הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

ביטוח לחיות מחמד – בשביל השקט הנפשי שלך

הרבה יותר מחברים

קשה לדעת מה באמת יכול להרגיע את הלב, מה יגרום לנו לקום בבוקר ופשוט להנות ממה שיש, להרגיש ביטחון ורגיעה, איזה חלום.. אם יש משהו שממש עוזר, זה לקום בבוקר ולפגוש את חיית המחמד שלך שכבר חיכתה שתתעורר וכל כך שמחה לפגוש אותך שוב. אי אפשר להכחיש שלפעמים הם פשוט מצילים אותנו, מכניסים אותנו לקצב ואנרגיה של שמחה וחווית אהבה, כבר מזמן חיות המחמד שלנו הן יותר מחברים, יותר ממשפחה.

ביום שאימצנו חתול או כלב, הכנסנו אותו לביתנו, לחיינו, לליבנו. ההיקשרות שלהם אלינו, גילויי האהבה, התלות שלהם בנו והנוכחות התמידית הופכת אותם לעוגן של משמעות וביטחון, מאפשרת לנו לחוות יום יום יחסים של אהבה, לא משנה מה מצבנו המשפחתי. הביטחון הזה מתערער קשות כשפתאום קורה משהו, כשחיית המחמד האהובה שלנו חלילה נפצעה או חלתה, מקרה כזה עלול ליצור טלטלה חזקה ולהכניס אותנו לסיטואציה שבה נאלץ להחליט על הטיפול שיינתן. הטכנולוגיה המתקדמת שהגיעה לשמחתנו גם למרפאות הוטרינריות, מאפשרת טיפולים מתקדמים שיכולים לטפל במחלות קשות ובמקרים מורכבים של פציעות ובעיות אחרות. עלויות הטיפול הוטרינרי המתקדם עלו בהתאם, זה כבר לא רק בדיקה וזריקה, טיפולים רבים יכולים להאריך את חייהן של חיות המחמד שלנו בכמה שנים טובות ויפות. לא כולם יודעים על קיומו של ביטוח לחיות מחמד ואנחנו כאוהבי חברינו היקרים על ארבע רוצים להמליץ.

אם חושבים על זה, אין שום סיבה שחיות המחמד שלנו לא יהיו ראויות לאותה רמה של טיפול שאנחנו מקבלים במקרה של פציעה או מחלה, וזו הסיבה שביטוח חיות מחמד חשוב לכל בעלי חיות המחמד.

ביטחון ונחת במחיר שווה לכל כיס

ביטוח חיות מחמד הוא הדרך להגן על חברינו הפרוותיים, זה בעצם פוליסת ביטוח המכסה את ההוצאות הוטרינריות של חיית המחמד שלך, לרבות תאונות ומחלות. פוליסות ביטוח לחיות מחמד מתומחרות בדרך כלל על בסיס חודשי עם פרמיות התלויות בגיל, הגזע והגודל של חיית המחמד שלך וסכום ההשתתפות העצמית נתון לבחירתך, לא ניכנס לפרטים כי המשתנים שציינו קודם יקבעו את גובה התשלום החודשי, אבל נקדים לומר שהממוצע החודשי הוא נמוך יחסית ואפשרי לכל כיס בצורה כמעט בלתי מורגשת.

העלויות מפתיעות ואנחנו מקבלים כיסוי רחב וזוכים לטיפול מסור ומהיר ברמה הגבוהה ביותר, מה שנותן ביטחון רב ומשאיר אותנו ברגע האמת ללא היסוס גם אם זה קרה באמצע הלילה ואין עם מי לדבר. ביטוח חיות המחמד של חברת חיותא נותן כיסוי רחב, מתחייב להחזר כספי מהיר, לפעמים עוד לפני שהחיוב ירד בכרטיס האשראי וכל זה במעט מאד טרחה מצידכם. עובדה חשובה נוספת היא שהביטוח בחיותא מאפשר לעשות את כל הטיפול אצל הוטרינר שלכם, שמכיר את חיית המחמד שלכם וחשוב מכך, היא מכירה אותו. כמו כן הביטוח מאפשר לבחור כל וטרינר אחר שתחליטו לצורך הטיפול הספציפי או טיפול בכל בתי החולים לחיות הקיימים בארץ, עובדה המרגיעה כל לחץ אפשרי שיגרום לנו להיסוס בהחלטה על הטיפול הנדרש.

הטוב ביותר גם עבורך

לעולם לא נרצה למצוא את עצמנו במצב שבו איננו יכולים לעמוד בחשבון הוטרינרי, עלויות הטיפולים הנדרשים ברגעים של מצוקה גבוהות ועומדות לעיתים על אלפי שקלים ויותר. עלויות אלו מכניסות בעלי חיות מחמד רבים למצוקה קשה נפשית וכלכלית, איך אפשר לחסוך דווקא במקום הזה? לא היינו רוצים למצוא את עצמנו בדילמה הזאת וביטוח חיות המחמד שם כדי לעזור לנו במצבים האלו. 

אהובנו הקטנים תלויים בנו, לא היינו רוצים לבחור בפחות מהטוב ביותר עבורם והשקט של הידיעה שיש להם ביטוח לתאונות ומחלות ושבמקרה חירום אנחנו מכוסים, זה הטוב ביותר גם עבורנו.

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד