הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מה זה ביטוח בניין משותף?

ביטוח בניין משותף זה ביטוח שמכסה בפוליסה שלו את כל השטחים המשותפים בבניין שלנו. ביטוח זה נועד להגן על הבניין שלנו במקרי חירום שונים או אסונות שגומרים לנזק כבד לבניין כולו. ביטוח זה חשוב מאוד כי הוא הערובה שלנו למקרה שיקרה אסון בבניין בו הדירה שלנו נמצאת. חשוב שנתייעץ עם וועד הבניין שלנו ועם כל הדיירים ונמליץ להם שנבטח את הבניין שלנו.

כאשר אנחנו מבטחים את הבניין שלנו אנחנו שומרים על איכות החיים שלנו. שמירה על הבניין שלנו יכולה לאפשר לנו לשמור על הבטיחות האישית שלנו ושל כל בני המשפחה שלנו לאורך זמן. הביטוח הוא חובה ולא זכות ואם אנחנו רוצים שהמגורים בבניין שלנו יהיו בטוחים אנחנו חייבים אבל פשוט חייבים שתהיה לנו פוליסת ביטוח רחבה ואיכותית לבניין בו אנחנו גרים.

ביטוח בניין משותף – יתרונות 

ביטוח בניין משותף הוא בעל יתרונות רבים. היתרונות של ביטוח מסוג זה הוא שהוא מבטח אותנו במקרי חירום ואסונות שונות שיכולים לקירות באופן בלתי צפוי. כאשר יש לנו ביטוח לבניין אז אנחנו יכולים להיות רגועים יותר ובטוחים יותר שאיכות החיים שלנו תשמר. חשוב מאוד לעשות ביטוח כבר ברגע שבו מתחילים לבנות את הבניין כי גם בזמן הבנייה שלו יכולות לקרות טעויות.

ביטוח בניין משותף – למי זה מתאים?

ביטוח בניין משותף יכול להתאים לכל דיירי הבניינים בארץ. אם אנחנו גרים בבניין אז ביטוח לבניין מתאים לנו ויכול לסייע לנו המון. הביטוח יסייע לנו למשל במקרה בו הצנרת בבניין שלנו תקלקל ותהיה הצפה בבניין שלנו. חשוב מאוד שהביטוח יכסה גם במקרים של שריפה או מקרים של קצר חשמלי שקורה בבניין.

ביטוח בניין משותף – יתרונות כלכליים

ביטוח בניין משותף הוא בעל יתרונות כלכליים רבים. היתרונות הכלכליים של ביטוח לבניין שלנו הוא שכאשר יש לנו ביטוח אנחנו יכולים להיות רגועים שגם במקרה של אסון יהיה לנו איך לתקן את הבניין ולחזור לגור בו. כאשר יש לנו ביטוח אנחנו רגועים ושמחים יותר ואנחנו יכולים ליהנות משקט נפשי ואיכות חיים טובה יותר. חשוב לעשות ביטוח עליו יחתמו כל דיירי הבניין וכל בעלי הדירות בו כי אז הביטוח באמת יכסה את כל הבניין.

כאשר אנחנו מבטחים את הבניין שלנו אנחנו יכולים להיות רגועים יותר. הרוגע שלנו חשוב מאוד ובזמנים קשים ביטוח של אסונות או מקרי חירום של תקלות שקורות בבית שלנו או בבניין שלנו יכול לסייע לנו מאוד. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים אנחנו חייבים לשים לב לאותיות הקטנות של פוליסת הביטוח שלנו ולוודא שהיא מכסה את כל מה שאנחנו צריכים. ככל שפוליסת הביטוח שלנו תהיה רחבה יותר כך איכות הביטוח תהיה יותר טובה והיא תוכל לסייע לנו יותר. 

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד