הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כל מה שחשוב לדעת על רישיון לקנאביס רפואי

בשנים האחרונות המודעות לקנאביס רפואי עולה, יותר ויותר אנשים מתחיל לדבר על כמה השימוש בו טוב ומועיל. אבל מה זה בכלל קנאביס רפואי? איך הוא עוזר לצורכים אותו? ואיך ניתן להוציא רישיון לקנאביס רפואי?

מה זה קנאביס רפואי?

קנאביס הוא סוג של צמח אשר ממנו ניתן לייצר שמן ותמציות אשר להן יש יכולות ריפוי סגוליות. הקנאביס ידוע ביכולות שלו כבר המון שנים. ישנן המון עדויות מאנשים אשר צורכים אותו שהבעיות הרפואיות שלהן פחתו וישנו שיפור גדול בעקבות השימוש בקנאביס.
הקנאביס בנוי מהמון חומרים פעילים אשר עדין רובם אינם ידועים לנו. ישנם המון מחקרים אשר מגלים כל פעם תגלית חדשה ומדהימה על הצמח.

איך הקנאביס הרפואי עוזר לצורכים אותו?

כמו שאמרנו קודם בקנאביס ישנם המון חומרים פעילים. אחד החומרים העיקרים  שפועל בקנאביס רפואי הוא CBD.  חומר זה נמצא יעיל נגד דלקות, אפילפסיות, עצירת גידולים סרטנים ועוד מחלות ובעיות רפואיות רבות.
יש הטוענים שחומר זה אינו משפיע על מוח האדם. אך זו היא טעות. החומר הזה אכן משפיע  על מוח האדם אך אינו משפיע כמו קנאביס רגיל.
קנאביס רגיל שכולם מכירים מורכב מחומר עיקרי בשם THC  אשר מפעיל נוגדן במוח שגורם לתחושת ה- "היי" והמסטול. כאשר משתמשים ב- CBD הוא גורם לפעולה הפוכה של הקולטן ואף מעכב אותו ולא גורם בכלל לתחושת מסטול.

איך ניתן להוציא רישיון לקנאביס רפואי?

הוצאת רישיון היא פעולה לא קלה בכלל אשר דורשת תהליך יחסית ארוך.
בכדי לקבל רישיון לקנאביס רפואי עליכם קודם כל להיות בעלי בעיה רפואית או מחלה אשר מצוינת ברשימה של משרד הבריאות. במידה ואתם לא רשומים ברשימה זו אינכם יכולים אפילו להגיש בקשה.
במידה ואתם ברשימה תוכלו להגיש בקשה לרופא מוסמך אשר הוסמך על ידי משרד הבריאות ולהתחיל תהליך בליווי של הרופא. בתהליך עצמו הרופא ישאל אתכם מספר שאלות וייתכן גם פרטיות ואישיות.
בנוסף לכך, אחד התנאים בכדי לקבל אישור לרישיון לקנאביס רפואי כולל אם צרכתם תרופות במשך שנה בכדי לטפל במחלה או הבעיה הרפואית בה אתם לוקים. במידה וכן, והתרופות הללו אינם משפיעות לחיוב או אין משפיעות כלל או אם הן עושות לכם תופעות לווי קשות הסיכויים שלכם לקבל רישיון רפואי יגדל.

מה המחיר לרכישת קנאביס רפואי?

כיוון שהקנאביס הרפואי אינו בסל הבריאות, אז המחיר שלו  הינו מחיר שור אשר אינו מסובסד ונקבע על ידי בתי המרקחת השונים.
המחיר של הקנאביס הרפואי נע בין 110-200 שקלים ל- 10 גרם.

לסיכום

הקנאביס הרפואי נהיה יותר ויותר פופולארי ברחבי העולם, אנשים רבים מבינים שהקנאביס הרפואי עשוי לעזור להם בעיות הרפואיות שהם חווים ואז להקל עליהם.
לכן, אם אתם כלולים ברשימות של משרד הבריאות ואתם רוצים להקל על הבעיות הרפואיות שלכם ולחוש פחות כאב תגישו בקשה אצל רופא מוסמך.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד