הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

העכברוש של משפחת הציפורים

היונה היא הציפור שלא עושה כלום מלבד לעשות בלגן והרס רב, אמנם יונים לא מזיקות לרוב אבל כשהן מקננות במקום כלשהו הן גורמות לנזקים מאוד כבדים מעבר ללכלוך הרב שהן יוצרות וגורמות למקום להיות מלא בלשלשת יונים מגעילה, היונה לא באמת משרתת גדולה חוץ מלעשות קקי בכל מקום שהיא עוברת בו.

היונים יוצרות בלגן ונזק לרכוש, לשלשת היונים מכילה בתוכה כמות מאוד גדולה של חיידקים שיכולים לפגוע, במיוחד אם מדובר על מכת יונים שנמצאת באזור שסמוך למסעדות ומקומות שמגישים אוכל, מה גם שהיונים יכולות להתאקלם בקלות לכל מקום, מה שהפך את משימת הרחקת היונים ליותר מורכבת וקשה, אבל יש גם דרך הרבה יותר קלה ונוחה להתמודד עם בעיית היונים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להציב מרחיק יונים אלקטרוני שיעשה עבורכם את העבודה וידאג לכם לשטח נקי וסטרילי ולא יאלץ אתכם להתמודד עם ניקוי וחיטוי לאחר שהיונים ביקרו במקום.

איך תמנעו מהיונים להיכנס לשטח שלכם:

יש כמה שיטות לבצע הרחקת יונים, יש מקרים בהם יונים רק מגיעות לבקר מידי פעם, במקרים כאלו שהם נחשבים לקלים והפשוטים ביותר להתמודדות מספיק להציב רק מכשיר אולטראסוני אחד, ואפילו גם דחליל דמוי עורב שיגרום ליונים להרגיש לא בנוח והן יתחילו לחפש מקום אחר לקנן בו ולעשות בו את הצרכים שלהן.
מקרים קצת יותר קשים בהם כבר יש יונים במקום שמקננות במקום כאן נדרש טיפול יותר יסודי, ראשית יש להרחיק את היונים, לבצע ניקיון וחיטוי של האזור וזאת בכדי למנוע התרבות של חיידקים שיכולים לגרום למחלות קשות, לאחר מכן יש לבצע מספר פעולות למנוע כניסה חוזרת של היונים, הסיבה לכך היא שהיונים תמיד חוזרות למקום שלהן (לא בכדי בעבר הן שימשו כיונות דואר להעברת מסרים), במקרים הקשים ביותר בהם יש נגיעות קשה מאוד של יונים יש צרוך לנקוט פעולות יותר משמעותיות, כמו פריסת רשת נגד יונים, ניקיון יסודי וכמובן איסוף ופינוי של מקורות המזון בסביבה שאלו גורמים ליונים להגיע ולהיכנס לשטח שלכם.

לא רק הדברה אלקטרונית – אלא גם שיטות מסורתיות 

מוצרי הדברה אלקטרונית הם לרוב מאוד יקרים להרבה מאוד אנשים, לכן יש כמה שיטות מסורתיות שאולי עד היום הסתירו ממכם בכדי שיוכלו למכור לכם שירותים ומוצרים מאוד יקרים, נעבור על השיטות המסורתיות (אלו שבאמת עובדות) וככה תצליחו להרחיק את היונים בקלות ויעילות.

דיסקים 

או כל דבר אחר שיכול לשמש כרפלקטור (מחזיר אור ומסנוור) אותם דיסקים ישנים שאנו מכירים (למרות שבתקופה האחרונה הם הפכו לפריט אספנות) עדיין אפשר למצוא כמה דיסקים, עדיפות לכאלו שאין עליהם הדפס משני הצדדים, לתלות אותו בשטח והם ישבשו את היכולת של היונים והן יעדיפו להגיע למקום אחר.

כדורים 

כל כדור משחק של ילדים (בגודל כדור טניס) ועליו יש הדפסי עין, יש כדורים המיועדים במיוחד להרחקת יונים והעלות שלהם היא כמה שקלים בודדים, אם אתם לא רוצים להשקיע גם את הסכום הזה פשוט תהי יצירתיים, מצאו כדור טניס ישן, ציירו עליו עיגולים נוספים ומלאו אותם בצבע, אפילו ציירו כדור בתוך כדור, תלו באותם באזור בו נמצאות היונים ותנו לקסם לקרות.

 

המאמר באדיבות צור מרקט – המומחים בתחום הדברה אלקטרונית.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד