הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

החתול הפסיק לאכול מזון לחתולים? זוהי כנראה הסיבה

מזון לחתולים

אתם רוכשים מזון לחתולים ברמה הגבוהה ביותר, אך החתול שלכם מסרב לאכול את האוכל? יכולות להיות לכך לא מעט סיבות, ולכן אתם צריכים למצוא את הסיבה שבגללה החתול שלכם הפסיק לאכול. אסור לכם לחכות יותר מידי זמן, כי כל דקה שעוברת יכולה להיות משמעותית.

תזכרו כי לא תמיד הבעיה קשורה לאותו מזון לחתולים שאתם קונים, לעיתים מדובר על בעיה הרבה יותר משמעותית. הסימפטום הזה יכול לפתוח לכם את העיניים ולאפשר לכם לזהות את הבעיה בזמן, כך שאתם צריכים לקחת את ההזדמנות הזאת בשתי ידיים – ולסייע לחתול שלכם לחזור לאיתנו. 

החתול עלול לסבול מבעיות בריאותיות

אחת מהסיבות השכיחות ביותר לכך שהחתול לא אוכל מזון לחתולים היא בגלל בעיה בריאותית. הבעיה יכולה מצד אחד לדכא את תחושת הרעב של החתול או מצד שני הבעיה הבריאותית עלולה שלא לאפשר בכלל לחתול לאכול. כמובן שאתם צריכים לוודא כי לא מדובר על בעיה בריאותית שצריך לטפל בה.

לכן במקרה שבו החתול לא אוכל את האוכל, מוטב לפנות לוטרינר על מנת שיבחן את מצבו הבריאותי. חשוב מאוד להוריד את האפשרות הזאת מסדר העדיפויות, כך שתוכלו להתמקד בכל שאר האפשרויות. אל תזלזלו במצב הזה, חשוב מאוד לקחת את הרופא לוטרינר בהקדם – כי חוסר תיאבון זהו תסמין שכיח במיוחד.

האוכל עלול להיות לא טרי או פג תוקף

כל אחד יודע כי חתולים הם הרבה יותר בררנים מכלבים, ולכן אתם צריכים לוודא שהמזון שאותו אתם מעניקים לחתול שלכם הוא טרי ולא פג תוקף. אתם יכולים לשים לכך לב כבר בשלב הרכישה, אך אם החתול לא אוכל את האוכל – זוהי בהחלט יכולה להיות הסיבה.

כך שאתם צריכים לזכור תמיד ברגע שאתם קונים לחתול אוכל, לוודא כי מדובר על אוכל טרי וכזה שלא פג תוקף. כל טעות קטנה בעת רכישת המזון עלולה להעמיד אתכם במצב שבו תצטרכו לזרוק את האוכל לפח, ותצטרכו ללכת לרכוש מזון לחתולים אחר – כך שתוכלו לתת לחתול שלכם את האוכל שלו הוא מצפה.

לחתול נמאס מהאוכל – הגיע הזמן לגוון

אולי זה נראה לכם מעט מוזר, אך אם תבחרו בכל פעם את אותו מזון לחתולים – לא מן הנמנע כי יגיע השלב שבו לחתול נמאס מאותו האוכל. אתם צריכים להשתדל לתת לחתול שלכם אוכל מגוון ככל האפשר, כך תוכלו להיות בטוחים כי לחתול אף פעם לא ימאס.

תדמיינו לכם מצב שבו אתם אוכלים בכל יום בדיוק את אותו האוכל, האם גם לכם לא היה נמאס? בדיוק באותה סיטואציה עומד החתול שלכם, ולכן אתם צריכים לדאוג לרכוש בכל פעם מזון לחתולים שונה – כך שתמיד החתול שלכם יהנה מהאוכל ויאכל אותו בדיוק בזמן.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד