הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

משכירים ציוד לאירועים

החתונה של הבת הקטנה שלכם מתקרבת והחלטתם לחגוג יחד כל המשפחה בחצר של הבית? חברת סאונדשיין כאן כדי לעזור לכם לתכנן אירוע מרגש, מקורי וחמים עם כל המשפחה האוהבת בעזרת השכרת הציוד הנוחה ביותר בישראל.

איך מתכננים אירוע טוב?

אירוע טוב מחייב הכנה טובה מראש. לפני שנקיים אירוע כדאי שנחשוב מה אנחנו רוצים שיהיה בו – האם יש לו נושא מסוים? האם יש צבעים דומיננטיים שאנחנו רוצים שיופיעו בו? מתי האירוע שלנו מתקיים? הרי אם זה אירוע שחל בחורף אנחנו צריכים לתכנן איזה ציוד נצטרך להשכיר כדי לשמור על חימום האורחים המוזמנים.
לאותם אנשים שחוגגים אירועים בתקופת החורף – במילה אחת, זכיתם. האווירה הקסומה והקרירה בחוץ שעוטפת את הטבע הרחב לעומת החום הרב שתקבלו בזכות ציוד החורף שלנו, ייתן לאירוע שלכם אופי אחר שייזכר בעיניכם ובעייני האורחים שלכם לאורך שנים.
לפני שאתם מתכננים אירוע, כדאי שתפנו לנותני השירות שלנו שיתנו לכם את כל הדגשים לגבי השכרת ציוד לאירועים. כמה מוצרים כדאי לכם להשכיר, איזה מוצרים יתאימו לכם, מה המחירים שיתאימו לכם – נעבור איתכם שלב שלב עד שנגיע להבנה מלאה משני הצדדים.

שלב 1 – שמירת האורחים מפני הגשם

אחד הדברים החשובים עליהם אתם צריכים לחשוב באירוע בעונת החורף, הוא המחסה לאורחים מפני הגשם. השכרת אוהלים הוא הפתרון היעיל ביותר לכך.
האוהלים בחברת סאונדשיין מגיעים בגדלים שונים: אוהל בגודל 2X2, בגודל של 10X5, בגודל של 100 מ"ר ועוד. קודקוד האוהלים בדרך כלל יגיע לגובה של 3 מטרים בגובהו.
חשוב שתזכרו שחומר האוהל הוא חשוב מאוד כדי לשמור על בטיחות האורחים ולא כדאי להתפשר על ההכי זול. האוהלים שלנו עשויים מחומרים טובים שישמרו על יציבות האוהל וימנעו נזילות על האורחים. יריעות האוהל שלנו עשויות מ P.V.C ומוטות האוהל שלנו עשויים מברזל.
קיימים דגמים שונים של אוהלים, חלקם מגיעים עם יריעות שקופות דרכם תוכלו להתבונן על הגשם שמחוץ לאוהל החם, וחלקם מגיעים עם קירות זכוכית שכוללים בהם רצפה מובנת שתתן תחושת ריצוף לאירוע שלכם.
דבר נוסף שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם מקימים אוהל בחצר שלכם, הוא ששטח האירוע שלכם חלק ולא מכיל עצמים שיכולים לסכן אתכם ואת האורחים שלכם. כמו כן, בניית האוהל היא רק על מישור, לכן צריך לבדוק שאין שיפועים מסוכנים שיגרמו לאי יציבות האוהל ויהוו סכנה לאורחים שלכם. בטיחות היא הכל– לנו חשוב שלכם ולאורחים שלכם יהיה אירוע משמח ובטוח.

שלב 2 – חימום האורחים

אחרי שהקמנו את האוהל בחצר, אנחנו צריכים לדאוג גם לחימום האורחים. הדבר המומלץ ביותר הוא השכרת פטריות חימום.
פטריות חימום מבטיחות לכם חימום לשטח גדול. הן פועלות על גז ולא על חשמל ופטריית חימום אחת תספק לכם חימום לרוחב של 15 מ"ר. אם לדוגמה שטח האירוע שלכם יהיה 100 מ"ר, אתם תצטרכו להשכיר 4 פטריות חימום כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.
איך פטריות החימום כל כך חמות? האש שנמצאת בתוך פטריית החימום פולטת אוויר חם לאורחים שנמצאים בקרבת המקום ונותנת לכם אפשרות להתלבש כמו שתרצו ולא עם שבע שכבות של בגדים. כמובן לאותם האנשים שפחות מחבבים את החום, תוכלו לבחור את דרגת החימום המתאימה לכם להרגשה נעימה וטובה.
המחיר של השכרת פטריות חימום מתאים לכל כיס – פטרייה אחת יחידה תעלה לכם בין 240 ל400 שקלים. כמובן שאם תזמינו את פטריות החימום בחבילה, העלות תהיה יותר זולה ליחידה אחת.
כמה פטריות תצטרכו להשכיר? אל דאגה. נותני השירות שלנו ישבו איתכם ויעזרו לכם להחליט כמה פטריות חימום תצטרכו להשכיר תוך הסתכלות על שטח האירוע וחישוב כמות המשתתפים.

תהיו איתנו בקשר

העובדים בחברת סאונדשיין הם הכי חמים, מקצועיים ואמינים – ממש כמו המוצרים להשכרה שלנו.
אין ספק שאירוע בתקופת החורף יכול להיות קשה, אבל אנחנו כאן לעזור לכם ולעשות בשבילכם את העבודה הקשה. אנחנו נסייע לכם בכל דילמה שתעלה לכם, נעזור לכם להשתמש במוצרים באופן הבטוח ביותר, נגיע להרכיב לכם בתחילת האירוע את המוצרים ולפרק לכם אותם בסופו – נשמע פשוט ביותר לא?
שיהיה לכם בהמון מזל טוב, אנחנו פה לעזור לכם להתרכז בדבר החשוב ביותר – השמחה שלכם.

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד