הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

הטעויות הנפוצות ביותר – צילום קווי ביוב על ידי אינסטלטור

לא מעט אינסטלטורים ממליצים לבצע צילום קווי ביוב, כל זאת בכדי שתהיה להם את תמונת המצב המדויקת ביותר למצב של הצנרת. ללא צילום קו ביוב, יהיה מאוד קשה להבין בדיוק מהי התקלה ומהן הסיבות שגרמו לה להתרחש. אך יש לא מעט טעויות נפוצות שאתם יכולים לבצע, טעויות שעשויות בראייה לאחור לעלות לכם ביוקר. בכל זאת צילום של קו הביוב הוא אחד מהשירותים החשובים ביותר, ולכם לא אמורות להיות שום סיבה להתפשר.

אז כמה רגעים לפני שהאינסטלטור מתחיל לבצע את העבודה, אנו ממליצים לכם לקרוא את הנקודות הבאות. הן יסייעו לכם להבין ממה שאתם צריכים להיזהר, ואיך אתם תגיעו למצב שאתם מצליחים להוציא מהלימון שיש לכם ביד לימונדה. מספיק שתעשו טעות אחת במעלה הדרך, ואתם תסבכו את עצמכם ואולי תביאו לכך שהתקלה לא תתוקן.

צילום קווי ביוב – חשוב לפני כל תיקון של אינסטלטור

יש אנשים שנוטים לחשוב שהם לא צריכים לבצע צילום של קו הביוב לפני כל תיקון, והם יכולים לאפשר לאינסטלטור לבצע את התיקון ללא תמונת מצב מדויקת. אך כמו שרופא שיניים לא עושה טיפולי שיניים ללא צילום, כך גם האינסטלטור לא יכול לתקן סתימות או נזילות מבלי לבצע צילום – תחשבו על זה בדיוק בצורה הזאת ותבינו את החשיבות.

צילום של קו הביוב אמור להגיע ביחד עם התיקון

אתם לא צריכים לחפש אינסטלטורים שמבצעים אך ורק צילום קווי ביוב, אתם צריכים למצוא אינסטלטורים שמספקים צילום ולאחר מכן גם תיקון. בחלק מהמקרים לא יהיה לכם יותר מידיי זמן לבזבז, ולכן אתם צריכים להגיע למצב שאתם לא תתמהמהו יותר מידיי. לעיתים דווקא על ההתמהמהות שלכם אתם עוד עלולים לשלם ביוקר, וזה עשוי להיות פספוס שתתבאסו עליו – אז תשתדלו שלא לבצע את הטעות הזאת.

אל תשאלו מהן העלויות בסוף התיקון

מיד לאחר שהאינסטלטור יבצע צילום קווי ביוב, הוא יוכל לראות בצורה הכי ברורה שיש את התקלה. כך שהוא ידע מיד מה הוא צריך לעשות על מנת לפתור את התקלה, ולאפשר לכם לחזור לשגרת החיים הרגילה. לכן כבר בשלב הזה אתם יכולים לקבל ממנו הצעת מחיר, אל תחכו לסוף התיקון – כי לעיתים הצעת המחיר תהיה גבוהה עבורכם, ומוטב שתדעו את זה מבעוד מועד כך תוכלו להכין את עצמכם.

תהיו שותפים לקבל ההחלטות – אל תהיו פסיביים

לא סתם אינסטלטור מבצע צילום קווי ביוב, הצילום יאפשר לו לדעת בדיוק מה מצב הצנרת ומערכת הביוב כולה. לכן אתם לא יכולים להישאר פסיביים, טעות שלא מעט אנשים נוטים לבצע אותה כי הם סומכים על האינסטלטור. מוטב שתבינו בדיוק מה מצב הצנרת, תבקשו מהאינסטלטור להסביר לכם כל פרט – זה מגיע לכם כחלק מהצילום של הביוב.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד