הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

לענות בשם העסק – שירותי מענה אנושי בהתאמה מלאה

שירות מענה אנושי

עסקים רבים מציעים שירות מענה אנושי טלפוני ללקוחות שלהם, כאשר לרוב מדובר בזמנים מסוימים במהלך שעות היום, או רק 5 ימים בשבוע. השירות הזה נדרש לתת פתרונות לאותם לקוחות מתקשרים, בין אם בכל הקשור להזמנה שביצעו, לשירות טכני שלו הם זקוקים או כל סוג אחר של שיחה. לא תמיד זמינות העסק, ובייחוד בשעות העומס, היא אפשרית, ומסיבה זו מוצע פתרון נוסף, המהווה השלמה למענה האנושי והוא שירות חיצוני של מענה, המוצע על ידי מוקדנים מקצועיים ומנוסים.

מהו שירות מענה אנושי

הוא נחשב לאחד השירותים המבוקשים כיום על ידי בתי עסק רבים, ולא בכדי. שירות מענה אנושי לעסקים מתאים לעסקים בסדרי גודל שונים ובכל תחום. בעזרת שירות זה יכול העסק עצמו להעביר את חלק מקווי הטלפון הפעילים שלו למוקד חיצוני שעונה בשמו כאשר הוא איננו זמין. למשל, אם שעות העבודה של העסק הן שעות היום אך חשוב לו גם לתת מענה ללקוחותיו בשעות הערב ואולי גם בלילה, שירות המענה האנושי החיצוני הוא הפתרון הנכון. גם בסופי שבוע או בחגים העסק נכנס מוקד זה לפעולה ומקבל את השיחות המגיעות אל העסק, כך שלא יפספס אף שיחה חשובה. לעיתים מעוניין העסק לצאת בקמפיין שיווקי מסוים, מה שמוביל לכמות רבה מאד של שיחות טלפון, והרבה מכפי שהוא יכול להכיל. במקרים כאלה מוקד חיצוני הוא פתרון נהדר וזמין לכל שיחה, גם כשכמות השיחות היא כפולה (או אפילו יותר…).

היתרונות בשירות מענה לעסקים

שירות המענה האנושי לעסקים מציע יתרונות רבים ההופכים אותו לפתרון פופולארי מאד מזה כמה שנים:
1. זמינות מעבר לשעות הפעילות – לקוחות העסק יודעים שבכל שעה של היום, וגם מעבר לשעות הפעילות של העסק עצמו, יהיה מי שיענה להם ויקבל את שיחתם.
2. בניית העסק מבלי להיות טרוד בעניינים אחרים – עסק דורש השקעה וכך גם בנייתו. במקום שבעל העסק יהיה טרוד בעניינים שונים שיקשו עליו, כמו הזמינות שלו ללקוחות וטיב ואיכות שירות הלקוחות שהוא מציע, הוא יכול לתת למומחים לעשות את עבודת השירות הטלפוני במקומו ולהתפנות לדברים אחרים, חשובים לא פחות.
3. פתרון המהווה חלופה לעובדים – אם עובדי בית העסק חולים, יוצאים לחופשה או אולי נמצאים בבידוד, יש מי שזמין לקבל את השיחות. הדבר חשוב מאד במקרים של בתי עסק המחזיקים במזכירות, שלעיתים אינן נוכחות במשרד. במקרה כזה מהווה השירות החיצוני חלופה לאותה מזכירה ומקבל על עצמו את כל השיחות המגיעות בתקופה הזו אל בית העסק.

כיצד בוחרים את השירות הנכון

ישנן כיום לא מעט חברות המציעות את שירותי המענה האנושי הזה, ולכן, רגע לפני שסוגרים עם חברה מסוימת, כדאי מאד לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים: ראשית, אם מדובר בעסק שהוא בינלאומי, יש לוודא שהשירות שיינתן על ידי המוקד החיצוני יינתן בשפה האנגלית. אם מדובר בעסק גדול שמקבל שיחות טלפון רבות, חשוב שאותו מוקד יהיה ערוך לכך ויהיה מסוגל להתמודד עם המשימה. מעבר לכך, כדאי גם לבחון עלויות, ניסיון ולתת דגש רב על עניין מידת המקצועיות של המוקדנים, העונים לכל שיחה.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד