הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

ביטוח בניין משותף – כל מה שרציתם לדעת

ביטוח בניין משותף יכול לאפשר לנו להרגיש בטוחים גם במקרה שקורה אסון והבניין שלנו חס וחלילה נהרס. אסונות שקורים יכולים לקרות בגלל סיבות שונות כמו למשל שריפות, שיטפונות, פגיעה של טיל בבית או רעידת אדמה. כאשר השטחים המשותפים בבניין שלנו מבטוחים אז יש לנו איך לשקם את הבניין שלנו ולבנות אותו מחדש. 

ביטוח משותף לבניין שלנו יסייע לנו להרגיש הרבה יותר בבית והרבה יותר בטוחים. חשוב לשים לב לפרטים הקטנים של הביטוח והפוליסה שלו ושל מה שהיא כוללת. ככל שפוליסת הביטוח שלנו תהיה רחבה יותר כך אנחנו נהיה מגונים יותר והבניין שלנו יהיה הרבה יותר מוגן איך שלא נסתכל על זה.

ביטוח בניין משותף – מה הקשר שלו לוועד בית?

ביטוח בניין משותף הוא דבר שוועד הבית של הבניין שלנו צריך לדאוג לו. וועד הבית צריך להחתים את כל הדיירים על הביטוח המשותף ולאסוף מכולם כסף בשבילו. כאשר אנחנו בוחרים לבטח את הבניין שלנו אנחנו לוקחים אחריות ודואגים לעתיד שלנו ושל הילדים שלנו בבית שלנו. ביטוח משותף לבניין זה לא דבר פשוט שיש לזלזל בו אלא דבר שחשוב מאוד להשקיע בו.

ביטוח בניין משותף – מה הוא מכסה בפוליסה שלו?

ביטוח בניין משותף יכול לכסות בפוליסה שלו אסונות שונים, תקלות שונות שקורות לבניין שלנו או בלאי של החומרים מהם בנוי הבניין. הרבה מאוד בניינים בארץ הם בניינים ישנים מאוד שהבלאי של החומר שלהם הוא במצב לא טוב והקירות והיסודות בהם מתפוררים. כאשר אנחנו מבטחים את הבניין שלנו אנחנו דואגים שגם במקרי חירום יהיה לנו איך להציל את הבניין ולבנות אותו מחדש כך שהאסון לא ישפיע עליו ועל איכות החיים שלנו יותר מדי.

ביטוח בניין משותף – האם כדאי לעשות אותו?

ביטוח בניין משותף זה דבר שבהחלט כדאי לנו לעשות. כאשר אנחנו מבטחים את הבניין שלנו באופן משותף כל הדיירים בבניין ביחד אנחנו לוקחים אחריות ודואגים לעתיד שלנו. ביטוח יכול לאפשר לנו להיות רגועים יותר ובטוחים שגם במקרה הכי גרוע של אסון שחס וחלילה יקרה יהיה לנו איך לשקם את הבניין ואת החיים הפרטיים שלנו. ביטוח זה יסייע לנו לישון טוב יותר בלילה והוא יאפשר לנו להיות רגועים הרבה יותר.

בסופו של דבר כאשר אנחנו בוחרים לבטח את הבניין שלנו אנחנו עושים את הדבר הנכון. ביטוח משותף לבניין זה דבר שיכול להתאים גם לבנייני יוקרה וגם לבניינים בשכונות פשוטות יותר. אם אנחנו רוצים לבטח את העתיד שלנו ואת איכות החיים שלנו אנחנו חייבים לבטח את הבניין שלנו. ביטוח זה יסייע לנו להרגיש בטוח יותר בבית שלנו ולהרגיש שתמיד יהיה מי שיעזור לנו ויציל אותנו גם במקרה הכי גרוע שיכול לקרות.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד