הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

בואו להכיר את תל אביב רגע לפני שהאירוויזיון משתלט עליה

תל אביב ביום

אם אתם מכירים, אפילו קצת, את תל אביב אתם וודאי יודעים שהיא עיר שלא נחה לרגע. גם אם אתם חושבים שכן, היא לא. תל אביב מאפשרת עבודה לצד בילויים לאורך כל שעות היום והלילה. לא סתם התנהל הוויכוח איפה יערך האירוויזיון.

שניה לפני שהאירוויזיון מגיע למחוזות תל אביב, חשוב שתכירו את העסקים הקטנים שבלעדיהם ההתנהלות בעיר יהיו הרבה יותר קשים-

 זמין 24 שעות

כשבערים אחרות חנויות וסופרים נסגרים עד השעה 22:00 ואפשר ממש להרגיש את רדת הלילה ומנוחת העיר, בעיר תל אביב זה דבר ידוע שמישהו יצטרך משהו מהסופר, גם באמצע הלילה. על כן קיימת לה רשת סופרים המפוזרת באזורים שונים בתל אביב ומאפשרת לכל דרי ומבקרי העיר לקנות בסופר גם בשעה 2, 4 או 6 בבוקר. אם אתם רוצים להסתמך על קיוסקים הפועלים עד השעות הקטנות של הלילה, רק תדעו שגם הם נסגרים בסוף.

 פתוח 24 שעות

בכל שעה ביום אתם יכולים להיות נתונים למצב בו תצטרכו את תיק העזרה הראשונה שלכם. אין לכם? בתל אביב קיימות רשתות של בתי מרקחת אשר פתוחים 24 שעות ביממה, לשירותכם, על כל צרה שלא תקרה. בין אם זה פלסטר, אקמול או תרופות מרשם. בדיוק בשביל זה הן שם.  כמו כן, בתי מרקחת מהסוג הזה יכילו בתוכן תכשירים לשעת צרה החל מחיתולים לתינוק, מברשות שיער וויטמינים שונים. אתם יודעים, אם אתם צריכים.

לינה 24 שעות

תל אביב מלאה במקומות שינה אותם תוכלו לנצל בזמן האירוויזיון. אבל אתם חייבים לזכור שתקופת האירוויזיון תביא עמה עדר תיירים מרחבי אירופה (ואוסטרליה) שהאירוויזיון זורם בוורידיהם. בזמן שמחירי המלונות ינסקו מעלה, יהיו בפניכם אפשרויות זולות יותר.  חוץ מהוסטלים מעופשים והומי תיירים, קיימת עוד אפשרות לינה שלמעשה, היא לא רעה בכלל,  אם לא שמעתם על  חדרים לפי שעה בתל אביב, עכשיו זה הזמן להכיר. עסק של חדרים לפי שעה, בתל אביב, יוכל להציל אתכם אם אתם רוצים לנצל כל רגע מהעיר הזו בזמן האירוויזיון. 

תל אביב כיום היא עיר ללא הפסקה, את זה בוודאות סיכמנו. ואם עכשיו היא מרגישה לכם מוטרפת וחסרת מעצורים, עוד כמה חודשים הבלאגן רק יגדל כאשר תל אביב תהיה רוב תיירים ותושבי העיר יהפכו למיעוט, ולו רק לשבועיים. אז אם אין לכם חברים בתל אביב שישמחו לארח אתכם לתקופת האירוויזיון, נסו לחשוב על האלטרנטיבות הקיימות, כשבתי מלון גם ככה יקרים, את ההוסטלים מילאו תיירים, עולם החדרים לפי שעה  הוא דבר שתרצו לשקול. חוץ מזה, חדרים לפי שעה בתל אביב הם כבר מזמן לא מה שהיו. כדאי לכם.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד