הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מדריך להובלה בקירור

קירור במשאיות

בעלי עסקים רבים נדרשים להובלה בקירור היות שהם עושים שימוש במוצרים המחייבים קירור ולכן השימוש במשאיות קירור כה נפוץ. ללא הובלה בקירור הסחורות כגון מזון, תרופות ומוצרי קוסמטיקה עלולות להיפגם ולהגיע לייעדן לא ראויות לשימוש ובכך מייתרות את כל ההובלה ומייצרות הפסדים כספיים עצומים על סחורה פגומה. אם יש לכם רישיון למשאית ואתם שוקלים לבצע הובלות חשוב שתדעו שיש הבדל בין הובלה רגילה להובלה בקירור.

מתי יש צורך בהובלה בקירור

הובלה במשאיות קירור נדרשת כאשר יש לשנע מוצרים הדורשים קירור מתמיד ובכך מבטיחה כי יגיעו ליעדם באופן בטוח, טרי וראוי לשימוש ולצריכה. משאיות קירור מאפשרות להוביל מגוון רחב של מוצרים החל ממזון ותרופות המחייבים שהות בטמפרטורה מדוייקת על מנת לשמור על בטיחותן ויעילותן, כמו גם מוצרי קוסמטיקה כגון קרמים ובשמים אשר עלולים לאבד מתכונותיהם אם ייחשפו לטמפרטורה גבוהה מידי, כימיקלים ואף אמנות ועתיקות שיש לשמור באקלים מבוקר על מנת למנוע נזקים הנובעים מלחות או שינויי טמפרטורה.

יחידת הקירור

אמנם נדמה לנו שאפשר להכניס לכל משאית מיכל קירור שיהווה מקרר אבל זה לא המצב. במשאיות קירור אכן מובנה מקרר או מקפיא, אבל מעבר לכך על השלדה שלהן מורכבת יחידת קירור. יחידה זו פועלת באופן מתואם עם מערכת החשמל והטעינה של המשאית ומשתמשות ברכיבי המפעל של המשאית על מנת לייצר את החשמל הדרוש למשלוח בקירור.

מה חשוב לברר לפני שרוכשים או משכירים משאית קירור

עוד לפני שאתם שוקלים לשכור או להשתמש במשאית קירור, חשוב לדעת כי נדרש אישור להובלה בקירור. בנוסף, השאלות הבאות יסייעו לכם לדעת לאיזו משאית אתם זקוקים:
מהו טווח הלחות והטמפרטורה שהמוצר שלכם צריך להישמר? יש לודא שהמשאית עומדת בסטנדרט המבוקש.
מהו היקף הסחורה שאתם צריכים להוביל? לפי ההיקף תדעו כמה מקום נדרש לסחורה.

שימו לב שהעמסת יתר על המשאית עלולה לפגום באיכות הקירור לכן יש לבדוק מהן המלצות העומס על המשאית שבחרתם והאם זה מתאים לצורכיכם.
מהם המרחקים אותם אתם צפויים ליסוע? אין בעיה להשתמש במשאיות קירור למרחקים ארוכים, במיוחד בארץ שלנו שהיא לא גדולה במיוחד. מה שכן, יש לקחת בחשבון את עלויות הנסיעה.

איך מתקדמים?

רכישת משאית יד שניה – אם השימוש שלכם במשאית הקירור הולך להיות נרחב כדאי לשקול רכישה של משאית יד שניה. בישראל יש שוק נרחב של מכירת משאיות יד שניה וזאת כיוון שרכישת משאית חדשה היא עסק יקר במיוחד.

השכרת משאית – אם השימוש שלכם הוא נקודתי, עבור פרוייקט ספציפי או כתגבור לפעילות מתמשכת.
כדאי לשקול השכרת משאית מחברה מובילה ההשכרה יכולה להיות יומית, פר שבוע או חודש והתשלום פר יום שימוש יורד ככל שזמן ההשכרה ארוך יותר.
ליסינג – גם ליסינג הוא אופציה טובה למי שצריך את המשאית לשימוש נרחב ויומיומי. ישנם כמה אפשרויות בליסינג של משאיות קירור – ליסינג פרטי, ליסינג תפעולי וליסינג מימוני.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד