הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

לכמה זמן מחזיק ריסוס ביתי?

כיום קיימות מספר שיטות להדברה, כשהמועדפת ביותר היא הדברה ירוקה. מדברים ממליצים על ריסוס ביתי של כל חצי שנה עד שנה, ובמיוחד בפתיחת עונת הקיץ כשנהיה קצת יותר חם ומזיקים כמו יתושים וג'וקים נוטים להתעופףף ולהיכנס לתוך הבית, או לצאת מחורים בהם הסתתרו כל החורף. כל כמה זמן מומלץ לעשות הדברה, וכמה זמן היא מחזיקה?

הדברה ירוקה בבית

הדברה היא דבר מאוד חשוב במבנים ובתי מגורים. אנשים רבים נוטים לרסס את הבית רק כשהם רואים מזיקים, אך זהו לא דבר מומלץ שכן מזיקים יכולים להתקיים גם בבית, כשלא רואים אותם, וגם בחצר הבית. הם תמיד נוטים להגיע בהפתעה וכשלא מצפים להם, וזהו אינו דבר רצוי במיוחד.

 

הדברה כוללת חומרים כימיים ולכן הרבה אנשים נוטים להדברה ירוקה.
הדברה ירוקה אינה כוללת את הרכיב זרחן אורגני, ובכללי, ידידותית בהרבה יותר לסביבה, לבעלי החיים, ולטבע. בעוד שהדברה רגילה פוגעת ומזיקה לסביבה, ולא רק למזיקים השונים, הדברה ירוקה נוטה להתפרק בטבע ללא נזקים משמעותיים לסביבה. זהו יתרון עצום העובד לשני הצדדים.

 

כיום ניתן למצוא חברות הדברה רבות, חברות הדברה בתל אביב ובערים מרכזיות הנותנות שירות מקצועי ומקיף ומחירים משתלמים, כשהמחירים נוטים לנוע החל מ-250 ש"ח ויכולים להגיע גם ל-800 ש"ח, תלוי בהיקף שטח הבית ומספר החדרים בתוך הבית. במידה ויש גינה או חצר, בורים וביוב, תהיה תוספת תשלום.

כמה זמן מחזיקה ההדברה?

הריסוס הביתי יכול להחזיק כחצי שנה עד שנה, תלוי בסוג החומרים שמשתמשים, בכמות המזיקים בבית ובסביבה, ועד כמה הבית והסביבה נקיים והיגיינים. ככל שהסביבה יותר נקייה, כך פוחת הסיכוי שהמזיקים ישהו או אפילו יתרבו בתוך הבית.

 

בסביבה בחוץ זה כבר משהו אחר – מרבית המזיקים יעדיפו להתרבות במקומות חשוכים ולחים ולאו דווקא בתוך הבית. יש מזיקים שיתרבו דווקא בחצר, בצמחייה, ואפילו בעצים. מקומות מועדפים על הג'וקים, למשל, זה בורים וביובים, שהם חשוכים ולחים ומותאמים לצורת המחייה שלהם. זוהי הסביבה המועדפת גם על מזיק נוסף, חולדות.

 

במידה ואתם מחפשים הדברה בתל אביב, תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים, שירותיים, והכי חשוב, יעילים, שיוכלו לעזור לכם למגר את התופעה ואת כמות המזיקים בביתכם. חשוב לראות קודם כל סימנים למזיקים לפני שבכלל קוראים למדביר, אך ניתן לעשות הדברה גם ללא סימנים. אם גרים בסמוך לחצר, גינה, צמחייה וביוב, חשוב לשקול לעשות הדברה פעם בחצי שנה כי הסיכוי למזיקים יהיה גבוה יותר.

הדברה ירוקה לאיכות הסביבה

הדברה ירוקה היא ההדברה הטובה ביותר כיום, במיוחד בבתים עם ילדים ובעלי חיים. אין צורך לצאת מהבית להרבה מאוד זמן, כשזמן היציאה יכול להיות כשעה בלבד. כמובן שמומלץ לתת לבית להתאוורר כמה שיותר, אך במידה ואין אפשרות שכזו – לא חייב לצאת ליום שלם מהבית.

 

אפשר גם להישאר באיזורים בהם לא מרססים כלל, כמו חדר שינה, קומה עליונה, וכדומה. אפשר להשאיר את בעל החיים בחדר ללא ריסוס, עם חלון פתוח, אוכל ומים לכמה שעות והכל יהיה בסדר. הדברה ירוקה מאפשרת איכות חיים טובה יותר ללא מזיקים והפתעות לא נעימות בבית באמצע הלילה, גם לבני אדם וגם לסביבה.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד