הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מחזירים לסלון הבית את החיים

לאחר שנה מורכבת ורוויה בסגרים ובשעות בית, עלתה ההערכה והמודעות בציבור לשדרוג הנוחות ולעיצוב הבית, שהפך לממלכה של ממש. הציבור הישראלי שהתרגל לבלות בבית שעות ארוכות, החליף את חוויית הקולנוע ברביצה על השזלונג בסלון והתמכרות לנטפליקס על מסכים גדולים, החליף קפה בארומה במכונת הקפה הביתית ואת חדרי המלון בחדרי שינה מעוצבים.

לאחר תקופה ארוכה וסימנים מעודדים של חזרה לחיים, רבים מחפשים אחר טיפים וכלים לשדרוג ועיצוב הסלון הביתי 

לפני הכל נוחות

אחד הדברים שלמדנו במהלך השהייה הממושכת בבית הוא שהנוחות חשובה לא פחות מהעיצוב. אם הריהוט הסלוני לא היה ידידותי למשתמשים לאורך השעות הארוכות בחלל המשפחתי, ובין אם סבל מבלאי יתר, בחירה במערכת ישיבה חדשה חשוב לבצע בחנויות הפרונטליות ולא ברשת, להניח את הישבן, להישען ולהתמתח, ולבחור בספות נוחות ומזמינות בהתאמה לגודל המרחב ולגודל המשפחה.

אחסון

על מנת לשמור על הארגון והסדר בחלל הראשוני בכניסה אל הבית חשוב לשלב לצד מערכת הישיבה גם פתרונות אחסון, לפריטים שימושיים בסלון. פריטים קטנים דוגמת שלטים (אנו חיים בעידן טכנולוגי אשר מצריך שימוש בשלטים רבים, מאקס בוקס, מזגן, טלוויזיה ואחרים), ממירים ומכשירים קטנים. הפתרון המתאים בעבור כל אלו הוא מזנון סלון מעוצב ומותאם, אשר כולל יציאות אחוריות לכבלים ומגירות לשלטים ולציוד נוסף.

המזנונים המובילים כיום בעולם עיצוב הפנים הם המזנונים התלויים, המכונים גם מזנונים צפים, חוסכים במקום בחלל ויוצרים מראה עיצובי נקי.

חשוב לבחור גם בשולחן סלון אשר מתאים למזנון, ליצירת מראה הרמוני והשתלבות אופטימלית. שולחן סלון ומזנון מגיעים פעמים רבות בסט ומשלימים זה את זה.

חמימות

הבית הוא המרחב האישי והמשפחתי, ואפילו בעיצוב המודרני יכלול אלמנטים שיוסיפו חמימות. גם סלון בקווים ובצבעים נקיים זקוק לנגיעה אישית של צבע ושימוש בחומרים שמשדרים נוחות וביתיות, כאשר מוצרי טקסטיל הם המוצרים המובילים למטרה זאת. 

אחד האלמנטים הבולטים אשר מעניק חמימות ביתית לצד מראה מעוצב הוא שטיח. ניתן לשלב שטיח בשילוב כריות נוי, בצבעים אשר משתלבים זה בזה ויוצרים מראה עיצובי משפחתי ונעים. כאשר מערכת הישיבה והריהוט העיקרי בסלון הם בצבע שקט ופחות דומיננטי ניתן לספק את נגיעות הצבע באמצעות השטיח והכריות, ואילו כאשר הסלון עצמו במבע חי ודומיננטי, מומלץ לבחור דווקא בשטיח בצבעים אחידים וכריות בצבעים דומים ואחידים, אשר משלימים זה את זה.

טכנולוגיה

חלק מן ההנאה שבבילוי במרחב המשפחתי הוא הסלון, היא מערכת מדיה אשר תכלול טלוויזיה בגודל מתאים לחלל על פי המרחק בין פינת הישיבה לטלוויזיה, מערכת שמע מתקדמת שתספק חוויית שמיעה ברמה של קולנוע ביתי, ועל פי העדפה אישית וגיל הילדים בבית לשלב קונסולת משחקים, בידור והנאה. מערכת כזאת תרחיב את זמן הפנאי המשפחתי ותביא להנאה ובילוי בסלון, בימות משבר שמי ייתן ולא ישובו, ובימות שגרה, פנאי וחג.

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד