הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

צעצועים לילדים: כיצד תוכלו לצמצם עלויות?

צעצועים לילדים: כיצד תוכלו לצמצם עלויות?

מחירי הצעצועים במדינת ישראל נחשבים לגבוהים במיוחד. אם אתם מעוניינים לחסוך ולצמצם עלויות בעת הרכישה, הגעתם בדיוק למדריך הנכון. במדריך זה נסביר כיצד תוכלו לבצע רכישה חכמה – מבלי לקרוע את הכיס.

 

רכישת צעצועים לילדים: עלויות גבוהות במיוחד

 

כמו כל הורה, אתם מעוניינים לפנק את הילדים ולרכוש בעבורם צעצועים. אולם, אם ביליתם לאחרונה באחת מחנויות הצעצועים בישראל וודאי הופעתם לגלות כי מדובר במחירים גבוהים, לעיתים בשווי של מאות שקלים בעבור צעצוע בודד אחד. זה לא סוד שענף הצעצועים במדינת ישראל נחשב לענף יקר למדי, וזאת בשל הוצאות ייבוא וייצוא וכן חוסר תחרותיות בין הרשתות מה שיוצר הלכה למעשה מחירים גבוהים לצרכן בכל הקשור לרכישה בסיסית של צעצועים. אולם, בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת של רכישה דרך האינטרנט, וזאת בשל ההיצע העצום אך גם המחיר המצוין אותו ניתן לקבל בתמורה. אתם יכולים להזמין דרך אלי אקספרס בעברית, ולחסוך לעצמכם עשרות ולעיתים מאות שקלים בעבור הרכישה, כפי שנסביר כעת.

 

כך תוכלו לבצע רכישה חכמה (וזולה) באינטרנט

 

כאמור, הזמנה דרך אתר אלי אקספרס בעברית מהווה נכון להיום את הדרך הטובה ביותר לבצע הזמנה של צעצועים, וזאת בשל ההיצע העצום כמו גם האפשרות לבצע הזמנה של מגוון רחב של צעצועים לכל הגילאים במחירים זולים בעשרות אחוזים ממחיר השוק כאן בישראל. מאחר ומדובר בממשק בעברית, תוכלו בשורת החיפוש לחפש צעצוע ספציפי כמו גם לבצע סריקה בתוך חנויות של מוכרים, וזאת בכדי לבצע הזמנה אשר תגיע לישראל בפרק זמן של בין שבועיים לחודש וחצי. על מנת שתוכלו להשקיע את כספכם בחוכמה, חשוב לבחון כי החנות ממנה אתם רוכשים היא חנות בעלת 5 כוכבים לפחות (ניתן לראות את הדירוג של החנות בצל השמאלי של העמוד) וכן לקרוא את הפידבקים מצד הגולשים. שימו לב כי חלק מהגולשים משאירים גם תמונות של הפריטים, כך שתוכלו לבחון האם התמונה אותה מציג המוכר היא אכן זהה לצעצוע במציאות. נדבך נוסף נוגע לשיטת המשלוח. לא פעם מוכרים מעדיפים לשלוח את הצעצועים דרך הדואר הרשמי של סין, אולם יש מוכרים אשר מעבירים את החבילות דרך שילוח מהיר – בתוספת תשלום. שימו לב לכך, וזאת בכדי להבטיח כי אתם עומדים במסגרת התקציב שלכם וכי לא תידרשו לשלם סכום נוסף בעבור שחרור החבילה מהמכס.

 

הצטרפות לקבוצות רכישה בכדי להוזיל בעלויות

 

דרך מצוינת להוזיל את עלויות רכישת הצעצועים מתרחשת דווקא ברשתות החברתיות, שם ניתן למצוא בקלות מגוון רחב של הנחות לחברי הקבוצה וכן קופונים. באמצעות אותן הנחות תוכלו להוזיל עוד יותר את העלות, ובהתאם לכך לבצע רכישה חכמה ומשתלמת של צעצועים איכותיים לילדים שלכם – מבלי לקרוע את הכיס.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד