הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כיצד נכון להוביל מקרר?

חברת השפע מזמנת לנו גם נוחות רבה יותר בבית ולא צריך יותר להתפשר על מכשור חשמלי מיושן שאינו מתאים יותר לאורח חיינו וזה נכון גם למטבח. היום, כשכל אחד הופך למסטר שף ביתי אנחנו רואים יותר אנשים שמחפשים מקררים שמתאימים לכל הצרכים שלהם וזה אומר שהם כבר לא סטנדרטיים, לא בגודל ולא בדגמים שלהם. זה אמנם נוח מאוד לחיות בבית שיש בו מקרר של שתיים ושלוש דלתות, בגודל מסחרי ממש, אולם הובלת מקרר כזה הופכת להיות אתגר של ממש. למרבה המזל, גם מובילים כבר מזמן הבינו שיש להסתגל לסגנון החיים החדש ולהתאים את העבודה שלהם לדרישות של הלקוחות. הובלות כאלה יכולות להיות למען לקוחות מוסדיים או פרטיים ובכל מקרה יש היום דרכים חדשות לגמרי להוביל מקרר לא סטנדרטי כזה.

מה צריך לדעת על הובלת מקרר

מקרר סטנדרטי כבר אינו מקרר רגיל של פעם, שהוא קטן בדרך כלל ונהגו להעלות ולהוריד אותו רק במדרגות. היום, מדווחים בחברת הובלות בוריס ומיכאל שהמקררים האלה גדולים וכבדים בהרבה גם כאשר מדובר במקרר בגודל רגיל, משפחתי. זה מחייב גם ציוד מיוחד להורדה ולהעלאה אם מדובר בהובלה לבניינים רבי קומות. היום מובילים רבים נתקלים ביותר ציוד ופריטים שהגודל שלהם כבר לא מתאים להורדה דרך חדר המדרגות או אפילו במעלית מטענים של בניין מגורים. במקרים כאלה מזמינים מנוף ורמפות מיוחדות, ומשטחים שעליהם קושרים ציוד ופרטים כאלה. מקרר ענק שכזה יכול להיות מועבר בחלקים אולם בדרך כלל הוא מועבר בחלק אחד וחייב מנוף, במיוחד אם מדובר בקומה גבוהה. מקרר הוא פריט רגיש משום שיש לו מנוע ויש בו מכל של נוזלים וגזים שהטלטול לא בריא להם ולכן הוא חייב לנוח כמה שעות לאחר ההובלה לפני שמפעילים אותו.

הזמנת מנוף למקרר

מנוף מזמינים היום גם להובלת תכולת דירה שנמצאת בבניין רב קומות, אבל הוא מיועד במיוחד לפריטים כבדים שאי אפשר להוציא אפילו דרך הדלת, כמו הובלת מקרר. המחירים של המנוף יכולים לנוע מכמה מאות שקלים ליום לכמה אלפים, תלוי באתגר ובמה שצריך להוביל. בכל מקרה, המובילים ידאגו למנוף המתאים לכך, שיהיה מחברה אמינה ומתוחזק כראוי. ריבוי התאונות שקורות עם מנופים לא מתוחזקים מדאיג מאוד ולכן מומלץ לשאול את המובילי ממי מזמינים מנוף כזה והאם הו איכול להבטיח שלא תקרה תאונה כי הוא נמצא במצב טוב ועונה על תקנות הבטיחות.

תפעול מנוף למקרר

מי שמתפעל את המנוף חייב להיות מוסמך ומורשה לכך ולכן גם את זה יש לבדוק עם המובילים. כמו כן, ליתר ביטחון, בדקו שאכן מדובר בחברה שיש לה ביטוח ואחריות מקצועית. במקרה של תאונה כלשהי ודאו שיש מי שמבטח ומשלם פיצויים, אם זה לכם או לכל מי שנפגע כתוצאה מהתאונה. את זה אפשר לבדוק רק כאשר מזמינים מובילים אמינים ומנוסים שמוכיחים את עצמם.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד