הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מהם היתרונות של תשלום אשראי באפליקציה?

כל פעם שאנחנו חושבים שהגענו לשיא הטכנולוגיה ואין מה לחדש, משום מקום צץ חידוש נוסף… כיום, כבר לא מתנהלים עם צ'קים או מזומן. בעלי העסקים מבצעים את כל העסקאות שלהם בכרטיס האשראי, אבל מה עושים כשהעמלות הסליקה גבוהות?

בעיה ופתרון

אם נסתכל על המצב באופן כלכלי יותר, אם אנו מעבירים כספים לעובדים, לספקים, לעיתים ללקוחות דרך כרטיסי האשראי, עבור כל העברה אנו "זוכים" לעמלת סליקה.
אם נסתכל על זה לטווח הארוך, מדובר בהשקעה מאוד גדולה עבור העסק. הבעיה מתחילה כאשר אנחנו לא לוקחים בחשבון את כל עמלות הסליקה שסובבות את כרטיסי האשראי, ככה אנחנו לא יודעים בוודאות את הרווחיות של העסק.

הפתרון הוא נגיש יותר ממה שאתם חושבים, וסביר להניח שכבר יש לכם את כל הציוד הנדרש, תשלום בנייד. היום תוכלו לבצע את כל ההעברות שעשיתם עד כה דרך הטלפון הנייד. איך זה עובד? יש לכם מספר אפליקציות, חלקן קשורות לחברת האשראי כמו BIT וחלקן הן חברות חיצוניות כמו PayBox.
אפליקציות אלה הן הדבר הקרוב ביותר למזומן עבור עסקים קטנים ועצמאיים. אתם בוחרים מתי התשלום יעבור, אפשר בעוד שבועיים ואפשר בעוד רגע. כמובן שגם פה יש עמלות, אבל הן זעירות בהתייחס לעמלות הסליקה.

איך זה עובד?

כדי שתוכלו לבצע תשלום בנייד, עליכם להוריד את האפליקציה הרצויה, להוסיף את פרטי האשראי שלכם, ואת פרטי הבנק שלכם. הכסף למעשה עובר ישירות לארנק האישי שלכם, ותוכלו מיד לראות את היתרה בחשבון. תוכלו לאשר את הכסף, תוכלו לבקש כסף, תוכלו במקומות מסוימים להעביר תשלום על ידי הצמדת הנייד למסוף, תוכלו לפתוח קבוצה בה תגבו מכולם כסף. האפליקציה מאוד נוחה ומאוד נגישה. יש מסלולים שונים, חלקם חינמיים וחלקם לא. עבור בעלי עסקים שמשלמים עשרות אלפי שקלים בשנה עבור משכורות התשלום בנייד הוא מאוד נוח וגם מאוד חסכוני.

האם כל אחד יכול?

כל אדם בעל כרטיס אשראי יכול להשתמש באפליקציה. תשלום בנייד מותנה כמובן במסגרת האשראי שלכם.

מלבד לכך שאנחנו חוסכים עמלות בהעברות כספים, יש עוד יתרונות לאפליקציה. במקום בכל פעם להזין את הפרטים של האדם אליו אנחנו רוצים להעביר את הכסף, מספיק שיש לנו אותו באנשי הקשר ושיש לו את האפליקציה ונוכל מיד להעביר לו כסף.

האפליקציה כמובן זמינה בכל שעות היום, הכסף עובר ישירות לחשבון שלנו, ולמעשה זה מרגיש ממש כמו שימוש בכסף מזומן.

לסיכום

יש לכם עסק? נמאס לכם להסתובב עם מזומנים או עם כרטיס אשראי? אין אחד שלא מסתובב על הנייד שלו עליו… באמצעות תשלום בנייד ניתן לבצע עסקאות גם בבתי עסק, גם ההעברת משכורת לעובדים, גם לגבות כספים מלקוחות והכל במרחק לחיצה. אם אתם מחפשים את הדרך החסכונית ביותר והנוחה ביותר לגבות תשלום או להעביר כספים, תשלום בנייד באמצעות אפליקציה זה הפתרון.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד