הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

עורך דין מע"מ – ליווי משפטי לאורך כל הדרך

במידה ונתקלתם בבעיה מול רשויות מס הכנסה וספציפית מול משרדי מע"מ, עורך דין מע"מ יוכל לסייע לכם בפיתרון הבעיה ויוכל לייצג אתכם מול מע"מ. כיום ישנם עורכי דין רבים המתמחים במע"מ ובעלי ניסיון וותק רב שיוכלו לייעץ לכם במידת הצורך ואף לייצג אתכם מול רשויות המיסים.

ליווי משפטי עם עורך דין מע"מ

אם נתקלתם בבעיה מול מע"מ, עורך דין מע"מ יוכל לעזור לכם. במקרה של זימון לחקירת מע"מ או הליך ביקורת אזרחי, חשוב להתייעץ עם עורך דין המומחה בתחום זה ולהבין מהן האופציות העומדות בפניכם. חשוב לקחת דבר זה ברצינות היות וזו התנהלות מול רשויות המיסים וספציפית מול מע"מ, זהו בהחלט לא דבר שכדאי לקחת בקלות ראש.

עורך דין המומחה בתחום המע"מ יוכל ללוות אתכם גם בהליכים אזרחיים וגם בהליכים פליליים. הוא יכול לספק מענה לכל צורך משפטי אותו תצטרכו בהתנהלות מול מע"מ ובייצוג מול רשויות מס הכנסה. משרד המתמחה ברשויות המיסים ובמע"מ יוכל לסייע בתחומים הבאים:

 

  • ליווי וייעוץ משפטי בתיקי מע"מ
  • ייעוץ וכתיבת חוו"ד במע"מ
  • להמיר עבירה פלילית לקנס מנהלי
  • ייצוג בהליכים אזרחיים ופליליים בתיקי חשבוניות
  • ניהול תיק מע"מ וייצוג בבית משפט
  • ניהול תיקים מורכבים הכוללים הלבנת הון, חשבוניות פיקטיביות, עבירות מע"מ, עבירות מס הכנסה
  • ניהול הליך שימוע לפני הגשת כתב אישום ואחריו
  • טיפול בכל מה שקשור לנושאים מנהליים והתנהלות מול מס הכנסה ומע"מ

סיפוק הגנה משפטית

תפקידו של עורך דין מע"מ הוא לספק אסטרטגיית הגנה משפטית לכל צורך של הלקוח, ולתת מענה וייצוג משפטי בכל מה שקשור לחקיקת מע"מ, סוגיות מע"מ ומס הכנסה, תקדימי מע"מ שניתנו בבית המשפט, וכתיבת חוות דעת משפטיות למע"מ.

 

חשוב לבחור עורך דין מע"מ בעל ניסיון רב ספציפית בתחום זה. תשאפו לבחור בעורך דין מע"מ שטיפל בתיקי מע"מ בעבר בהצלחה, ובסוגיות מע"מ פשוטות עד מורכבות יותר, הכוללות גם סוגיות מס הכנסה והתנהלות מול הרשויות השונות בצורה מוצלחת ואפקטיבית לצרכי הלקוח.

חשוב כבר בתחילת הדרך להיוועץ עם עורך דין אחרת ההשלכות עלולות להיות חמורות, במיוחד בהיבטים פליליים, על מנת שיוכל לבחון את המצב, את התיק, את הטענות ולפתח אסטרטגייה נכונה לפתירת הבעיה ומיזעור הנזק עד כמה שניתן.

עורך דין מע"מ הוא יוצא ממחלקת רשויות המס ומתמחה ספציפית בהיבטים פליליים ואזרחיים של מס הכנסה ומע"מ. חשוב לבחור בעורך דין שיידע גם להיות רגיש וגם להיות מקצועי, היות בתחום זה הרגישות חשובה בהחלט, במיוחד במקרים של עבירות של בעלי עסק נורמטיביים שרק מעוניינים להתפרנס ולא מבינים מה נפל עליהם ביום אחד בהיר.

באמצעות התנהלות אינטנסיבית ומוקפדת מול רשויות המס, ניתן להגיע להסדרים ואף להמיר עבירות פליליות לקנסים מנהליים. כמובן שזה דורש עבודה רבה, ניסיון, וותק רב בעולם המע"מ. עורך דין מע"מ יוכל להעניק לכם את כל העזרה שאתם צריכים, בכל שעה, ולייצג אתכם מול הרשויות עד לפיתרון הבעיה באופן מוחלט.

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד