הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

המדריך המלא לבחירת קורס איפור

בית ספר לאיפור

קורסי איפור- מהמבוקשים בשוק

כיום, קיים ביקוש גדול ללימודי איפור מקצועיים: צעירים ומבוגרים, גברים ונשים, סטודנטים, קוסמטיקאיות שמבקשות להתפתח בתחום, ואף אנשים ממקצועות שונים אשר מחליטים לבצע הסבה מקצועית. יש לכך מספר סיבות: ראשית, מאפר מקצועי מצליח ידווח על הכנסות כספיות גבוהות. שנית, אם המאפר המקצועי עצמאי, הוא יכול לתכנן כיצד ייראה יומו בעצמו, שולט באינטנסיביות של שגרת עבודתו, ועוד.

וחשוב מכל, רבים יעידו כי עבודתם של מאפרת או מאפר מקצועיים היא מהנה מאוד: עיסוק בעבודת יד שהיא גם תחביב, מפגש אנושי קרוב עם אוכלוסיות שונות, סביבת עבודה משמחת וחגיגית- איפור כלה ביום חתונתה, איפור לקראת אירועים מרגשים, איפור של מפורסמים לקראת צילומים והפקות, איפור שחקנים ועוד. בנוסף,

למי קורס איפור יכול להתאים?

לימודי איפור יכול להתאים למגוון אנשים! קבוצת האנשים הראשונה היא אלו המעוניינים להתפרנס מאיפור מקצועי כעבודה קבועה, במשרה מלאה או חלקית, כעצמאיים או כשכירים בבתי עסק שונים. עם זאת, רבים עוברים קורס איפור עבור עצמם, ולא על מנת להפוך למאפרים מקצועיים: חלקם כתחביב, חלקם כדי לשפר את היכולת האישית של איפור עצמי, או סתם כדי לדעת כיצד לאפר את המשפחה והחברות.

איך בוחרים את קורס האיפור שלכם?

כאשר אתם בוחרים בקורס שיכווין אתכם להיות מאפרים מקצועיים מצוינים, מומלץ לבחור את הקורס המתאים ביותר עבורכם, כלומר, לא כל בית ספר לאיפור שמציע את שירותיו בתחום. לכל קורס ישנם המאפיינים הייחודים שלו, אותם יש לבדוק במדוקדק, וכך לבחור את הקורס הנכון עבורכם. לפיכך, אנו מומלץ להשוות בין הקריטריונים הבאים בין הקורסים השונים טרם בחירת הקורס:

  • אורך- חלק מהקורסים מתפרשים על פני שבועות ספורים וחלקם לאורך חודשים רבים ואף שנים.
  • תוכן הקורס- קורסים שונים יוכלו להתמקד בתחומים שונים: איפור ערב, איפור לכלות, איפור דוגמנות ומודלים, איפור לתצוגות אופנה, איפור לצילומי סטילס, טכניקות איפור שונות, וחלקם אף יתמקדו בשיווק עצמי של מאפרים עצמאיים. חלק מהקורסים יידרשו ידע מקדים וחלקם לא. חלק מהקורסים ישימו דגש על רכישת ניסיון פרקטי ותיק עבודות יותר מאחרים.
  • תעודת הכשרה והכוונה לתעסוקה- ישנם קורסים שבסיומים יקבלו המשתתפים תעודת הכשרה מקצועית, לעיתים בינלאומית, ולעיתים הצעות ואפשרויות לתעסוקה.
  • צוות ההכשרה- לפעמים אדם אחד ילמד בקורס, לפעמים צוות מאפרים מתחומי איפור שונים, חלקם בעלי הכשרה וניסיון בהוראה.
  • גודל הקורס- משתתפים בודדים או רבים. לרוב, ככל שהקורס אינטימי יותר, יוכלו המשתתפים בו להנות מיחס אישי וליווי מקצועי מדויק יותר.
  • ציוד ואביזרים- בחלק מהקורסים יקבלו המשתתפים ציוד ואביזרי איפור- מברשות, מייק אפ, צלליות, עפרונות, ספוגיות, ועוד עשרות פריטים.
  • מחיר- המחירים נעים בין אלפים בודדים לעשרות אלפים, ועל כן יש לבחור את הקורס בקפידה בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם!

ומהם אפשרויות התעסוקה בתום הקורס?

לרוב, לאחר צליחת קורס איפור מקצועי, מקבלים המשתתפים תעודה מקצועית ומשם בוחרים את דרכם: אלו שמעוניינים לעסוק באיפור לפרנסתם כשכירים, יכולים להשתלב בצוותי איפור מקצועיים, בהפקות מגזינים וטלוויזיות, חברות איפור וקוסמטיקה, סלוני כלות ועוד. אלו שייבחרו בקריירה עצמאית יוכלו לסלול את דרכם בתחום, במיוחד באמצעות רשתות חברתיות.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד