הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

איך מתמודדים עם רשלנות רפואית בניתוח להגדלת חזה?

כאשר אנחנו מדברים על ניתוחים להגדלת חזה וניתוח הוצאת שתלים בפרט ועל הרפואה הפלסטית ככלל אנו מדברים על עולם שלם, מתפתח ופופולרי ברחבי העולם.

אחד הניתוחים השכיחים ביותר בעולם הפלסטיקה הוא ניתוח להגדלת חזה – נשים רבות בשלבים מסוימים בחיים שלהם מחליטות לעשות ניתוח להגדלת חזה מסיבות שונות. אלו יכולות להיות מסיבות אסתטיות, רפואיות, אחרי לידה והרצון להיראות יותר טוב בפני עצמן.

 

רשלנות רפואית – מה הם הסיכונים השכיחים ביותר בניתוח להגדלת חזה וניתוח הוצאת שתלים?

כאשר אנחנו מדברים על סיכונים שכיחים בניתוח להגדלת חזה אנו רואים מספר סיכונים:

  1. שינוי בתחושת החזה – כאשר אנחנו עושות ניתוח להגדלת חזה אנו משנות את צורתו החיצונית של השד, אך יחד עם זאת ניתוחים מסוימים יכולים לשנות את התחושה בו. התחושה אמורה לחזור לתחושה שהייתה בעבר מספר חודשים לאחר הניתוח, אך במקרים של ניתוח שעבר בצורה לא נכונה יכולים להיווצר נזקים תחושתיים בחזה כתוצאה מרשלנות.
  2. פגיעה בנפש המטופלת – לא כל הסיכונים בניתוח להגדלת חזה צריכים להיות פיזיים. ניתוח שנעשה בצורה לא נכונה, על ידי רופא לא מיומן ואף הניב תוצאות אשר לא היו התוצאות שחשבנו טרם הניתוח עלולים להוביל לאירוע טראומתי מאוד לאישה אשר יכול להשפיע על הנפש ועל התנהלות היום-יום.
  3. שתלי סיליקון, דליפת שתלים – אחת הרשלנויות הרפואיות השכיחות הינם דליפת שתלי סיליקון אשר עלולות להתרחש כתוצאה מניתוח פלסטי שנעשה בצורה רשלנית. מנותחות הסובלות מאלו יכולות לחוות כאבים חדים ובלתי חולפים בחזה, כאבי גב וכתפיים, כאבי מפרקים, נשירת שיער, תחושת עייפות מתמדת ואף במקרים חריגים גם דלקות בבלוטת התריס.
  4. דימומים וזיהומים – סיכונים נוספים אשר לא נחשבים לשכיחים בלשון המעטה בניתוח להגדלת חזה הם זיהומים ודימומים. אך בכל הליך כירורגי ישנם מצבים נדירים אשר כתוצאה מרשלנות רפואית יכולה המנותחת לסבול מדימומים מאסיביים וזיהומים שונים.

רשלנות רפואית בניתוח להגדלת חזה – התייעצי עם עורך דין מומחה בתחום

על מנת לאמוד רשלנות רפואית בצורה מירבית, אנו ממליצים לך לעזוב לרגע את דפדפן האינטרנט ולהגיע אל עורך דין המתמחה בנזקי גוף ובניתוחי פלסטיקה.

יחד עם עורך דין מומחה בתחום תוכלי להבין בצורה אופטימלית מה היא הרשלנות, מה תוכלי להרוויח מאותה רשלנות רפואית והאם אפשר להחזיר את המצב לכשהיה בעבר.

רשלנות בשל אי הסכמה מדעת – רשלנות רפואית בניתוח להגדלת חזה

מעבר לסיכונים הפיזיים והנפשיים עליהם דיברנו, ישנה רשלנות רפואית אשר יכול לקרות עוד טרם ביצוע הניתוח על ידי הרופא המנתח.

החוק מחייב את המנתח טרם ביצוע הניתוח לקבל הסכמה "מדעת" של המנותחת לשם ההליך הניתוחי. הסכמה מדעת היא בעצם זכותה של המטופלת להסכים או לחילופין לבטל את ההתקשרות עם הרופא ולעצור את הניתוח לאחר שניתן לה כל המידע הרפואי, הסיכונים והשכיחויות למקרים אשר יכולים לקרות לה.

בין הדברים אותם מחויב להגיד הרופא אל המטופלת ניתן לראות – סיכוי ההצלחה של הניתוח, שיחת תיאום ציפיות בין הציפיות של המנותחת למצב בפועל, אינפורמציה רפואית, סיכונים אפשריים, משך החלמה ודרכי טיפול לאחר הניתוח.

בנוסף למסירת כל המידע על הרופא לוודא כי המטופלת הבינה את כל האמור בצורה מירבית, שאין לה שאלות או ספקות בניתוח.

בהנחה ורופא לא מוסר את כל המידע הרלוונטי או לחילופין לא בודק את הבנתה של המטופלת מדובר ברשלנות רפואית חמורה אשר יכולה לזכות את הנתבעת בפיצוי כספי אודות כל הנזקים שנגרמו להם.

המאמר נכתב באדיבות צוות האתר:

https://implants-out.co.il/

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד