הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

דיאטנית בקרית שמונה

דיאטנית בקרית שמונה

פיקוח משקל וניהול תקין של משקל גופנו הוא דבר חשוב מאד המשפיע באופן שלילי או חיובי על חיינו. משקל גוף לא תקין יכול להוביל לבעיות בריאותיות, קשיים פיזיים בחיי היום יום וקיצור תוחלת החיים שלנו. דיאטנית או תזונאית יוכלו לעזור במקרים רבים ולהביא אותנו למשקל תקין המתאים לנו.

תזונה נכונה וניהול אורח חיים בריא משפיע באופן ישיר על החיים שלנו, תורם למערכת החיסונית שלנו, רמות נמוכות של כולסטרול, לחץ דם נמוך ואנרגיה רבה יותר במשך היום.

בשנת 2022 יש פחות ופחות זמן לשמירה על אורח חיים בריא, המרוץ אחר הקרייה החשובה, משימות ומטלות שוטפות, ניהול כלכלה ועוד גורמים לנו לצמצם ארוחות ופוגעת בניהול התזונה שלנו – דיאטנית בקריית שמונה תוכל לתת מענה ישיר לבעיה זו ותעזור בניהול תפריט ומשקל גוף תקין.

דיאטנית בקרית שמונה – תהליך בריא של פיקוח משקל

ניהול משקל יכול להיות תהליך קשה ומאתגר מאוד בטח שמדובר על השגה לטווח ארוך, התהליך דורש הרבה משמעת עצמית, הבנה עמוקה ומסירות גבוה מאד.
דיאטנית בקרית שמונה, היא אשת מקצוע אשר למדה על תחום הניהול משקל, עם ניסיון עשיר וקהל לקוחות מרוצים. דיאטנית בקרית שמונה תוכל ללוות אתכם בתהליך, לתת הכוונה למשקל נכון, לבנות תפריט ייעודי וכל זה בשילוב של מפגשים אישיים, שיחות הדרכה וניהול מעקב אחר הנתונים.

תפקידה של דיאטנית בקרית שמונה

לדיאטנית יש תפקיד משמעות המשפיע על משקל גופנו באופן שלילי או חיובי. התפקיד של דיאטנית הוא בעצם פיקוח וניהול משקל הגוף שלנו בהתאם לנתוני אישיים כגון גובה, משקל וכדומה.
היום, הדעה הרווחת היא שדיאטנית אמורה לעזור לרדת במשקל לאנשים עם משקל עודף.
בפועל, תפקידה של דיאטנית רחב הרבה יותר. דיאטנית תעזור בכל מה שקשור למשקל גופנו. היא תוכל לעזור בלרדת במשקל לאנשים כבדי משקל וגם תעזור לעלות במשקל לאנשים עם מקל נמוך מדי, דיאטנית תעזור לבנות תפריט בריא ומתאים, התאמה של פעילות גופנית, צריכה של ויטמינים ותוספי תזונה. כל פרק זמן מסוים, דיאטנית בקרית שמונה תערוך הערכת נתונים בהם היא תבדוק את משקל גופנו ותעשה התאמות שונות בהתאם לנתונים.

איך מתנהלת פגישה אישית עם דיאטנית?

כאשר עובדים עם דיאטנית על משקל גוף תקין, מדי פעם מתקיימות פגישות אישיות עם הדיאטנית במטרה לוודא שאנו במסלול הנכון ולבצע תיקונים בהתאם. הפגישה האישית עם הדיאטנית תהיה מקצועית מאד.
בפגישה בדרך כלל נעלה על משקל ונבצע הערכה של משקל גופנו. לאחר מכן עושים סקירה על התפריט השבועי שלנו ועל מאכלים שונים שאנו צורכים במהלך היום יום.

במידה ונדרש לבצע תיקון, הדיאטנית תמליץ על שינוי תפריט, פעילות גופנית או צריכה של ויטמינים ותוספי תזונה שונים.
בדרך כלל מדובר בפגישה של בערך 45 דקות בהם עוברים על נתונים שונים ומבצעים הערכה מחודשת על תכנית התזונה שהדיאטנית בנתה עבורנו.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד