הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

טיפים לבחירת ביטוח רכב

שוק ביטוחי הרכב עבר תהפוכות ושינויים רבים בשנים האחרונות, מי שאמור להרוויח מכך הוא – אתם.
ישראלים רבים מעדיפים להישאר עם הסוכן או חברת הביטוח הפרטיים שלהם, ולא ממש טורחים לקבל הצעות נוספות או לבצע השוואת מחירים, וחבל.

אם בדרך לרכב הנכסף שלכם עשיתם וודאי מחקר מקיף על כל הפרמטרים שגרמו לכם לבחור את הרכב המושלם עבורכם – אז ראוי להשקיע עוד קצת זמן בבחירת ביטוח רכב הנכון לכם.

הנה כל הדרכים בדרך לביטוח רכב מותאם ומדויק:

השוואת מחירים תחילה

 גם אם סוכן ביטוח מלווה אתכם שנים ומאד נקשרתם אליו – אל תהססו להשוות מחירים. תופתעו לדעת שזה יכול לחסוך לכם מאות שקלים רוב הלקוחות מחדשים את ביטוח הרכב באופן אוטומטי אך חשוב שתדעו שכיום, עקב התחרות הגוברת בשוק ביטוחי הרכב – גורמת אוטומטית למחירי תחרות ומאבק עיקש על כל לקוח קיים או פוטנציאלי . בפועל, הבדיקות יכולות לחסוך לכם מאות שקלים בשנה.

הישארו ממוקדים בפוליסה

חברות הביטוח מציעות חבילות ביטוח לנהגים זהירים, הכוללות את ביטוח החובה והמקיף. החבילות הללו יהיו בדרך כלל זולות יותר ממסלולי הביטוח הרגילים, אז אם אתם עומדים בקריטריונים של חבילת ביטוח "ירוקה" או "זהירה" תוכלו ליהנות ממחירים נמוכים. החבילות מופיעות בשמות שונים וממותגים כמו "נהג זהיר", "ביטוח פרמיום" וכדומה.

השתתפות עצמית

במקרים מסוימים, יתכן ותקבלו הצעות מחיר אטרקטביות מסוכן הביטוח שלכם. במקרה כזה חשוב לבדוק את גובה ההשתתפות העצמית במקרים של גניבה או תאונה.
המשמעות היא, שמחיר הפוליסה נמוך אך במקרי גניבה או תאונה נצרך להשלים את הסכום בריבית ההשתפות העצמית.

מוסכי הסדר

בעבר מוסכי ההסדר סבלו מתדמית בעייתית, אבל כיום המצב שונה ואין כל סיבה לחשוש מתיקון רכבכם במוסך הסדר. אם רכשתם סעיף ביטול השתתפות עצמית, לא מעט חברות ביטוח מציעות טיפול במוסכי הסדר או עם השתתפות עצמית מופחתת משמעותית ואנחנו ממליצים לבחון אופציה זו ולא לפסול את האפשרות על הסף.

יש לך רכב חברה?

 במידה והתשובה חיובית – זה יכול להוזיל את הביטוח, לעיתים אפילו משמעותית  –אם יש לבן או בת הזוג רכב ממקום העבודה שהוא נחשב רכב חברה, תוכלו בחלק מהמקרים לעשות ביטוח לרכב הפרטי שלכם כרכב שני במחיר זול יותר.

לבטח נכון וחכם

מחיר הביטוח הפרטי שלכם לרוב מושפע ממספר הנהגים, גילם ושנות הניסיון שלהם על הכביש . לכן אל תמהרו לרכוש ביטוח ל"כל נהג מעל גיל 24". ברוב המקרים מי שנוהג ברכב הוא אדם אחד, וגם אם מדובר במשפחה עם מגוון גילאים רחב, לא כולם נוהגים ברכב בכל יום. ברוב חברות הביטוח תוכלו לרכוש ביטוח יומי המאפשר לבטח למספר ימים בלבד נהג שלא רשום בפוליסה וצריך לנהוג ברכב באופן זמני, זאת כמובן בתוספת לביטוח השוטף על הנהג הקבוע.

תרצה תוספות על הביטוח שלך?

פרמטר חשוב הוא לעבור על הרשימה ולהוריד תוספות שלא מתאימות לכם לפוליסת הביטוח לפעמים מתווספים שירותים כגון: תיקון תקר, מונית ממקום התאונה, ביטוח רדיו וכדומה.
ביטוח רכב מותאם אישית נתפר לצרכים ולשימושים הספציפיים של כל אחד ואחת מאתנו ברכב שלו.
אם עושים אותו נכון, הוא יכול לחסוך לא מעט כסף

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד