הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מתי צריך לבצע צילום קווי ביוב?

כשהשירותים, אמבטיה או הברזים בבית מראים על סתימה זה סימן שהגיע הזמן לבדוק ולוודא האם נסתם לכם אחד מקווי הביוב. חסימה בביוב משפיעה על כל אביזרי הצנרת הכוללים בבית, ואם היא חמורה ממש , אתם עלולים לראות למצוא עצמכם שוחים או טובלים במי שפכים אשר עולים מפתחי הניקוז השונים. על מנת לגלות ולאתר את מיקום הסתימה, יש לבצע עבודת צילום מקצועית של קווי הביוב, ולאחר איתורה דרושה עבודת תיקון איכותית, אשר כוללת בעיקר את פתיחת הסתימה. פתיחת סתימה בקווי הביוב אינה עבודה אשר ניתן לעשות בעצמכם ורצוי גם לא לנסות. מה שכן מומלץ לעשות הוא לזמין את שירותיו של בעל מקצוע איכותי אשר מספק את כל הציוד והבדיקות הנדרשים.

מתי מומלץ לבצע צילום קווי ביוב?

מתי למעשה מומלץ לקיים צילום קווי ביוב ובאילו מקרים הנושא הוא מחייב ? אז ישנם מספר תרחישים, בהם צילום קווי ביוב הוא רעיון טוב להסתכלות מתחת לפני האדמה:

איתור שורשי עצים

חלק ממערכות הביוב הישנות יותר נגועות בשורשי עצים. צינורות חמר או בטון לרוב מסדקים אשר מאפשרים דליפת מים אל האדמה העוטפת את הצינורות. העצים נמשכים אל הלחות והשורשים שלהם חודרים אל הסדקים הדולפים, וע"י כך מחמירים את הנזק הנעשה לצינור. ללא צילום היקפי של צינורות הביוב, אי אפשר לקבוע בוודאות כי החסימה בביוב היא אכן תוצאה של חדירת שורשי עצים אל הצינור.

בדיקת מבנה

אם אתם עובדים בפני מכירה וקניה של בית, מומלץ לבצע צילום של קווי הביוב במבנה לפני הרכישה. אם אתם רוצים לדעת מה מצב הצנרת של הבית הפוטנציאלי שלכם, מומלץ בחום לעשות זאת לפני הקניה של הנכס. צילום קווי הביוב יכול להתריע עבורכם על בעיות במערכת הביוב ולוודא כי הבעיות הללו ניתנות לתיקון לפני שאתם קונים את הבית.

שיפוץ ועיצוב מחדש

משפצים או מחדשים עיצוב הבית ?חשוב לאתר צינורות לפני עיצוב מחדש משמעותי. אם אתם מתכננים לבצע עבודות חפירה, חשוב להיעזר במצלמה המשולבת עם סונר, על מנת למקם את כל הצינורות כראוי. בעזרת ציוד הסונר המיוחד, בעל המקצוע מסוגל לאתר את הצינור בנכס שלכם לפני התחלת החפירות. צילום קווי הביוב נותן לכם מידע נוסף על מצבם של הצינורות שלכם.

כיצד לבחור את החברה שתבצע צילום קווי ביוב?

בחירת חברת שרברבות טובה יכולה להוריד לחץ ודאגה רבים מתהליך התיקון שלכם, בין אם הוא קטן או גדול ומורכב . תכנון צנרת נכון הוא מדע די מדויק . סיפוק לחץ מים טוב ומדוד ושמירת רעלים רבים מכניסה לצינורות המים הם רק חלק מן הדאגות אשר שרברב מקצועי צריך לדאוג ולהתייחס אליהן.

אז מה למעשה צריך לבדוק?

  • תעודת קבלן שיפוצים תמיד להעסיק שרברב בעל תעודת קבלן שיפוצים- בייחוד אם מדובר בעבודת אינסטלציה מורכבת, אשר דורשת עבודה מקצועית ואיכותית.
  • אחריות– כדי להגן על עצמכם, בקשו לראות הוכחה לביטוח הפועלים ולאחריות כללית.
  • המלצות– חשוב מאוד לשמוע המלצות ממכרים, חברים ומשפחה, אשר עבדו עם החברה ויכולים להעיד על תהליך השיפוץ ועל טיב החברה: חשוב לשאול שאלות כמו איך התנהלה מבחינת כספים, כמות הפועלים ואיכות השירות שנתנו והאם היו מרוצים מהתוצאה הסופית.

 

איכות העבודה נמדדת גם בהחזרת פני השטח למצבם הקודם על מנת לאפשר לתושבי האזור או המבנה לקבל חזרה את איכות החיים שהשתבשה באופן זמני . עבודה עם בעלי מקצוע טובים ומנוסים תבטיח את ביצוע העבודה בצורה האיכותית ביותר שתחזיק לאורך זמן.

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד