הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

ליסינג יד שניה – פתרון בהתאמה מלאה

ליסינג פרטי יד שניה

כמעט כל בית בישראל מחזיק ברכב פרטי ובבתים רבים ישנם גם רכבים נוספים, רכב שני וגם שלישי. יחד עם זאת, ובייחוד בעידן של היום שבו ההוצאות הכספיות כמעט על כל דבר הן גבוהות כל כך, נולד גם הצורך לצמצם בעלויות ולחפש פתרונות שמצד אחד מתאימים ויעילים לנו ומצד שני גם זולים יותר. אפשרות של ליסינג פרטי רכב יד שניה היא פתרון לא רע עבור רבים וחלופה מצוינת לפתרונות אחרים, פחות טובים, כמו רכישה של רכב חדש מהניילונים.

פתרון חלופי לתחבורה ציבורית

ליסינג פרטי יד שניה הוא פתרון חלופי לתחבורה הציבורית, ובייחוד בתקופה האחרונה, בזמן הקורונה. ישראלים רבים מחפשים דרכים יעילות ונוחות להגיע ממקום למקום ואינם סומכים יותר על התחבורה הציבורית שאיננה זמינה לנו, או שזמינה חלקית. אם נוסיף לזה גם את הקורונה, כאמור, ואת הרצון להימנע מנסיעה בתחבורה הציבורית ולהידבק, הרי שאין כמו ליסינג פרטי כאפשרות חלופית מצוינת או רכישה של רכב יד שניה באופן אחר.

פתרון זול וכדאי יותר

אז, נכון. בתים רבים בישראל מחזיקים בכמה רכבים, אבל בטווח הארוך (ואפילו הקצר) הדבר עשוי לעלות לא מעט כסף, שכן מדובר בהוצאה עבור דלק, ביטוחים וגם את הפחת של הרכב יש לזכור. בסופו של דבר, רכב חדש שני או שלישי הוא אופציה כלכלית שלא תמיד ריאלית עבור כל משפחה ולכן בחירה באפשרות של ליסינג יד שניה היא דרך לא רעה לצמצם בהוצאות וליהנות מכל היתרונות.

שוק רכבי יד שניה עם ביקוש רב

לאור החיפוש אחר פתרון חלופי לרכישת רכב חדש והרצון לחסוך, הפך שוק רכבי יד שניה לשוק מבוקש מאד, שנחשב אף כתחרות לשוק הרכבים החדשים. ואכן, אפשר למצוא כיום רכבי יד שניה רבים מאד, המוצעים במחירים נוחים. את הרכישה שלהם אפשר לעשות ישירות מאדם פרטי, או מחברות המתמחות בשירותי ליסינג ללקוחות פרטיים וליהנות באופן הזה מרכב שעונה על כל הצרכים.

מגוון רחב של אפשרויות בהתאם לצורך

מי שבוחר באפשרות של רכישת רכב יד שניה, יגלה לא מעט דרכים כדי להוציא את זה לפועל:
1. רכב משומש מאדם פרטי – אנשים פרטיים רבים מפרסמים רכבי יד שניה למכירה לאחר שרכשו רכב חדש או רכב אחר, כחלופה. את הפרסומים הללו אפשר למצוא בלוחות יד שניה ברשת, בעיתונים ומגוון של פלטפורמות פרסומיות אחרות.
2. רכב ליסינג – כאן מדובר בפתרון שתופס תאוצה בשנים האחרונות, כך שיותר ויותר אנשים פרטיים מוצאים בו כחלופה לרכישה של רכב חדש. רכישה במסגרת כזו מתבססת על שיטת מימון בהתאמה מלאה. מי שקונה את הרכב במסגרת עסקה זו יכול לבחור ברכב יד שניה, למשל, ולשלם בתמורה לקבלתו תשלום חודשי בלבד. לאחר כשלוש שנים הוא יכול לרכוש את הרכב עצמו (לשלם את ההפרש שנותר), להמשיך לשלם תשלום חודשי קבוע או "לעלות" לרכב מתקדם יותר.
3. רכב מהשכרה – יותר ויותר חברות השכרה מציעות כיום לרכישה רכבי יד שניה שהיו בשימושן לאורך השנים. מדובר בדגמים שונים של רכבים ומחירים בהתאם למקובל בשוק. חלקם עם קילומטראז' רב וחלקם עם פחות, אך מכיוון שכולם נמכרים על ידי חברת ההשכרה, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שהם מתוחזקים ושמורים כהלכה.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד