הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

ביטוח ועד בית – מה זה?

ביטוח ועד בית יכול לסייע לנו להפוך את המגורים בבית שלנו בבניין דירות לבטוחים יותר. ביטוח זה הוא ביטוח משותף לבנייני מגורים שבהם גרים אנשים שונים. כאשר אנחנו גרים בבניין משותף אנחנו צריכים שיהיה לנו ביטוח גם לדירה הפרטית שלנו וגם ביטוח לשטחים המשותפים של הבניין. השטחים המשותפים בבניין כוללים את חדר המדרגות, המעליות, החצר המקלט ועוד… . הביטוח נועד להגן עלינו ולהעניק לנו פיצויים במקרה בו נגרם נזק לבניין שלנו בגלל אסונות שונים כמו שריפה, רעידת אדמה, שיטפון או מלחמה.

ביטוח ועד בית – יתרונות

ביטוח ועד בית הוא בעל יתרונות רבים. היתרון המרכזי של ביטוח ועד הבית הוא שהוא מגן על כל הבניין שלנו. הבניין בו אנחנו גרים הוא מקום חשוב מאוד כי הוא המקום הכי בטוח והכי חשוב שלנו. מקום מגורים זה יכול לאפשר לנו להרגיש בטוחים ושיש לנו מקום בטוח בעולם. כאשר אנחנו משקיעים במיגון הבית שלנו אנחנו נהנים מאיכות חיים טובה יותר וגבוה יותר. כאשר הבניין בו אנחנו גרים הוא לא מבטוח אנחנו מסכנים את עצמנו ואת בני המשפחה שלנו. ביטוח לבניין שלנו יאפשר לנו להיות בטוחים יותר איך שלא נסתכל על זה. 

ביטוח ועד בית – נגד שריפות

ביטוח ועד בית יכול להגן עלינו מפני שריפות. כאשר קורית שריפה בבניין המשותף בו אנחנו גרים איכות החיים שלנו נפגעת ואנחנו נשארים בחוסר וודאות. חוסר וודאות זה יכול להכניס אותנו למצב של לחץ ופאניקה ודווקא ברגעים אלו חשוב שיהיה לנו ביטוח לוועד הבית ולבניין בו אנחנו גרים. הביטוח יסייע לנו לקבל פיצוי הולם בגין השריפה ולשפץ את הבית שלנו כך שנהיה בטוחים הרבה יותר ולאורך זמן רב יותר.

ביטוח ועד בית – נגד שיטפונות

ביטוח ועד בית יכול להגן עלינו נגד שיטפונות. שיטפונות קורים בארץ בחורף כאשר בבת אחת יורדים הרבה מאוד משקעים באותו המקום. כאשר תשתיות הבניינים ישנות והן לא יכולות להכיל את כל המשקיעים קורים שיטפונות ונגרם נזק רב לבניינים ולרכוש. הפתרון של ביטוח משותף לבניין שלנו יכול לסייע לנו לשקם את הבניין שלנו אחרי שקורה בו שיטפון ונגרם נזק לבניין ולרכוש שלנו.

בסופו של דבר ביטוח זה תמיד דבר טוב. ביטוח יכול להגן עלינו בעתות חירום ולאפשר לנו לשקם את החיים שלנו אחרי אסון. מגורים בבניין משותף בלי ביטוח לכל הבניין זה צעד לא אחראי. אם אנחנו רוצים שהמגורים בבניין שלנו יהיו בטוחים ורגועים אנחנו חייבים לבטח את כל הבניין. ביטוח זה יעניק לנו שקט נפשי ורוגע ויאפשר לנו לדעת שגם במקרים הגרועים ביותר יהיה לנו איך לשקם את החיים שלנו ולהחזיר את אורח החיים הרגיל שלנו למצב של שגרה.

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד