הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

רכישת צעצועים לילדים באינטרנט – כיצד תעשו זאת נכון

כיצד תרכשו צעצועים לילדים אונליין? 

האביב הגיע, ואיתו מגיע גם הרצון החזק שלנו לפנק את הילדים שלנו בשלל מתנות. המודעות שלנו לצרכנות באינטרנט עולה משמעותית, במיוחד בעקבות הסגר ונגיף הקורונה. אנו כיום חיים בימים שאנו חייבים להסתגל למצב החדש ולכן רוב הקניות שנעשה יהיו אונליין.

 

את המשפט הידוע "ילדים זה שמחה" כולנו מכירים, והוא אכן מבטא  את הרגשות שלנו לילדינו האהובים, אך ילדים דורשים גם השקעה ומחשבה, כך שכבר בגיל קטן אנו צריכים לדאוג להם לגירויים שונים שיסיעו להם להתפתח רגשית, קוגנטיבית, שכלית ומוטורית. לכן, כשנחפש צעצועים ומשחקים לילדים רצוי שנחשוב על משחקים שמפתחים אותם ונותנים להם ערך חינוכי נוסף מלבד כייף זמני. 

 

פעם ילדים היו משחקים במשחקים פשוטים, אך מפאת שלא היה מגוון צעצועים כזה גדול, הם כם היו ממציאים משחקים מאבנים, מקלות, גרוטאות ושאר חפצים. מה ופיתח אצלם דימיון רב ומודעות לחומרים מסויימים. כיום ילדים לרוב גדלים עם מגוון גדול של צעצועים סביבם, אך לבסוף נוטשים אותם לטובת המסך. יש לומר ולעודד שכיום יש המון משחקים שמפתחים מאוד את הילדים רק שמפאת השפע ההורים לא נחשפים אליהם כל כך והופכים למבולבלים יותר ויותר. משחקי מחשבה שונים ומשחקי פיתוח דימיון וזיכרון תופסים את מקומם של מוסדות חינוכיים והמשחקים שפעם שיחקנו אט אט הופכים ללא רלוונטי למציאות בה אנו חיים.

 

אז איפה קונים?

באביב הזה, כמו בשאר השנה, אנו ממליצים לרכוש כדאי לרכוש הכל בחנות אחת. חנות כזאת מבטיחה שכולם ללא הבדל מין וגיל יקבלו את מבוקשכם ויש בה מגוון גדול של מוצרים, כך שתוכלו גם לענות על כל רצונותיכם, וגם לפתח אמינות מול החנות שאתם רוכשים בה. 

 

כיום כמעט כל חנות מוכרת מגוון גדול של צעצועים ומשחקים לילדים המתאים לכל הגילאים. תמיד תוכלו לרכוש הכל בחנות אחת שלל מוצרים כגון: צעצועים לכל גיל, משחקי הרכבה, משחקי חברה בתי בובות ומותגים שונים כמו לגו או פליימוביל. אף על פי שאין קשר בין הדברים, הכל נמצא בחנות אחת. חשוב לרכוש מחנות וירטואלית אחת עם מחלקות משחקים מגוונת הכוללת משחקי קופסה, משחקי מולטימדיה, משחקי יצירה שונים, משחקי זיכרון ומשחקי מדע. ואל תשכחו את הפעוטות שלהם מגיע צעצועים התפתחותיים, מוביילים, בימבות ומכוניות למיניהן, נשכנים, רעשנים ומשחקי הרכבה.

 

אילו דגשים לשים כאשר אתם רוכשים מחנות צעצועים אונליין

    • לוודא שלחנות יש גם חנות פיזית או מחסנים, כך שהיא חנות אמינה
    • לוודא שלכל חנות אונליין שאתם רוכשים בה יהיה תג אבטחה שיגן על אמצעי התשלום שלכם
    • לוודא שהמשלוח מגיע אליכם בזמן סביר ובעלות הגיונית
    • לוודא שהחנות עובדת עם תווי תקן מסויימים המתאימים למוצרים לילדים

 

  • לוודא שמדיניות החלפת והחזרת המוצרים תואמת את הצרכים שלכם
  • לוודא שיש שירות טלפוני לחנות ולא רק שליחת מייל או יצירת קשר דרך האתר
  • לוודא את הוותק והניסיון של החנות

 

 

לשים לב:

ישנם מוצרים רבים הפטורים מדמי משלוח כך שאתם מרוויחים פעמיים: גם חסכון בזמן השילוח וגם חסכון בכסף. אם תקפידו לרכוש צעצועים לילדים מחנות וירטואלית שיש לה גם חנות פיזית (רצוי חנויות מישראל בכדי לתמוך בעסקים בארץ) אתם אלה מרוויחים. ברוב המקרים תוכלו לאסוף את הקנייה ליד מקום מגוריכם, או שתוכלו להזמין שליחות המאימה לצרכיכם ולתקציב האישי שלכם. כך תוכלו למנוע את דמי המשלוח או להקטין אותו משמעותית. 

 

העיצה שלנו אליכם:

קנו צעצועים ומשחקים לילדים מחנויות ישראליות, כך גם תתמכו במשק, גם תוכלו לקבל אחריות מירבית על המוצר וגם תחסכו משמעותית בדמי המשלוח.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד