הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

ביטוח בריאות: המיתוסים הגדולים ביותר

אם אתם צריכים לסגור ביטוח בריאות, יש הרבה מאוד מיתוסים שאתם יכולים לטעות בהם. חשוב מאוד שלא תיפלו בכל המיתוסים השונים, כי בסופו של יום המטרה של ביטוח הבריאות הוא לשמור עליכם ולהגן עליכם מפני בעיות בריאותיות. לכן חשוב מאוד שתקבלו את ההחלטות הטובות ביותר, החלטות שיוכלו לקדם אתכם ויסייעו לכם לשמור על הבריאות.

ביטוחי בריאות מיועדים רק לאנשים מבוגרים 

זה אחד מהמיתוסים הגדולים ביותר, אנשים צעירים נוטים לחשוב שהם לא צריכים ביטוח בריאות משל עצמם. הם חושבים שהם מספיק בריאים על מנת שהם יוכלו להתמודד צורה אפקטיבית עם כל צרה שלא תבוא. אך אתם לא באמת יכולים לדעת מה יקרה מחר, ולא מעט אנשים צעירים משתמשים בשלב כזה או אחר בביטוח הבריאות הפרטי שלהם – זה לגמרי הכרחי לא משנה באיזה גיל.

הביטוח של קופת החולים אמור להיות מספיק טוב

גם כאן מדובר על מיתוס שחשוב מאוד להפריך אותו. ביטוח בריאות דרך קופת החולים הוא מעולה, אך מדובר על ביטוח חלקי בלבד. על מנת שתוכלו לקבל את המעטפת הטובה ביותר, אתם תהיו מוכרחים לעשות גם ביטוח פרטי. כך תוכלו לדעת שלא משנה מה יקרה, יהיה לכם אל מי לפנות – כי עם הבריאות שלכם אתם לא באמת יכולים לשחק, אין מקום לעשות טעויות.

ביטוח בריאות יספק לי גם טיפולי רפואה משלימה 

הפעם מדובר על מיתוס שהוא לגמרי נכון. ביטוחי בריאות לא רק מסייעים לכם להתמודד עם בעיות בריאותיות שיכולות לצוץ, הן גם מסייעות לכם לקבל טיפולים הרבה יותר טובים. כך שאם אתם מתכננים לבצע טיפולי רפואה משלימה בשלב כזה או אחר, בעזרת הביטוח אתם תוכלו לפנות לרופאים הטובים ביותר – ותכסו את עצמכם מכל כיוון אפשרי כי תמיד חשוב לקבל את הטיפול שהכי מתאים לכם.

אפשר להגיש תביעה בכל זמן שבו נוח לכם

ממש לא! מדובר על טעות שיכולה לעלות לכם ביוקר, בטח כאשר מדובר על תביעה בגין ביטוח בריאות. חשוב מאוד להגיש את התביעה סמוך ככל האפשר למקרה שקרה, על מנת שתוכלו לדעת שאתם מקבלים את מלוא הזכויות המגיעות לכם. לעיתים חברת ביטוח תרצה לבצע בדיקות משלה, ואם תבצעו את הפרוצדורה באיחור זה עלול להעמיד אתכם במצב שבו לא תקבלו את הכסף שמגיע לכם.

עם ביטוח בריאות ניתן לבחור את הרופא המטפל

זה לגמרי נכון! לצד כל היתרונות הרבים של ביטוחי בריאות, אתם גם תקבלו פריבילגיה לבחור את הרופא שיבצע עבורכם את הטיפול שאותו אתם צריכים לעשות. בחירת הרופא תאפשר לכם לבחור את הרופא שיהיה לכם הכי נוח להגיע אליו, ובנוסף לבחור את הרופא שאתם חושבים שהוא זה שיספק לכם את הטיפול הטוב ביותר – אין מקום לפשרות.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד