הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כתר זירקוניה: כל היתרונות שחייבים להכיר לפני הטיפול

כתר זירקוניה הוא כתר איכותי שנחשב לעמיד כמו גם אסתטי. למרות שעלותו יקרה יותר מאשר כתר רגיל, אין ספק כי מדובר בהשקעה מצוינת לטווח הרחוק – כפי שנציג כאן במדריך.

כתר זירקוניה במקום כתר רגיל: כל מה שרציתם לדעת וחששתם לשאול 

קיימים מגוון רחב של כתרים, כאשר הכתרים הבסיסים הם כתר ממתכת (אצילה או לא אצילה) או מזהב, כתרים שמבוססים על שלד מתכתי וכתרים ממתכת מלאה שנחשבים לכתרים הפופולריים ביותר. למעשה, כתרים ללא מתכת הם כתרים שעשויים מחומרים כרמים, כאשר הנפוץ ביותר הינו זירקוניה. רופא השיניים הוא זה שמקבל את ההחלטה לגבי חומר הגלם – בהתאם למצב החניכיים והשיניים. אם הרופא שלכם הציע להשתמש בכתר זירקוניה, אין ספק כי מדובר בבשורה אמיתית בעבורכם, וזאת בשל העובדה כי כתר זירקוניה לעומת כתרים אחרים נחשב ליהלום שבכתר מבחינת האיכות והתוצאה הסופית, ולא בכדי. 

מהם היתרונות?

ראשית, זירקוניה הוא חומר גלם חזק מאוד שמחזיק מעמד למשך שנים רבות. הסיבה לכך היא  שבתהליך הייצור של זירקוניה היא נשרפת בטמפרטורות גבוהות, ובהתאם לכך החומר מקבל תכונות קריסטליות חזקות כמקשה אחת. נוסף לכך, מדובר בחומר אסתטי שמתלבש בצורה מושלמת על מבנה השן ועל כן ניתן להימנע מלראות את הפס השחור שמאפיין לא מעט כתרים בסיסיים. הפס השחור הוא פס מאוד לא אסתטי על קו החניכיים, ועל כן השימוש בכתר הזה נועד לצורך השלמה של שן או מספר שיניים במקביל – תוך שימת דגש על מתן מראה טבעי ואסתטי לכם כמטופלים. יתרון בולט נוסף הוא שבתהליך של קיבוע הכתר אין צורך בהשחזת יתר של השן המקורית, מאחר והכתר מהסוג הזה תופס פחות נפח. 

התאמה מדויקת למבנה השן

זה לא סוד שענף רפואת השיניים עובר מהפכה של ממש בחסות הטכנולוגיה, ועדות לכך ניתן לראות בתהליך הייצור של הכתר. מבצעים סריקה ישירה בתוך החלל הפה במרפאה, לצורך יצירת מודל של הלסת בתלת ממד. בתוכנה הזו ניתן לעצב את הכתר בהתאם לדרישות האסתטיות והפונקציונליות בהתאם למבנה הפה והלסת, ולאחר מכן מחרטות משוכללות מבצעות תהליך סנטור בטמפרטורות גבוהות. מדובר כאן בתהליך שנועד להוביל לביצוע של התאמה מדויקת שהופכת שנועד להגן על השן המוחלשת או לטובת שחזור של שן חסרה שנעקרה.

האם מדובר בהשקעה כספית משתלמת?

אין ספק כי מדובר בבשורה של ממש רגע לפני הטיפול שלכם, אולם  חשוב להבין כי מדובר בשתל יקר מאחר ותהליך הכנתו דורש שימוש בבלאי רב של חומר לצד שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שנועדו להוביל לרמת דיוק מקסימלית. עם זאת, השיניים שלנו הם כרטיס הביקור. חיוך עם כתר בצבע מתכת או זהב עשוי להוביל לתחושה של ירידה ברמת הביטחון העצמי כמו גם למבוכה רבה. אולם, ההשקעה הכספית (שהיא כאמור כפולה מאשר כתר רגיל) מהווה הזדמנות בעבורכם ליצור חיוך מושלם וגם להימנע מטיפולים מורכבים נוספים, בשל היותו חומר גלם עמיד שנשמר למשך זמן רב.

פרמטרים אותם חשוב לדעת לפני ההליך

כדי להבטיח שהתוצאות יהיו אכן משביעות רצון, רצוי להבין לעומק האם מרפאת שיניים כמו גם רופא השיניים מתמחה בתחום, וזאת על מנת להבטיח כי התהליך יתבצע באופן המשקף את הסטנדרטים גבוהים. אחרי הכול, אתם משקיעים לא מעט כסף ולכן בדקו לגבי פריסת תשלומים נוחה כמו גם זמינות של המרפאה לטובת ביצוע ההליך מההתחלה ועד שתוכלו להגביר את הביטחון והדימוי העצמי בזכות כתרים יפהפיים שמתלבשים בצורה מדויקת על מבנה השן. כאמור, מדובר בחומר גלם הטומן בחובו יתרונות רבים ועל כן עדיף להשקיע את הכסף שלכם בפרוצדורה שנחשבת למתקדמת, יעילה וגם אסתטית.  

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד