הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

דיקור בלייזר רך

אין אחד שלא מכיר את הדיקור הסיני עם המחטים, ולא מעט אנשים אפילו כבר ניסו אותו על בשרם. אך לא הרבה יודעים כי בדיוק את אותו דיקור סיני ניתן לבצע גם באמצעות לייזר – התהליך נקרא דיקור בלייזר רך. מדובר על שיטת טיפול שהיעילות שלה זהה ליעילות של דיקור סיני רגיל, רק שהתהליך כולו פחות כואב ולא כולל בתוכו דיקור של מחטים.

ישנם מחקרים שהוכיחו כי דיקור בלייזר רך נותן השפעה גם לטווח הרחוק, וההשפעה שלו היא בחלק מהמקרים אפילו גדולה יותר מההשפעה של דיקור סיני רגיל. כעת נספק לכם את כל המידע החיוני לפני שתתחילו לבצע דיקור סיני בלייזר, כך תוכלו לדעת בדיוק לקראת מה אתם צועדים.

 

מתי מומלץ לבצע דיקור בלייזר רך?

 

באופן כללי כאשר מסתכלים קדימה אין שום הבדל בין דיקור סיני רגיל ובין דיקור סיני בלייזר, ולכן מומלץ לבצע דיקור בלייזר רך בכל פעם שאתם רוצים לבצע דיקור סיני. היתרונות של פעולות הדיקור בלייזר הן זהות ליתרונות של פעולות הדיקור הרגילות – רק שיטת הטיפול היא קצת שונה.

מהסיבה הזאת דיקור בלייזר יכול להיות רלוונטי בלא מעט מצבים – בין אם מדובר על טיפול בבעיות רפואיות שונות או על רצון של המטופל לאזן את הגוף. כמובן שכל מה שאתם צריכים זה לבחור את המקום הטוב ביותר שבו תוכלו לבצע את הטיפול על הצד הטוב ביותר.

 

דיקור סיני בלייזר – כיצד הטיפול מתבצע?

 

מדובר על שיטת טיפול שדומה מאוד לשיטת הטיפול של דיקור סיני רגיל. אם יצא לכם לבצע דיקור סיני בשנים האחרונות, אתם תבחינו כי הדבר היחיד ששונה בטיפול זה שבמקום מחטים יש מכונת לייזר מיוחדת. הרופא קובע מראש את הנקודות שבהן הוא מעוניין לבצע את הדיקור בעזרת הלייזר, ברוב המקרים מדובר על הנקודות שבהן הוא היה מכניס את המחטים.

לאחר מכן המכונה מתחילה לבצע את המשימה שלה, כאשר היא מקרינה קרן לייזר בכל האזורים שנקבעו מראש. כל קרן לייזר מופעלת למשך 5-15 שניות בהתאם לדרגה שבה הרופא רוצה לבצע את הדיקור.

 

מהם היתרונות של דיקור בלייזר רך?

 

יש לא מעט יתרונות שאותם נוכל לזקוף לזכות דיקור סיני בלייזר, אך אנו נציין בפניכם את היתרונות הבולטים ביותר. ראשית דיקור בלייזר לא כואב בהשוואה לדיקור סיני רגיל, כך שאם עד כה נמנעתם מלבצע דיקור סיני רגיל רק בגלל הכאב של החדרת המחטים כיום יש פתרון שיהיה יעיל עבורכם.

בנוסף הטיפול הזה יכול להיות רלוונטי לכל אותם מטופלים שיש להם פחד ממחטים, ותתפלאו לשמוע כי מדובר על לא מעט אנשים. האנשים הללו לא ביצעו דיקור סיני והם הפסידו את כל היתרונות שהוא מביא איתו, דיקור בלייזר רך זוהי ההזדמנות הגדולה שלהם.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד