הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מדוע חשוב להשקיע במוקד טלפוני כשמקימים אתר מסחר?

אחד הנדבכים החשובים ביותר בתהליך הקמה של אתר מסחר נוגע למוקד הטלפוני, וזאת בשל הדרישה מצד הלקוחות לקבלת שירות זמין בכל עת. כל הפרטים אודות מוקד טלפוני וכיצד מקימים אותו בצורה הטובה ביותר – במדריך הבא.

מתכננים להקים אתר מסחר? ובכן, הגיע הזמן לבנות מערך שירות לקוחות זמין 

אם אתם בימים אלו בונים אתר מסחר, אחד התחומים החשובים ביותר אליהם יש לשים לב הוא כמובן שירות הלקוחות. למעשה, אתר מסחר אונליין חייב להיות זמין לקהל הלקוחות 24 שעות ביממה, וזאת בשל העובדה כי צרכנים רבים מבצעים את הרכישה לא בשעות הפעילות הסדירות, ולעיתים אפילו בלילה. אתר מסחר שאין ברשותו מוקד טלפוני עלול לסבול לא רק מפגיעה תדמיתית קשה אלא גם מנטישה של לקוחות, ועל כן בנייה של תמהיל שירות לקוחות זמין הינו פרמטר חיוני בתהליך ההקמה.  מוקד טלפוני הוא שירות אנושי שדרוש למרבית הצרכנים, ועל כן נדרש לבצע גיוס עובדים בהקדם, כמו גם הכשרה מקיפה, עוד בשלב ההקמה. 

כיצד תוכלו לבנות את מערך שירות הלקוחות הטוב ביותר?

ראשית כל, כדי לבנות מוקד שירות טלפוני מושקע נדרש לגייס עובדים איכותיים ובעלי ניסיון. באמצעות חברת השמה ניתן לקצר את תהליך הגיוס, וזאת באמצעות פרסום של משרה באתרים מתמחים ותהליך גיוס המתבצע דרך החברה. נוסף לכך, ניתן להעביר את תמהיל שירות הלקוחות לידי חברה המתמחה בתחום של מיקור חוץ, וזאת בכדי להקים מערך של שירות לקוחות זמין, מהיר ויעיל. שימו לב כי שירותי מיקור חוץ מהווים דרך מצוינת בעבורכם לצורך בנייה של מערך שירות לקוחות, וזאת בשל קיצור משמעותי בזמנים כמו גם הכשרה המתבצעת בתוך החברה, ועל כן נחסכת מכם ההתעסקות כמו גם ביצוע ההכשרה אשר גוזלת לא מעט זמן. 

שירות לקוחות זמין – פרמטר משמעותי אשר יקבע האם האתר יצליח או יכשל

לסיכום, מוקד טלפוני אנושי מהווה חלק בלתי נפרד מאתר סחר. באמצעות מערך של שירות לקוחות ניתן לספק ללקוח מענה לצרכים שלו, בין אם מדובר בשאלות קונקרטיות הנוגעות למשלוח ועד ביצוע החלפה של פריטים. לצערנו, אנו עדים ללא מעט אתרי סחר שבהם אין שירות לקוחות אנושי ועל כן מצטברות תלונות אשר עלולות להוביל לכישלון האתר באופן חרוץ. בעידן שבו התחרות רק הולכת וגוברת, מדובר בנדבך אשר בהחלט יכול לקבוע האם האתר שלכם יצליח או ייכשל, ועל כן יש לוודא כי בתהליך ההקמה של האתר אתם מקדישים זמן לצורך גיוס של עובדים או לחילופין יצירת קשר עם חברה המתמחה בתחום שירותי מיקור חוץ. את המערך ניתן לבנות באופן בסיסי עם מספר עובדים מועט, וככל שהאתר שלכם יתפתח – להגדיל את המענה, בכדי לענות על צרכי הלקוחות שלכם.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד