשבונות הנשכחים שייכים אך ורק לבנקים, הר הכסף היא תוכנית למציאת כספים גם מחברות הביטוח השונות. מספיק שהחלפתם פעם אחת מקום עבודה, עברתם מביטוח אחד לאחר ומבלי לשים לב, השארתם מאחור כסף. לא כי רציתם, פשוט לא ידעתם. לכן, הר הכסף הוא דרך יעילה במיוחד עבור מציאת כספים אבודים. זאת אומרת, אם לא מצאתם שם, כנראה שאין לכם.

איתור נכסים

אנחנו יודעים שאתם יודעים פחות או יותר מה יש לכם ומה אין לכם בחשבון הבנק ובכלל. אנחנו בטוחים אפילו שאתם בטוחים שחוץ מהדירה שאתם משכירים בפרברים, אין לכם עוד נכסים. אבל, מה אם נגיד לכם שאולי יש לכם? מספיק שקיים קרוב משפחה שאתם לא מודעים אליו, אי שם ברחבי העולם, שבמקרה נפטר לאחרונה והותיר אחריו ירושה לא מנוצלת, יש לכם את האפשרות לדרוש אותה בעזרת הוכחת קירבת הדם שלכם. כך, לא רק שגיליתם עוד שורשים במשפחה שלכם, זכיתם לקבל ירושה מבלי שהתכוונתם.

איתור חסכונות

כשנולדתם, סביר שההורים שלכם או הסבים והסבתות שלכם פתחו לכם תוכנית חיסכון. כזו שתגדל עד שתהיו בני 18 או יותר. לעתים, גם קופות אלו נשכחות מאחור אם לא זוכרים לבדוק אותן באופן קבוע. תארו לעצמכם לקום יום אחד ולגלות עוד עשרות אלפי שקלים שמחכים רק שתפדו אותם? אין מה לעשות, חברות הביטוח לא יבואו אליכם מרצונן האישי ויודיעו לכם על כסף שיושב לו סתם, מחכה. לכן, הפעולה צריכה להיות שלכם. חפשו את הכספים שחסכו עבורכם.

ככל שאנחנו מתקדמים עם השנים, נדמה שכסף הוא באמת הדבר החשוב ביותר. בעבר אמרו שכסף לא יכול לקנות אושר, אך אם המחסור בכסף מאמלל ומקשה על חיי היומיום, מי אמר שלמצוא כסף לא מספק אושר?

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד