הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

טיפים חשובים לגידול כלבים

חיות מחמד בכללי וכלבים בפרט, יכולים להיות בן לוויה נהדר לבני אדם, אך יש להן גם צרכים ייחודיים משלהן. בעזרת העצות הללו תוכלו לגדל את כלבכם בצורה נכונה.

– היו תקיפים עם כללים וגבולות: כלבים רגישים מאוד למגבלות. אם חיית המחמד שלך לא יודעת מה מותר ומה אסור, הוא ימשיך לבדוק את הגבולות עד שיעיפו אותו מביתו.

– עבוד על חיזוקים חיוביים: חיית המחמד שלך תכבד אותך יותר אם תראה לה אהבה וחיבה במקום לגלות לה על כל טעות שהיא עושה.

– שבחו עבודה טובה: לתת לחיית המחמד שלכם טפיחה או פינוק על שעשה משהו טוב יבנה את רמות הביטחון שלו ותגרום לו להרגיש שהוא יכול לעשות הכל.

בעלות על כלבים זה כיף גדול! אבל, זה גם הרבה עבודה. תצטרך לקחת את הכלב שלך לווטרינר באופן קבוע, לבחור רק אוכל איכותי לכלבים ולטייל עם הכלב, לאמן את הכלב שלך וכן הלאה. אז איך מוודאים שהעבודה הזו תישאר מהנה? הנה 5 טיפים שיהפכו את החיים עם כלבים להרבה יותר קלים.

בחר את הגזע המתאים לך:

ישנם גזעים רבים ושונים של כלבים בחוץ, כל אחד עם תחומי העניין והאישיות המיוחדים שלו. גזעים מסוימים עשויים להיות מתאימים יותר לחיים בפנים בעוד שאחרים מתאימים יותר לחיים בחוץ. גזעים מסוימים עשויים להיות מתאימים יותר למגורים בדירה בעוד שאחרים ידרשו יותר מקום כדי לשגשג. גלה איזה גזע הכי מתאים לך!

כלבים הם הכרח בעולם של היום. בין אם יש לך גור חדש או שאתה מגדל את הכלב שלך במשך שנים, הנה חמישה טיפים שיעזרו לך לגדל את הכלבים שלך.

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא להגדיר תוכנית אימונים לכלב שלך. תוכנית האימונים שלך צריכה לכלול תרגילים המאתגרים את הכלב שלך ובונים ביטחון עצמי וכישורי צייתנות.

דרך נוספת לתמוך בגור שלך היא לתת לו פינוקים קבועים וזמן משחק עם בעליהם. זה מקרב את שני חלקי הקשר זה לזה, מה שיקל על הקמת גבולות בהמשך החיים.

לבסוף, הציגו להם סוגים שונים של מזון לאט כדי שיוכלו להתרגל לטעמים חדשים ללא בעיות. טיפים אלה יעזרו לך לגדל גור שמח ובריא!

ישנם צעדים רבים שעליך לנקוט בעת גידול כלב.

– היו סבלניים לכלב החדש שלכם ואל תתנו לו לברוח מכלום.

– להציב גבולות ולאכוף אותם.

– לאמן את הכלב שלך להקשיב לך.

כלב צריך הרבה טיפול ותשומת לב, והזמן היומי שלך מוגבל. למד את הטיפים הטובים ביותר לגידול כלבים כדי לוודא שהגור שלך יכול לגדול שמח ובריא.

אף על פי שלעולם אסור להזניח את הצרכים הפיזיים של חיית המחמד שלך, חשוב גם לתת להם גירוי נפשי רב ככל האפשר כדי שהם יוכלו ליהנות מהחיים בזמן שאתה לא. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי להעסיק את בן לוויה הכלב שלך, כולל לשחק איתם משחקים או לקחת אותם לטיולים כל יום.

כאשר מגדלים כלב, חשוב לדעת הכל על רווחתה של בעל החיים. כשהם קטנים, הם צריכים יותר תשומת לב וכשהם מתבגרים, הם צריכים פחות. מלבד פעילות גופנית ודיאטה רגילים, הרבה גורמים אחרים נכנסים לתמונה כשאתם רוצים לגדל חיית מחמד מאושרת ובריאה.

טיפים לגידול כלב:

– אמור דברים חיוביים כל יום כדי לעודד את חיית המחמד שלך

– דאג לצרכי חיית המחמד שלך בהקדם האפשרי

– ודא שלכלב שלך יש מספיק מזון ומים

הנה כמה טיפים קלים לביצוע לגידול כלב.

טיפ 1: הקפידו ליצור קשרים חברתיים עם חיית המחמד שלכם כשהם צעירים. אין לבודד אותם מחיות מחמד או ילדים אחרים.

טיפ 2: שמור איתך את השבועות הראשונים לחייהם על ידי ביצוע דברים כמו לקחת אותם לטיולים קצרים ולשחק איתם כשאתה ער. זהה בשלב מוקדם איזה סוג חיה תהיה חיית המחמד שלך ופעל בהתאם.

טיפ 3: אם לכלב שלך יהיה קשה ללמוד פקודות שלב אחר שלב, בדוק לתוך קולר אילוף.

טיפ 4: שקול לרכוש צעצועי לעיסה שיכולים לעזור להעסיק את הכלב שלך לפרקי זמן ארוכים, כמו קונג.

לסיכום

נדרש תכנון קפדני בעת גידול כלב חדש. הנה כמה מהדברים שחשוב לזכור לפני שאתם מקבלים חיית מחמד חדשה.

– הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שכלבים צריכים סוציאליזציה וגירוי נפשי. אם יש לך מקום, צא אותם לטיולים או התרוצצו איתם על בסיס יומי.

– ודא שלכלב שלך יש הרבה אוכל ומים בהישג יד בכל עת. הם יעריכו את זה אם תדאגו שיהיה להם מה לאכול גם אחרי הארוחה.

– גם כלבים זקוקים לפעילות גופנית – אז הקפידו לקחת אותם לטיולים ארוכים, ריצות או טיולים רגילים ככל האפשר.

– שמור על בריאות הכלב שלך על ידי מתן גישה לתזונה בריאה, בדיקות וטרינר קבועות והרבה אהבה!

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד