הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כיצד עורך דין לענייני עבודה מטפל באינטרסים שלכם

עורך דין לענייני עבודה

השינויים הגדולים שנעשים בשוק התעסוקה בימינו ומקרים כמו משבר הקורונה מעמידים אותנו במצבים שבהם נזקק עורך דין לענייני עבודה, על מנת לשמור על הזכויות שלנו. הזכויות הקבועות בחוק הן של המעסיקים והן של העובדים לא נשמרות במקרים רבים מדי, ולכן מוגשות לא מעט תביעות בענייני עבודה מצד אנשים שמרגישים שנעשה להם עוול. המקרים מתפרסים על פני קשת רחבה, מהלנת שכר ועד אי תשלום סכומים שמגיעים לעובדים כמו זכויות סוציאליות או תנאים והטבות שהבטיחו להם במעמד קבלתם לעבודה. במקרים כאלה מומלץ ללכת לייעוץ רובולו אצל עורך דין כזה כדי להבין מה אתם יכולים לקבל ומה מגיע לכם, כדי שהמעסיק יעמוד בהתחייבויות שלו.

ניהול דיונים על הסכמים קיבוציים

תביעות בענייני עבודה מוגשות לא פעם לא רק על ידי עובדים יחידים שלא קיבלו את מה שמגיע להם, אלא גם על ידי עובדים שמתאגדים כקבוצה כדי להגן על מקום עבודתם ועל השגת התנאים הטובים ביותר כוועד עובדים. יש לא מעט ארגוני עובדים שנחשבים חזקים ויש ועדים מקומיים שנאלצים לצאת למאבק בליווי עורך דין לענייני עבודה כדי להגן על העובדים. במקרים כאלה אין ספק שכוחה של הקבוצה חזק וגדול יותר מכוחו של היחיד, ולכן במקרים כאלה מומלץ לשכור מי שהתמחה בדיני עבודה ובמאבקים קיבוציים כאלה, יחד עם יכולת של ניהול משא ומתן. חשוב לזכור שהמגמה במאבק כזה היא לשמור על האינטרסים של המעסיקים לא פחות משום שזוהי טובת המפעל והחברה, וזה פועל לטובת העובדים בסופו של דבר.

טיפול בתנאי תעסוקה והתעמרות בעובדים

ניצול כוח לרעה נעשה כאשר מעסיק יוצר סביבת עבודה פוגענית ואווירה שמקשה על העובד לתפקד. למרבה המזל, בתי דין לעבודה הכירו זה מכבר במקרים שבהם עובדים נאלצו לתפקד באווירה שנחשבת רעילה וספגו נזקים בריאותיים ונפשיים כתוצאה מהתנהלות תוקפנית כלפיהם. מלבד פיצויים על עוגמת הנפש והנזקים שנגרמו להם בבריאות, המעסיקים מחויבים לא פעם לנקוט צעדים נגד אנשי הנהלה שגרמו לכך ולמען האמת, זהו צעד שאמור להועיל לכולם, גם לחברה עצמה. שיפור של האווירה ושל סביבת העבודה יועיל גם לפרודוקטיביות של העובדים ויגרום להם לחוש יותר אמפתיה והזדהות עם מקום העבודה. כך שאין צורך לחשוש לגשת לתבוע על כך במקרים מוכחים.

פיטורין לא מוצדקים

אין חולק על כך שמעסיקים רשאים להעסיק עובדים שמתאימים להם ושיכולים לעשות את העבודה בצורה משביעת רצון וללא נזקים. אלא שגם כאשר מפטרים עובדים שאינם עומדים בקריטריונים, או כשאין ברירה אלא לצמצם את מצבת כוח האדם, יש חוק שמתיר פיטורין בדרך מסוימת ולאחר שימוע. לעובדים מגיעה הזדמנות לנסות להציל את מקום עבודתם ולענות לטענות נגדם, אחרת מגיעים להם פיצויים. עורך דין לענייני עבודה ייצג אתכם בדיונים כאלה כדי להגן על האינטרס שלכם ועל מה שמגיע לכם גם בהליכי פיטורין.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד