הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

הדפסות לא צריכות לעלות הרבה – כך תקבלו הצעת מחיר זולה

החלטתם שאתם רוצים לבצע הדפסה לעסק שלכם, אך אתם חוששים שהמחיר יהיה גבוה מידי? זהו בהחלט חשש מובן מכיוון שכל בעל עסק צריך לשים לב לפרטים הקטנים שעליהם הוא משקיע את הכסף. אך מה אם נגיד לכם כי הדפסות לא צריכות לעלות הרבה? כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לדעת איך תוכלו לקבל את הצעת המחיר הזולה ביותר.

קחו כמה טיפים מבעלים של בית דפוס שיודע בדיוק מה אתם צריכים ואיך אפשר להוזיל את זה בצורה נכונה.

תבצעו סקר שוק לפני הרכישה

אתם בוודאי להוטים כל כך למתג את העסק שלכם עם שלל הדפסות איכותיות על מוצרים שאי אפשר לשכוח. אך כמו שאמרנו לכם הדפסות לא צריכות לעלות הרבה, אך זה דורש מכם קצת יותר מאמץ. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבצע סקר שוק על מנת שתוכלו לקבל הצעות מחיר ממספר רב של חברות המציעות שירותי דפוס.

ברגע שיהיו לפניכם כמה שיותר הצעות מחיר, תוכלו להגיע למצב שבו אתם בוחרים את הצעת המחיר שנוחה לכם. משמע שאתם יכולים לבצע את הבחירות שלכם על סמך השקפת עולמכם, ואיך שלא תסתכלו על זה – זה אולי הדבר המשמעותי ביותר שיכול לסייע לכם לא לבזבז יותר מידי.

תקבעו לעצמכם תקציב מקסימלי

הדפסות לא צריכות לעלות הרבה על כך אין עוררין, אך מה לעשות שאם לא תשימו לעצמכם תקציב מקסימלי אתם מסוגלים להתפזר. מהסיבה הזאת מוטב שתהיו מאוד ממוקדים ותדעו בדיוק כמה כסף יש לכם על מנת לרכוש הדפסות בכל פעם שאתם צריכים. כך תוכלו לראות באופן מוחשי שאתם לא חורגים מהתקציב, אך עדיין אתם רוכשים את המוצרים שאתם צריכים לעסק. החל מלרכוש ניירת משרדית ועד לכרטיסי הביקור של העובדים בחברה.

כמובן שאתם צריכים לשים תקציב הגיוני, כזה שתוכלו להגיע אליו – אחרת אתם יכולים למצוא את עצמכם בבעיה אחרת. יש לכם את התקציב, אך התקציב המקסימלי שעומד לרשותכם איננו מספק על מנת לרכוש את המוצרים שאתם רוצים – וכאן אתם צריכים לעשות לעצמכם סדרי עדיפויות חדשים.

תשתדלו לבצע הזמנות גדולות ככל האפשר

בתור בעלי עסקים, לא משנה אם יש ברשותכם עסק גדול או עסק קטן – אתם צריכים לדעת כי יכולת המיקוח היא דבר חשוב והכרחי במיוחד. לכן תוכלו לאפשר לעצמכם להתמקח בצורה טובה יותר כאשר תבצעו הזמנה גדולה יותר, כזאת שתאפשר לחברה שממנה אתם רוכשים קצת יותר גמישות.

לכן תשתדלו לרכז כמה שיותר הזמנות להזמנה אחת גדולה, כך תוכלו לקבל את הצעות המחיר הזולות והמשתלמות ביותר. כי כמו שאמרנו לא פעם הדפסות לא צריכות לעלות הרבה! כל עוד אתם מתנהלים נכון, אתם תוכלו למצוא את עצמכם לא מוציאים יותר מידיי על הדפסות.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד