הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כרטיס ביקור דיגיטלי – דף הנחיתה החכם של העסק הקטן

כרטיס ביקור דיגיטלי

 

כרטיס ביקור דיגיטלי נהפך לנפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות בקרב בעלי העסק שהעסק שלהם פשוט חשוב להם. הכרטיס הזה, שפעם היה רק חתיכת נייר קטנה – משמש כיום כדף נחיתה סלולרי חכם בעל יכולות להחליף אתר אינטרנט יקר.

 

בעבר, בכל סוף פגישה היה נהוג לשלוף את אותו כרטיס נייר מהקרטון. זהו כרטיס שכל מי שפתח עסק ׳רץ׳ לבית דפוס על מנת להדפיס. למעשה, זו הייתה אפילו ׳פדיחה׳ לבעל עסק לא להסתובב איתו, ובצדק. כי בעידן הטרום דיגיטלי – הוא היה האמצעי בו הוצגו כל פרטי יצירת הקשר איתנו, בעלי העסק (או בעלי התפקיד). ואם רציני שאנשים יצרו איתנו קשר – איך הם יעשו את זה ללא הכרטיס?

 

מאז אותם ימים עליזים (נו טוב, הם לא היו תמיד כאלה עליזים…) – העולם עבר לדיגיטל, הרבה מוצרי דפוס שאנו זוכרים הלכו וחלפו להם מן העולם – ואיתם גם הכרטיס הביקור מהנייר.

 

למה הכרטיסים הדיגיטליים החליפו את כרטיסי הנייר

 

הכרטיס הביקור הדיגיטלי הגיע למעשה להחליף את גרסת הנייר, ולמעשה להעניק את האפשרות לכל בעל עסק להציג את פרטי ההתקשרות עימו באמצעות כרטיס דיגיטלי שפשוט יותר לשלוח, בכמה לחיצות כפתור בטלפון הנייד. 

 

הכרטיסים הדיגיטליים הראשונים היו כאמור כמו כרטיסי הנייר, רק דיגיטליים. והם באמת היו יותר יעילים, ממספר סיבות:

 

  • אי אפשר היה לשכוח אותם בכיס האחורי של הג׳ינס
  • הם לא היו נמחקים והופכים לכדור נייר קטן אחרי הכביסה…
  • הם לחיצים. לא צריך להקליד את המייל על מנת לשלוח הודעת דואר אלקטרוני – אלא פשוט ללחוץ על כפתור ה-׳שלח אימייל׳ – והנה, זה עובד!
  • אותו דבר כמובן בחיוג לטלפון, למשלוח הודעה כתובה, ועוד.
  • הם הרשימו ופשוט נראו יותר טוב.

 

ואז הם נהיו חכמים יותר…

 

לאט לאט, כרטיסי הביקור הדיגיטליים נהפכו ליותר ויותר חכמים. התחילו לשלב בהם גלריות תמונות, סרטוני וידאו, ושלל אמצעים שכבר הוציאו אותם מהנישה של כרטיס ביקור (כמו זה מהנייר – רק דיגיטלי) והכניסו אותם לקטגוריה של ׳דפי נחיתה סלולריים׳ – שממש עובדים עבור העסק והופכים את החזות שלו ליותר משכנעת, יותר עובדת נכון מבחינה עסקית – יותר דיגיטלית!

 

סו דיגיטל הינו מותג לכרטיסי ביקור דיגיטליים שעושה בדיוק את זה! הוא לקח את הכרטיסים הדיגיטליים ה׳רגילים׳ ועושה להם מה שאלו עשו לכרטיסי הנייר: מעביר אותם אל העתיד. 

 

בכרטיס הביקור של סו דיגיטל כל בעל עסק יכול, באופן מאוד פשוט וקל, לקחת את העסק שלו קדימה: באמצעות כרטיס ביקור שבאמת עובד בשבילו: גורם ללקוחות פוטנציאליים להתרשם מהעסק ולהבין שמאחוריו עומד משהו יותר רציני.

 

לפרטים נוספים, אפשר להיכנס לאתר האינטרנט של סו דיגיטל, בכתובת:

https://sodigital.co.il

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד