הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

שיעורי גיטרה אונליין – האם זה אפשרי?

לימודי מוזיקה, על כל סוגיה, סגנונותיה וצורותיה יש בהם רק ברכה ודברים טובים. מעבר לתרומה האדירה לנפשו של האדם, יש בה תרומה לא מבוטלת

לימודי גיטרה באופן ספציפי הם לימודים שהם תענוג צרוף ומדוע? גיטרה היא כלי שיחסית קל ללמוד אותו. לא קל לגמרי, אבל באופן יחסי, לכלים אחרים כמו למשל פסנתר או כינור גיטרה היא מופשטת יותר. כתיבת התווים שלה היא שונה, השימושים שלה נגישים יותר, ואת הבסיס שלה אפשר ללמוד אפילו לבד. זאת אומרת ששיעורים במסגרת לימודי גיטרה שנעשים אונליין היא דרך נהדרת ללמוד לנגן על גיטרה ולהצליח בזה.

יחד עם זאת, זה לא אומר שלא תצטרכו לעבוד בדרך. למעשה, במוזיקה צריך רק מעט מאד כשרון על מנת להצליח ובפועל, מה שנדרש הוא תרגול והתמדה בתרגול, ובסוף עוד תרגול, וגם תרגול לקינוח. מי שמקפיד על ההנחיות האלה, לומד לנגן על כל כלי, גם לשיר, ולעסוק במוזיקה באופן כללי. בלי תרגול תדיר, מוקפד ושיטתי- לא תהיה הצלחה.

לימודי גיטרה אונליין – איך תשיגו את ההצלחה בקלות?

חושבים על ללמוד לנגן על גיטרה? מגלגלים את הרעיון, אבל לא יודעים איך לגשת לזה? הנה כמה נקודות חיוניות שיסיעו לכם להתחיל, להתמיד ולהצליח. שנצא לדרך?

  1. מורה טוב הוא מורה לחיים- דווקא היום יש הרבה מאד גישה אל לימודי גיטרה און ליין בכל מני וריאציות שונות, ביניהן גם חינמיות וזה מאד מפתה פשוט ללחוץ על הדלק, לקחת את הגיטרה ולהתחיל ללמוד, הבעיה היא שהשיטה הזאת, הספורדית, לא טומנת בחובה המשכיות והיא בטוח שלא מעודדת אותה, כך שרוב השיעורים העראיים האלו מסתיימים עם השיעור הראשון ולא נוצר רצף של למידה.
  2. התחייבות- על מנת לייצר התמדה בתרגול שהיא אם כל ההצלחות באשר הן ולבטח בעולם המוזיקה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על לימודי גיטרה, יש לעשות בעצם פעולה אחת פשוטה, והיא – להתחייב. כן, לפני שמתחילים לימודי גיטרה צריך פשוט מאד להתחייב. להתחייב לתהליך, להתחייב להתמדה ולהתחייב לתרגול, ואפשר גם להתחייב לפרק זמן, לדוגמה להתחייב לשנת לימודים אחת מלאה, בתור התחלה. לימודי גיטרה, כמו כל תהליך למידה הוא תהליכי ולשם כך צריך זמן, תרגול, הטמעה, יישום ומעקב אחר ההתקדמות תוך ביצוע מקצה שיפורים. ככל שיש התחייבות, תהליך יכול לצאת לפועל, בעוד שבהעדר התחייבות מוצקה ומוגדרת- זה כמעט בלתי אפשרי. ככה פשוט.
  3. תתחילו בגיטרה זולה. גיטרה לרוב, ובאופן יחסי היא כלי נגינה זול ואפשר למצוא גיטרות גם בחמישים שקלים, בטח שאפשר למצוא בשפע גיטרות משומשות. תשקיעו בתור התחלה את עיקר האנרגיה בתרגול ולא בכלי עצמו, זה לא יהיה שימושי וזה יהיה מאכזב. לקנות גיטרה יקרה זה להציב רף גבוה במקום שאין לכך מקום. כאשר רק מתחילים ללמוד צריך להתפנות אל הלמידה והתרגול ולא אל מה שלא רלוונטי. כאשר מדובר בנגינה, עיקר העניין הוא ביכולות של הנגן ולא בכלי עצמו. נכון שכלי איכותי יאפשר לנגן מקצועי להפיק יותר דברים, אבל הוא יצליח לעשות את זה גם על כלי פשוט.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד