הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כשמאוגדים ביחד, רק טוב יכול לצאת מזה

התאגדות של מועדון צרכנות

זה דבר ידוע לא מהיום ולא מאתמול כי במדינתנו ובכלל בעולם קיימים אנשים החיים עם מוגבלות כזו או אחרת המונעת מהם אורח חיים תקין. אותם אנשים משתמשים רבות באביזרים תומכים ומשקמים. אחת הבעיות הגדולות ביותר של אותם אנשים היא העובדה שאותם אביזרים יכולים להגיע לאלפי שקלים.

כשחיים עם מוגבלות, נדמה כי התשלומים הופכים להיות מגבלה בפני עצמה. אנשים, נכים, אשר מקבלים סיוע מביטוח לאומי ומקבלים קצבאות על אי היכולת שלהם לעבוד בעבודה מסודרת, מן הסתם שלא יהיה להם את הכסף הדרוש עבור האביזרים אותם הם צריכים ביום יום.

האביזרים המדוברים הם לרוב

  • קלנועיות שמחירן יכול להגיע לסכומים גבוהים, כ-20 אלף שקלים.
  • מכשיר החייאה שיכול להגיע למחיר של עשרת אלפים שקלים.
  • כיסא רחצה שמחירו יכול להגיע לכשלושת אלפים שקלים.
  • ועוד אביזרים שמחירם הבסיסי גבוה מאוד.

אז כאשר קיימת קהילה שמעוניינת בעזרה, קמה ומתאגדת לכדי מועדון צרכנות, האפשרות לצרוך את אותם הפריטים בהנחה משמעותית היא קלה יותר.

איך ניתן לרכוש את האביזרים עם ההנחה?

מועדון הצרכנות 'עדיף' הוא מועדון המעניק מגוון רחב של הטבות והנחות בכל פן בחיים. החל מחופשות ועד לתיקונים בבית. כל שאותו אדם עם מוגבלות, אשר יש לו אישור מביטוח לאומי וכרטיס מועדון 'עדיף', לעשות הוא להיכנס לחנות ההטבות של מועדון 'עדיף' שם הוא יימצא מגוון מוצרים במחירים מוזלים.

כרטיס הטבות הינו כרטיס קרי כרטיס אשראי המאפשר את הזדהותו המידית של בעל הכרטיס ומאפשר לו רכישה נוחה וזולה יחסית של אותו מוצר אותו הוא מעוניין לרכוש.

בנק הפועלים למשל, מאפשר לזכאי ההצטרפות למועדון 'עדיף' את שירותיו בכל הנוגע לכרטיס אשראי ולמעשה, אם קיים ברשותכם כרטיס אשראי של בנק הפועלים והצטרפתם למועדון 'עדיף', בבנק הפועלים כבר יסדרו זאת שלא תצטרכו לקבל עוד כרטיס ובכך מאפשר לכם להשתמש בכרטיס האשראי שברשותכם גם לטובת ההטבות וההנחות של מועדון 'עדיף'.

כאשר למועדון צרכנות כ'עדיף' מעניק גם כרטיס הטבות, הדבר מקל באופן משמעותי על צרכני המועדון ומאפשר להם יתר עצמאות ברצונותיהם בכל הנוגע לצורכיהם. כך, בעזרת כרטיס הטבות, אין הצורך לצאת מהבית וכל מה שצריך זה מחשב זמין עם אינטרנט.

בנוסף, כרטיס הטבות של מועדון הצרכנות 'עדיף', יוכל להעניק לכם במחיר סמלי ביותר תעודה בינלאומית שתגרום לכל חוויה בחו"ל להיות פשוטה ונוחה. התעודה הבינלאומית למעשה מאפשרת לאנשים עם מוגבלויות להתנייד ביתר קלות במדינות זרות, לקבל חניה נגישה למשל או את האפשרות לפסוח על תור כאשר הוא ארוך. זה אולי נראה מעט אך לאנשים הזקוקים לעזרה מהסוג הזה, זה הכל.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד