הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מזון לכלבים – מתי תצטרכו להחליף אותו?

מזון כלבים

אם יש לכם כלב אתם בוודאי כבר מבינים כי אתם חייבים להתייחס אליו בדיוק כמו שמתייחסים לכל אחד מבני המשפחה. מהסיבה הזאת אתם תעשו כל מאמץ על מנת לבחור לכלב שלכם את האוכל המושלם, אך האם אתם יודעים מתי אתם צריכים להחליף את המזון?

בדיוק כמו שמחליפים לתינוק את האוכל, כך גם אתם צריכים לדאוג לכך שיהיה לכם מזון לכלבים שמתאים לכלב שלכם. לעיתים חוסר היכרות עם העולם הזה עשוי לחשוף את הכלב שלכם לסכנה, אך לשמחתכם המידע שתקבלו כאן הוא זה שימנע מכם לתת לכלב שלכם אוכל שלא מתאים לו.

 

האם הכלב שלכם שבע? 

אם אתם מרגישים שהכלב שלכם תמיד רעב למרות שהוא אוכל את הכמות המומלצת זה אמור להדליק לכם נורות אדומות. יכול להיות שסוג האוכל שהכלב שלכם אוכל איננו משביע אותו, ולכן אתם צריכים למצוא מזון לכלבים שישביע את הכלב שלכם יותר – כך הוא יהיה הרבה יותר רגוע.

כמובן שאתם לא צריכים ישר להחליף את הסוג ומוטב להתייעץ עם הווטרינר על סיבות נוספות שיכולות להוביל את הכלב שלכם לחוסר שובע. אך ברוב המקרים האוכל שהכלב שלכם אוכל הוא זה שיכול לשנות את כל חוקי המשחק, בטח כאשר מדובר על השובע של הכלב שלכם – אתם לא רוצים שהכלב שלכם יישאר רעב.

 

התאימו את האוכל לגיל של הכלב

כאשר הכלב שלכם גור הוא אמור לאכול מזון לכלבים שמתאים לגורים וכאשר הכלב שלכם בוגר הוא אמור לאכול מזון שמתאים לכלבים בוגרים. אתם לא יכולים להאכיל כלב שהוא גור במזון לכלבים בוגרים ולהפך, זה עשוי לפגוע בהתפתחות של הכלב ולהביא גם לא מעט בעיות רפואיות.

לכן מוטב תמיד לבחון מזון לכלבים על פי הגיל של הכלב שלכם, על מנת שתוכלו לתת לו את האוכל האידיאלי עבורו. הכלב שלכם מתפתח באמצעות המזון שהוא מקבל, ובדיוק כמו שתינוק מקבל אוכל שמתאים לו – כך אתם צריכים לדאוג שהכלב שלכם יקבל את האוכל שמושלם לו. תמיד תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע על מנת שיגיד לכם בדיוק איזה מזון לכלבים מתאים לכלב שלכם.

 

תשתדלו לגוון לכלב שלכם את האוכל

אולי זה נשמע לכם מעט מוזר, אך גם לכלב שלכם יש העדפות לאוכל שאותו הוא אוכל. לכן אם אתם שמים לב שהכלב שלכם לא אוכל את כל האוכל בתקופה האחרונה, לא מן הנמנע כי נמאס לו לאכול את אותה הארוחה כל הזמן.

מזון לכלבים הוא הרבה יותר מגוון ממה שנדמה לכם, תשתדלו לגוון לכלב שלכם באוכל עם כל מיני מאכלים מעניינים שיגרמו לכך שלא ימאס לו. תוכלו בכל פעם שאתם מגיעים לרכוש אוכל לקנות סוג אחר על מנת שהכלב שלכם תמיד יישאר שבע ותמיד יסיים את כל האוכל.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד