הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

למה לבחור בבית מרקחת איכותי

בתי מרקחת הם חלק מרכזי ביותר בתעשיית הרפואה

בתי מרקחת הם חלק מרכזי ביותר בתעשיית הרפואה. בתי המרקחת מחלקים תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם. הם גם מספקים מידע כיצד להשתמש בתרופות אלו.
בהרצליה קיימים בתי מרקחת רבים כך למשל גם כן בהרצליה פיתוח וכפר שמריהו, בתי המרקחת בישראל .

לדוגמא סופרפארם בהרצליה היא בעצם רשת בתי מרקחת מובילה במזרח אירופה וברוסיה. סופרפארם נוסדה בשנת 1992, עם פתיחת החנות הראשונה במוסקבה. כיום, סופרפארם מפעילה יותר מ-1,000 חנויות ברחבי רוסיה ומזרח אירופה. , כמו גם יותר מ-200 חנויות במדינות אחרות באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית. סופרפארם היא קמעונאית בתי המרקחת הגדולה ביותר ברוסיה, עם נתח שוק של למעלה מ-40%.

בתי מרקחת בישראל

בישראל יש הכי הרבה בתי מרקחת לנפש בעולם. בישראל יש כ-10,000 בתי מרקחת. בתי המרקחת מוסדרים על ידי משרד הבריאות באמצעות הליך רישוי ושורה של תקנים.

בתי מרקחת קיימים עוד מימי קדם. במצרים העתיקה הם כונו "חנויות רפואה", וגם ביוון העתיקה הם נקראו בצורה דומה. בימי הביניים ובתקופות הרנסנס, אנשים הסתמכו על תרופות צמחיות שנמכרו על ידי רוקחים.
בישראל, בתי מרקחת יכולים להיות בבעלותם רק של רוקחים שסיימו 4 שנות השכלה אקדמית ושנתיים שירות צבאי או של רוקחים שסיימו 4 שנות השכלה אקדמית אך ללא שירות צבאי.

בית מרקחת קנאביס הרצליה

בית מרקחת הרצליה הוא בית המרקחת לקנאביס בישראל. זהו מקום שבו מטופלים יכולים לקבל ייעוץ ולרכוש מוצרי קנאביס רפואי, כגון וופורייזרים, שמנים וקפסולות. בשנים האחרונות, מספר האנשים המשתמשים בקנאביס רפואי גדל באופן דרמטי. זאת בשל לגליזציה של קנאביס רפואי בישראל ובמדינות רבות ברחבי העולם. קנאביס משמש לסיוע לחולים במצבים כמו כאבים כרוניים, בחילות מכימותרפיה, הפרעות אכילה ועוד.

איך קנאביס תורם לאיכות החיים של חולים סופניים

קנאביס הוא צמח שנמצא בשימוש ברפואה המסורתית כבר אלפי שנים. הוא מכיל עשרות תרכובות פעילות, כולל קנבידיול (CBD). CBD הוא רק אחד מקנבינואידים רבים המצויים בקנאביס.
קנבינואידים הם תרכובות כימיות המקיימות אינטראקציה עם קולטנים בכל הגוף כדי לייצר השפעות שונות. קנבינואידים יכולים לשמש לטיפול במצבים כמו כאב ודלקת כרונית, חרדה, בחילות והפרעות שינה, כמו גם שורה של מחלות אחרות.

השימוש בקנאביס ברפואה נחקר רבות במהלך העשורים האחרונים. מה שאנחנו יודעים עד כה הוא שקנאביס יכול לעזור במגוון תסמינים ומצבים ויכול להוות אפשרות טיפול יעילה עבור אנשים רבים החיים עם מחלה כרונית או כאב.
לעוד מידע על בית מרקחת לקנאביס בשרון היכנסו לאתר בית מרקחת הרצליה.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד