הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

חברות "צינור" – בואו להיות גם עצמאיים וגם שכירים

עצמאי שכיר

אם הייתם שואלים בעבר מה החלום הרטוב של כל שכיר בישראל, ככל הנראה התשובה הייתה להיות עצמאי. הסטיגמה הייתה אומרת שעצמאים מצליחים להרוויח יותר כסף וגם עושים את הכסף שלהם בצורה הרבה יותר קלה בהשוואה לשכירים. הנתונים הללו עדיין נכונים, אך עצמאיים מהצד שלהם אומרים כי הזכויות שלהם נפגעות ושהזכויות של השכירים הרבה יותר טובים מהזכויות שלהם.

חברות "צינור" נועדו על מנת לסייע לכל העצמאיים להמשיך לבצע את העבודה שאותה הם יודעים לעשות הכי טוב – אך את הכסף הם יקבלו בדיוק כמו שכיר באמצעות תלוש משכורת שבו הם משלמים את כל ההוצאות מסביב.

 

הזדמנות לעצמאיים לקבל זכויות של שכירים

מרבית האנשים שפונים לאותן חברות "צינור" הם בעיקר עצמאיים שמאסו בבירוקרטיה אל מול רשויות המס וביטוח לאומי. אותם אנשים מעדיפים להעביר אחוז מסוים מהרווח שלהם לחברות הללו על מנת לדעת כי הם יהיו אלה שאחראים על כל הבירוקרטיה מסביב לעסק.

את ההבדלים בזכויות רובנו ראינו בעקבות מגפת הקורונה – כאשר לשכירים הייתה את האפשרות לקבל אבטלה והעצמאים מהצד השני היו צריכים להילחם על המענקים שמגיעים להם. גם אתם יכולים להמשיך לבצע את העבודה שלכם בתור עצמאים, אך לקבל בסוף כל חודש תלוש שכר מסודר שממנו ינוקה האחוזים שאותן גובות החברות.

 

הזדמנות להתמודד עם מגבלת ה-100 אלף

כל עסק שנמצא בתחילת הדרך נרשם תחילה כעוסק פטור ועם הזמן כאשר מחזור ההכנסות גדל, הוא עובר להיות עוסק מורשה. היתרונות של עוסק פטור הם רבים ומגוונים, אך על מנת להישאר עוסק פטור – העסק חייב לשמור על הכנסות של 100 אלף שקל לכל אורך השנה. בפועל מרבית העסקים עוברים את הרף הזה, אך הם לא תמיד עוברים אותו בצורה משמעותית.

לכן במקום שתהפכו להיות עסקים מורשים ותשלמו יותר מס על כל הכנסה שאתם מכניסים תוכלו לפנות לאותן חברות "צינור" שבניהן תוכלו למצוא את חברת איזי תלוש על מנת שיוציאו חשבוניות עבורכם. כך אתם ממשיכים לקבל את ההכנסה שלכם בתלוש שכר חודשי, ואתם שומרים על העסק שלכם כעוסק פטור.

 

שכירים שרוצים להרוויח עוד כסף מהצד

לא מעט שכירים מרוצים באופן כללי ממקום העבודה שלהם, אך בפועל הם רוצים לספק עוד שירותים בזמן הפנוי שלהם. אותם שכירים יעדיפו לרוב שלא לפתוח עוסק פטור כי מדובר על לא מעט בירוקרטיה, מה שגם אין להם ממש זמן לעשות זאת בצורה אפקטיבית. אך אין שום סיבה לוותר על ההכנסות שתוכלו להכניס!

חברות "צינור" נועדו בדיוק למטרה הזאת, שתוכלו להמשיך לעבוד כשכירים במקום העבודה שלכם – אך להכניס עוד כסף מהצד. כל מה שתצטרכו לעשות זה רק תיאום מס ברשות המיסים, ומיד לאחר מכן תקבלו בכל חודש שני תלושי שכר – אחד ממקום העבודה שלכם ואחד נוסף מהעבודה שלכם כעצמאיים.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד