הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

רשימת ציוד לטיול בחיק הטבע עם ילדים קטנים

רשימת ציוד לטיול

טיול משפחתי של הורים וילדים בחיק הטבע היא חוויה משמעותית ומדהימה לכל המשפחה שתישמר בזכרונות למשך שנים רבות. על מנת לוודא שהחוויה תהיה חיובית ומהנה, ישנם מספר פריטים שחשוב שתקחו אתכם בדרך ליום הגדול, קראו את המאמר לפרטים.
טיול עם ילדים דורש תכנון מראש, כיוון שישנם פריטים שאם תשכחו בבית יכולים להרוס את כל הטיול כמו מוצץ, נשנושים והמשחק האהוב על הילד. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה הכוללת את כל הציוד הנדרש.

הקפידו להכין תיק המיועד ספציפית לפעוט המכיל את כל הציוד שהוא צריך, כמו:

  • חיתולים משטח החתלה מגבונים, משחות להחתלה ושקית גדולה לאשפה שתספיק לכל היום כיוון שיכול להיות שלא יהיה לכם פח קרוב אליכם בכל פעם.
  • אוכל שהתינוק יכול לאכול בכמות מספקת, בין אם זה פורמולה ומים חמים, נשנושים לדרך, אל תשכחו את הסינר כדי שלא יתלכלך וילכלך את האוטו בדרך.
  • שמיכות ומזרון להשתולל עליו, בזמן שאתם תעשו את הפיקניק חשוב לוודא שיהיה גם לתינוק איזור נוח להיות בו חוץ מהעגלה ובו יוכל לשחק וליהנות אתכם.
  • בגדים להחלפה, אין לדעת אם פתאום יתחיל משב רוח קריר או שהלבשתם אותו חם מדי כי היה לכם קר בבית, חשוב שיהיה לכם את כל האופציות כך שיהיה לבייבי שלכם את הנוחות המירבית.
  • דוחה יתושים – הפריט חובה שאסור לצאת בלעדיו מהבית לחיק הטבע, הגנו על הילד שלכם מפני עקיצות יתוש אשר עלולות להכאיב ולהציק לו לאחרמכן וחסכו לכם ולו את האי נעימות.
  • מנשא לתינוק – בנוסף לעגלה, חשוב שיהיה לכם דרך לסחוב את התינוק כשירצה להיות קרוב אליכם או שסתם תתגעגעו ותתעיפו לסחוב על הידיים, מנשא זה הפיתרון האידיאלי לטיולים.
  • תהיו חכמים בשמש – הקפידו למרוח קרם הגנה גם לכם וגם לילד ולחבוש כובעים על הראש, גם כאשר קריר ונראה כי השמש אינה חזקה, הקרינה שלה עדין נחשבת למסוכנת וחשוב להישמר.
  • תיק עזרה ראשונה- חשוב שיהיה לכם תמיד ברכב לכל צרה שלא תבוא, בין אם הילד מעד, או שאתם זקוקים לחבישה מהירה, תוכלו לטפל בעצמכם בבעיה עד שתגיעו הביתה או במקרה הגרוע עד שתזעיקו עזרה.
  • כלי רחצה והיגיינה – הקפידו לקחת אתכם בתיק סבון קטן לשטיפת ידיים, אלכוג'ל לחיטוי הידיים והמשטחים ונייר טואלט, כך תוכלו לאכול מבלי לפחד מהחיידקים ובקטריות מהסביבה.

לסיכום, טיול עם ילדים קטנים דורשת תכנון מראש והכנה של ציוד מתאים, כדי שתוכלו ליהנות מהטיול בצורה מיטבית ולא לדאוג ששכחתם דברים חשובים מאחור, אך מדובר בחוויה כיפית לכל המשפחה, תיהנו ונסיעה טובה!

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד