הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

פותחים עסק? קבלו שיטות לתיעול התהליך

החלטתם שזהו, אתם רוצים לפתוח את העסק שתמיד חלמתם עליו. כבר כתבתם תוכנית עסקית, התייעצתם עם אנשי המקצוע הנכונים ואפילו מצאתם את המקום המושלם לעסק.

אתם מרגישים שאתם שולטים בתהליך היווסדות העסק ואפשרי בהחלט שאתם צודקים! אבל, מה אם אתם לא? בדיוק בשביל זה הרשינו לעצמנו לצרף לכם כמה טיפים שאולי יקלו עליכם ולו במעט בעבור פתיחת העסק על הצד הטוב ביותר.

צרו קונספט

לכל עסק יש נושא מרכזי עליו הוא רץ. בין אם זה אוכל, מוזיקה, אלקטרוניקה או ספורט. אך כשמסעדה, לדוגמא מדגישה מנה והופכת אותה למנת דגל, היא למעשה מייצרת קונספט, סיבה ספציפית להגיע למסעדה. הדבר יגרום ללקוחות רבים לתהות בקנקנה של אותה המסעדה ולהגיע.

למעשה, בעזרת מנה קיבלה המסעדה את החשיפה אותה היא חיפשה. לכן, כאשר אתם פותחים את העסק שלכם, חפשו את המוצר הספציפי שיוכל לספק לכם הכנסה קבועה ויציבה כל עוד העסק שלכם עומד.

פתחו מרחב עבודה

לא משנה איפה אתם מחליטים ליישב את העסק שלכם, חשוב שיהיה בו מרחב לעבודה. צרו לעצמכם מרחב (הוא לא חייב להיות גדול, אך חייב להיות נח) בו תוכלו לעבוד, לערוך פגישות (גם טלפוניות) ולנהל מערך עבודה מסודר.

כמו כן, אנשים רבים נוטים להמשיך לעבוד אחר שעות העבודה שלהם, ומאחר והעסק הוא שלכם מן הסתם ואתם גם עובדים בדרך הביתה מהאוטו וממשיכים את העבודה גם בבית.

גאדג'טים לרכב יוכלו לעזור לכם אם אתם צריכים לעבוד גם בזמן הנהיגה. ישנם גאדג'טים אשר כל תפקידם הוא להפוך את חוויית הנהיגה שלכם לבטוחה יותר תוך כדי ניהול ישיבה טלפונית.

למדו מאחרים

עסקים פתוחים הם לא דבר חדש, ובעלי עסקים לא חסר. נסו להתייעץ עם בעלי עסקים אחרים, או בעלי עסקים לשעבר בשביל לקבל פידבקים, ועצות בצורת ה'עשה ואל תעשה' לעסק שלכם.

כאשר אתם מתייעצים עם אדם שהיה בעברו במקומכם, אתם יכולים להימנע מטעויות קטנות ומבלבלות.

יתרה מזאת, בעלי עסקים אחרים יוכלו לעזור לכם במקומות שלא חשבתם עליהם ולתת לכם את התשובה שלא ידעתם בכלל שאתם מחפשים. אל תתביישו לבקש עזרה ואל תתביישו ללמוד משהו שחשבתם שאתם שולטים בו. טעויות קורות, השאלה היא איך אתם מתמודדים איתן.

כבעלי עסקים חדשים אתם תהיו חייבים לדעת איך לנהל את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר עבורכם ועבור הלקוחות שלכם. החלום שלכם כבר פה, קורם עור וגידים. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל לגרום לו להצליח הוא לעשות את זה לפי הכללים, לפי החוקים ולפי חוות דעתם של המקצוענים.

עסק בריא הוא עסק משגשג.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד