הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כסא התינוקות שהפך ללהיט – הכירו את טריפ טראפ

שוק כסאות התינוק מציג, בשנים האחרונות, את אותה פונקציונאליות ואת אותו הרעיון של מושב מוגבה. אולם, יש כסא אחד בשוק שעושה כל כך הרבה, מה שהפך אותו ללהיט אמיתי בקרב הורים רבים, וגם בקרב תינוקות קטנטנים חמודים. הכירו את טריפ טראפ – Tripp Trapp, הכיסא שמביא אתו הרבה יותר.

התאמה לגיל

אם אתם מחפשים כסא אוכל לתינוק, טריפ טראפ, כסא האוכל הלא שגרתי לתינוקות הוא, ללא ספק, אחד הפתרונות המובילים כיום וגם בין המומלצים שבהם. היתרון הבולט שלו (יתרון אחד מיני רבים, אגב) הוא העובדה שהוא יכול ללוות את התינוק גם במהלך השנים. כלומר, כיסא האוכל הזה יספק מענה מצוין בחודשים הראשונים לחייו של התינוק, אך לא רק. הוא ילווה אותו ויתאים לו גם כשיהפוך לילדון קטן, וישרת אותו כהלכה. זאת, תודות לעיצוב המיוחד שלו, המאפשר לכוון הן את גובה המושב והן את העומק שלו.

יציבות

יתרון נוסף של כיסא האוכל הזה הוא היציבות הרבה שהוא מציע. וכשמדובר בתינוקות הרכים שלנו, הדבר הוא הכרחי. מצד אחד, הכיסא מאפשר לתינוק לנוע בחופשיות ליד השולחן, בשעה שהוא אוכל ובזמן שגם אתם, ההורים סועדים סביב השולחן וכך גם שאר האנשים. אך מצד שני, בזכות המבנה המיוחד שלו, הוא חזק ויציב ונותר במקומו בדיוק כפי שהוא.

אחריות ומענה לאורך שנים

כיסא האוכל של טריפ טראפ מגיע עם אחריות והוא מבטיח מענה לאורך השנים. ההוצאה הכספית הראשונית עבורו בהחלט משתלמת והופכת אותו לפתרון למשך תקופה ארוכה וללא החשש מתקלות או בעיות כלשהן, שעשויות לצוץ במפתיע. העובדה שיש "אמא ואבא" מאחורי הכיסא, חברה מנוסה ומקצועית ושמבטיחה ללקוח גם אחריות לאחר הרכישה חוסכת מכם, ההורים, לא מעט חששות וטרדות מיותרות וכך אתם יודעים שתמיד יש למי לפנות אם וכאשר צריך.

בטיחות רבה

הבטיחות היא אולי הפרמטר החשוב מכל כשמדובר בכיסאות אוכל לתינוקות. כיסא האוכל הזה עשוי מעץ מאסיבי, חזק ועמיד מאד, המסוגל לשאת משקל של עד 140 ק"ג! גובהו של הכיסא הוא 80 ס"מ ומשקלו הוא 7 ק"ג. הן בזכות המבנה שלו והן תודות לחומרי הגלם האיכותיים שמהם הוא עשוי, מבטיח הכיסא בטיחות רבה מאד לתינוק, בשעה שהוא יושב בו וכך מספק פתרון לאורך כל שעות היום. מעבר לכך, הוא צבוע בצבעי מים שאינם רעילים, מה שמהווה יתרון נוסף כשמדברים על בטיחות.

מגוון של פונקציות

טריפ טראפ מגיע עם מגוון של פונקציות והוא הרבה יותר מעוד כיסא אוכל רגיל. יש לכיסא מגש אוכל, שעליו ניתן להניח את קערת האוכל ופריטים נוספים, יש לו רצועות שמגנות על התינוק, אם וכאשר רוצים להשתמש בהן והוא גם יכול להפוך לסלקל בקלות. כך אפשר להשתמש בו גם מחוץ לבית, בחופשות או בכל מקום אחר, מעבר לזמן האכלת התינוק.
אין ספק שטריפ טראפ הוא הדור הבא של כסאות האוכל לתינוקות והוא מביא אתו חידושים וגם לא מעט יתרונות. יציבותו המצוינת, העובדה שהוא בטוח מאד לשימוש וגם האיכות הגבוהה שלו הופכים אותו לפתרון נהדר שיכול להחזיק מעמד למשך שנים.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד