הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

קניית רכב יד שניה – כל מה שאתם צריכים לקחת בחשבון

לא מעט אנשים אינם יכולים להרשות לעצמם להוציא רכב חדש מהחברה, ולכן הפתרון היעיל ביותר עבורם הוא לבצע קניית רכב יד שניה. אך לצד היתרונות הרבים של קניית רכב מיד שניה, יש גם לא מעט חסרונות שאותם אתם צריכים לקחת בחשבון. אם תיקחו את כל החסרונות בחשבון, אתם תוכלו לקנות רכב מעולה שמתאים לכם כמו כפפה ליד – אך אם תתעלמו מהן, לא מן הנמנע שתתחרטו על הרכישה.

בכל זאת לא מדובר על הוצאה של אלפי שקלים, מדובר על הוצאה של עשרות ובחלק מהמקרים אף מאות אלפי שקלים. לכן אתם צריכים להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה, בחירה שלא תגרום לכם להתחרט על הצעד שעשיתם.

תבחנו את הרכב לאור יום 

אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לבצע כאשר אתם מבצעים קניית רכב יד שניה, היא לבחון את הרכב לאור יום. אל תגיעו לראות רכב בערב או בלילה, רק כך תוכלו לדעת שאתם שמים לב לכל המכות הקטנות האפשריות. לא מעט פעמים מה שאתם תראו ביום, זה לא בהכרח מה שאתם תראו בלילה. לכן גם אם אתם עובדים עד שעה מאוחרת, תדאגו לצאת מוקדם מהעבודה על מנת לבחון את הרכב מקרוב.

תבחנו ממי אתם קונים את הרכב

קניית רכב יד שניה תאפשר לכם להיפגש עם לא מעט אנשים, ואתם צריכים לבדוק עם מי אתם עומדים להיפגש. השאיפה שלכם חייבת להיות לבצע את הרכישה מאנשים פרטיים ולא מסוחרים, סוחרים עלולים למכור לכם רכבים במצב מכני לא טוב. רכישת רכב מיד שניה מאנשים פרטיים היא לרוב תהיה הרבה יותר טובה, היא תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם לא עושים מהלכים שאתם עוד עלולים להצטער עליהם בעתיד.

תבחנו את המחירון המשוקלל של הרכב

בכדי שתוכלו לרכוש רכב מיד שניה, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם לא הולכים לצאת פראיירים. לכן לפני שאתם מגיעים בכדי לבצע קניית רכב יד שניה, תבדקו את המחירון המשוקלל של הרכב – כאשר לרוב הולכים על פי מחירון לוי יצחק. תכניסו למחירון את הקילומטראז' של הרכב ואת היד של הרכב, כך תוכלו לקבל מחירון שנכון לרכב שאותו אתם עומדים לרכוש – כי כל שינוי עלול להוריד או לעלות את המחירון של הרכב. 

תיקחו את הרכב לבדיקה טרם הרכישה

אחרי שאתם עושים את הבדיקות שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון כי יש לא מעט דברים שאתם לא יכולים לראות בעיניים שלכם. לפני כל קניית רכב יד שניה, תיקחו את הרכב לאחד ממכוני הבדיקה על מנת לבדוק אותו בצורה נרחבת. כך תוכלו להיות בטוחים שהרכב הוא כזה שמתאים לצרכים שלכם, ולא תמצאו את עצמכם מכניסים ראש בריא למיטה חולה.  

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד