הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

לגו דיסני – האם זה טוב לילדים שלנו?

לגו דיסני הלגו שכולם אוהבים

לגו דיסני הוא קו צעצועי לגו המשלב את הדמויות האייקוניות של דיסני ואת היצירתיות, הכיף והלמידה מלגו. לגו דיסני הוא נושא לגו לא רשמי הכולל דמויות פופולריות של דיסני ומבוסס על סרטים שונים של דיסני, תוכניות טלוויזיה וחוברות קומיקס.

סט לגו דיסני יצא  לאקרנים בתחילת 2020 ומבוסס על הסרט של דיסני, Frozen. הסט כולל את אנה, אחותה אלזה והחבר שלהם קריסטוף. הסט כולל גם את אולף איש השלג וסוון האייל

מאמר זה מדבר על הצגתן של נסיכות לגו דיסני, שהושקה בשנת 2015. סדרת נסיכות לגו דיסני כוללת ארבעה סטים עם רפונזל, אריאל, בל ויסמין.

לגו דיסני משלב את היצירתיות של לגו ואת הרגעים החביבים של דיסני לחוויה אחת מהנה. כל מה שאתה צריך זה סמארטפון עם אפליקציית LEGO Life, ואתה מוכן לצאת לדרך!

בשנות ה-70, לגו הייתה חברת הצעצועים המובילה בעולם. בשנת 1989, הם הוציאו ערכת נושא חדשה בשם לגו דיסני. שיתוף הפעולה הזה עם דיסני הציג דור חדש לגמרי של ילדים ללגו ועזר להחיות את החברה שלהם. הצלחת שיתוף הפעולה הזה הובילה לשיתופי פעולה נוספים, כמו לגו מלחמת הכוכבים ולגו חברים. אלה זכו להצלחה רבה עבור שני הצדדים והובילו למיתוג מחדש עבור שתי החברות.

הסט הראשון של לגו דיסני שוחרר בשנת 2011. הוא התבסס על הזיכיון "צעצוע של סיפור" וכלל את החדר של אנדי, טריילר הטרקטור, מכונת משחקי הטפרים ובאז שנות אור.

סטים של לגו דיסני מבוססים על סרטי דיסני שונים כמו "סינדרלה", "היפה והחיה", "אלדין", "מולאן", "בת הים הקטנה", "שודדי הקאריביים" או "מוצאים את נמו". אוסף זה של צעצועי לגו דיסני מושלם עבור כל חובב דיסני.

קו הצעצועים של לגו דיסני הוא נושא מורשה של מותג הבידור הפופולרי לילדים, דיסני. המגוון כולל לבנים ממותגות לגו, מיני-דמויות וסטים עם נושאים סביב נכסי דיסני, כולל צעצוע של סיפור, מלחמת הכוכבים, מיקי מאוס וחברים ומלך האריות.

קבוצת לגו עיצבה צעצועים עבור דיסני מאז תחילת שנות ה-90, כאשר שיתפו פעולה לראשונה בסט פו הדוב. ב-2009, הם הודיעו שהיא תוציא סדרה של סטים המבוססים על סרטי נסיכת דיסני העדכניים יותר, החל עם בת הים הקטנה.

לגו דיסני הוא סט של ערכות לגו אשר הופקו במטרה ללמד ילדים על דמויות דיסני. הסט הראשון שוחרר ב-1994 ומאז היו לו הרחבות רבות, עם מהדורה חדשה כל שנתיים.

הסטים כוללים לרוב דמות לגו בנושא דיסני ומבנים מסרטים שונים כמו סינדרלה, פיטר פן וצעצוע של סיפור. הסט האחרון שיצא הוא מגדל הממלכה של רפונזל, הכולל את המגדל של רפונזל מ-Tangled (2010).

בשנת 2012, הוכרז כי נחתם הסכם רישוי בין חברת וולט דיסני וקבוצת לגו להצגת אוסף של בובות בנושא לגו, דמויות פעולה, ערכות משחק, משחקי לוח וחידות. קו מוצרים חדש זה ממותג לגו יכוון לילדים בגילאי שש עד שתים עשרה.

יש לכם ילדים בבית שאוהבים נסיכות לגו דיסני? 

לגו דיסני נסיכות היה קו של ערכות לגו המבוססות על המותג דיסני פרינסס שפעל בין 2006 ל-2010. לעתים קרובות הן מוצגות כנשים צעירות יפות, אוהבות, אינטליגנטיות ובעלות עוצמה.

הגל הראשון של סטים שוחרר ב-2006 ואחריו הגיעו שני גלים נוספים ב-2007 וב-2009 בהתאמה. הסט הסופי שוחרר בשנת 2010 עם סך של שבעה סטים שלכל אחד מהם נושא ייחודי משלו. נושאים אלו כללו את טירת המלודיה של אריאל, הארמון האקזוטי של יסמין, מגדל רפונזל ומדרגות השמיים ואולם הערב הקסום של סינדרלה. הסט כולל בסך הכל 213 חלקים עם כל ארבע הנסיכות בטירות שלהן. לכל נסיכה יש תלבושת ואביזרים ייחודיים משלה, כולל פריט שיער אייקוני ונזר.

—LEGO, חברת צעצועי הבנייה המובילה בעולם, הכריזה על קו חדש של נסיכות דיסני שיוסיפו לקולקציית הנסיכות של דיסני ההולכת וגדלה. הקולקציה החדשה תכלול את אלזה מ-"Frozen", סינדרלה, רפונזל מ-"Tangled" ובל מ-"Beauty and the Beast" – כולם עם Prince Charmings משלהם. צעצועים אלה יהיו זמינים לילדות מגיל שלוש ומעלה בספטמבר הקרוב.

קבוצת LEGO מוציאה סט חדש של נסיכות דיסני שמגיעות עם נסיכים מלווים על מנת ללמד בנות שיש להן סמכות לגבי מי הן מתחתנות. למרות שהחברה גם טוענת שהיא רוצה שלילדים בכל הגילאים יהיו גיבורות נשים בערכות הצעצועים שלהן, ראוי לציין עד כמה זה בעייתי לחברת צעצועים להצהיר על זהות מגדרית

החברה שקנתה את החברה שקנתה את החברה יצרה כעת את לגו נסיכות דיסני. אני לא בטוח מי אשם בזה, אבל אני שמח לראות את זה.

לגו הוא מותג פופולרי לצעצועים לילדים. החברה מייצרת צעצועים מאז 1949 ומאז הם בונים למעלה מ-400 מיליארד בלוקי צעצועים. לגו גם מייצרת צעצועים אחרים כמו דמויות פעולה, משחקים ואפילו מוצרי תינוקות. בשנת 2015 הם שיתפו פעולה עם דיסני כדי ליצור קו נסיכות של דיסני של ערכות לגו המיועדות לנערות בגילאי 4-12. הרעיון היה ליצור עולם שבו ניתן להעצים בנות ולשחק בדרכים המתאימים להן.

לגו עשה משהו מדהים. הם עשו נסיכות דיסני מלגו. גם אלה לא סתם דמויות לגו. אתה יכול לבנות אותם כך שהם יעשו דברים ספציפיים, כמו אריאל רוכבת על הצדף שלה או סינדרלה רוקדת עם הנסיך. יש כל כך הרבה שילובים שונים לבחירה!

 א

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד