הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מה קורה עם איחוד האמירויות? זה הזמן להבין את תמונת המצב

כל ישראלי שאל את עצמו בחודש האחרון – מה קורה עם איחוד האמירויות? הרי דובר לא מעט על הסכם הנורמליזציה בין ישראל לאמירויות, אך בו בזמן נדמה כי שום דבר לא באמת מתקדם. אז האם יש למה לצפות? או שהמצב הולך לדשדש במקום עוד הרבה זמן? השאלות האלה הן שאלות חשובות, בטח אם אתם מתכננים לנסוע לשם בזמן הקרוב.

אז לפני שאתם מבטלים את התוכניות או מתחילים לבנות תוכניות גיבוי, אנו ננסה להסביר לכם בדיוק מה באמת קורה בין ישראל ובין איחוד האמירויות. כך אתם תוכלו לעשות את ההחלטות הנכונות, כי לכל החלטה שתעשו יש משקל משמעותי – בין אם מדובר על משקל עסקי או משקל אישי.

העניינים מתקדמים אבל בקצב איטי

הדבר העיקרי שאתם צריכים לדעת הוא שהעניינים כן מתקדמים, אך הקצב שבו העניינים מתקדמים הוא מאוד איטי? מדוע? מכיוון שמדובר על מדינה שמעולם לא היו לישראל קשרים איתה, ולכן צריך לבנות את כל ההסכמים ממש מאפס. אף אחד לא חשב שנגיע ליום שבו יהיה הסכם שלום אמיתי בין ישראל ובין איחוד האמירויות, ולפיכך מדובר על משימה שיכולה לקחת זמן. הסבלנות היא קריטית במצב הזה, רק כך יהיה ניתן להגיע למצב שבו יהיו הסכמים אמיתיים ורציניים.

טיסות יתחילו לצאת בעוד שנה

הנושא המרכזי שמעסיק אתכם הוא כנראה נושא הטיסות, מתי כבר תוכלו לעלות על טיסה לאיחוד האמירויות? אז גם כאן ישנה התקדמות, ורוב אנשי המקצוע מספרים כי בערב בעוד שנה כבר יתחילו לפעול קווים ישירים בין שתי המדינות. כך שישראלים שירצו לטוס לדובאי יוכלו לעשות זאת, וגם אזרחי איחוד האמירויות שירצו להגיע לבקר בישראל יוכלו לעשות את זה. כך שזה אמור לקרות, רק תחכו עד שיהיו התפתחויות. 

הכי חשוב – יש רצון מצד שתי המדינות

כאשר אתם שואלים את עצמכם מה קרוה עם איחוד האמירויות? אתם צריכים לזכור כי נכון להיום יש רצון עז מצד שתי המדינות להניע את היחסים ולהצעיד אותם קדימה. כך שזה לגמרי הצעד הנכון והאידיאלי עבור כל הצדדים, וכולם רוצים שזה יהפוך להיות מצב נורמטיבי ושיגרתי. ברגע שיש רצון משותף למרות כל הקשיים שעלולים להופיע במעלה הדרך, ההסכמים יגיעו וירקמו עור וגידים.

עכשיו כל מה שנותר זה לחכות בסבלנות

אז אחרי שהבנתם שככל הנראה המצב צפוי להתחיל להשתפר ממש בקרוב, מה שנותר לכם זה רק לחכות בסבלנות. זה לא יעזור לכם להיות בלחץ או בסטרס כי מדובר על עניינים בירוקרטיים שיכולים לקחת זמן, ואתם לא ממש יכולים לקדם אותם. בינתיים אתם יכולים להתחיל לחשוב על הטיול שלכם באיחוד האמירויות או על האפשרויות העסקיות שמזדמנות לכם מההסכם הזה.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד