הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

יתרונות הבידה היפני

בידה יפני בחדר אמבטיה

מסורתית, היפנים ידועים בבניית השירותים שלהם למנח הכריעה. היפנים מאמינים כי זו הצורה הבריאה ביותר להוציא פסולת מהגוף וכי הדבר משרת את כל חלקי הגוף וכמו כן, משרת את ההיגיינה האישית מאחר ואין מגע כלל באזור האסלה, גם לא של הישבן עצמו.

 אם אתם לא מכירים את הבידה היפני, זאת כיוון שהבידה היפני מוכר פה בארץ בשם בידן.

בשנים האחרונות, טרנד הבידה התפתח רבות אצל היפנים מאחר והבידה משרת את אותה המטרה ונותן את אותה האפקטיביות ששירותי הכריעה משרתים.

אז כשהיפנים כה להוטים אחר הבידה, הנה כמה יתרונות שלהם שישכנעו גם אתכם, למה בידה הופך מרגע לרגע לנחוץ יותר ויותר, הן מבחינה אקולוגית, מבחינה כלכלית והן מבחינה היגיינית.

הפן ההיגייני 

בידה יפני יהיה מושלם עבור אלה שההיגיינה האישית שלהם חשובה יתר על המידה, אך לא רק.

כאשר אתם מסיימים את שהותכם בשירותים והגיע זמנו של נייר הטואלט, בידן יחליף אותו בכך שיזרים זרם אל אזורכם המוצנעים ולמעשה ינקה אותו בצורה האפקטיבית ביותר שניתנת.

כיום, קיימים מתקני בידה רבים הבאים במקום מושב האסלה וחוסכים מקום בחדר השירותים שלכם, אך לא רק בזה הבידה מתמחה. בידה מתוחכם יותר, יכול אף להזרים מים חמים לפי בחירת הטמפרטורה המועדפת עליכם וגם יכול לסיים את תהליך הניקיון עם משב רוח לייבוש האזור דבר היכול למנוע לחות מיותרת באזורים המדוברים.

הפן הדרמטולוגי

נרצה או לא, האזורים המוצנעים הם בעלי עור רגיש ואצל חלק מהאנשים ידרשו טיפול גבוה ומסור יותר.

למשל, נשים לאחר לידה ימצאו כי הבידה הוא הפתרון האולטימטיבי לעור הרגיש באזור החלציים. כמו כן, בידה יפני יכול להועיל רבות גם לאנשים שעברו ניתוחים באזור זה או באזורים המונעים את תנועת הגוף לניקיון ידני.

גם לאחר יחסי מין, בידה יהיה מומלץ מאוד עבור ניקיון האיברים מאחר וזרם המים מנקה את האזור על הצד הטוב ביותר ומשאיר אותו נקי מווירוסים ויראליים או המועברים מגוף אחר.

הפן החסכני

ניסיתם לחשב פעם כמה כסף אתם מוציאים על נייר טואלט? עכשיו נסו לחשוב מה הייתם עושים עם כל הכסף הזה, אם לא הייתם צריכים לקנות יותר נייר טואלט לעולם.

זהו אינו חלום, כאשר אתם משתמשים בבידן, אתם למעשה מוותרים באופן טוטאלי על השימוש בנייר הטואלט. כאשר הבידה היפני עושה בשבילכם את עבודת הניקיון, אין שום צורך בנייר טואלט. מה גם שמחקרים מוכיחים כי הניקיון של נייר טואלט הוא נמוך יותר מהניקיון של בידן.

אמנם בידה יפני לא פופולרי בעגה היומיומית של הציבור במדינתנו, אך אתם לעצמכם בוודאות יכולים להבין כי בידן נחוץ לכל איש ואישה, לא משנה הגיל.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד